logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program „5 porcji warzyw, owoców lub soku” z PR Hub

  PR 02.04.2020, przeczytano 520 razy

Agencja PR Hub wygrała przetarg na realizację działań jubileuszowej edycji programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. W ramach 10. edycji kampanii realizowane będą działania komunikacyjne – m.in. w radiu i telewizji, media relations oraz aktywności z obszaru influencer i event marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-_5-porcji-warzyw%2C-owocow-lub-soku_-z-pr-hub,386391,artykul.html

Działania komunikacyjne skierowane zostaną do konsumentów, specjalistów ds. żywienia i przedstawicieli branży rolno-spożywczej. Celem kampanii jest promocja polskich owoców, warzyw oraz przetworów, w tym soków, a także promowanie serwisu internetowego. W ramach tegorocznej edycji programu zaplanowano m.in. emisję w telewizji i radiu, a także działania z zakresu SEO, influencer i event marketingu oraz działania media relations. Do współpracy zaangażowani zostaną kluczowi eksperci z dziedziny zdrowia i żywienia człowieka, z cenionych ośrodków badawczych oraz instytucji zdrowia publicznego. To już dziesiąta edycja programu, realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).

Współpraca została nawiązana w wyniku konkursu ofert. X edycja ogólnopolskiego programu promocyjno-informacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku” stanowi kontynuację działań realizowanych przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków w zakresie popularyzacji spożywania warzyw, owoców oraz soków i trwa od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r. Realizacja działań promocyjno-informacyjnych oraz wielopoziomowe budowanie relacji ze środowiskiem ekspertów oraz mediów i twórców internetowych to kluczowe kompetencje PR Hub.

Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Źródło: PR Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764