logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Program „Mądrzejemy z Katarzyną Bosacką” z koncepcją i strategią od Brandtime

  PR 14.10.2020, przeczytano 1349 razy
ilustracja
Jarosław Czujak, Sales & Media Director Domu Kreatywnego Contentu BrandTime

Pierwszy odcinek nowego programu pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”, którego autorem koncepcji jest Dom Kreatywnego Contentu BrandTime, trafi pod koniec października na antenę TVN, TTV oraz do serwisu Player.pl. Podobnie, jak przy innych projektach, także i w tym BrandTime opiekuje się nim w sposób kompleksowy – począwszy od zaplanowania strategii i kreacji, przez zakup mediów, na kontroli bieżących działań i ich ewaluacji kończąc. Wszystko dzięki unikalnemu know-how oraz bazując na wieloletnim doświadczeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-program-_madrzejemy-z-katarzyna-bosacka_-z-koncepcja-i-strategia-od-brandtime,388799,artykul.html

Program pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” jest poświęcony zmianie nawyków żywieniowych. To wspólna inicjatywa Carrefour Polska oraz TVN Grupa Discovery. W dziesięciu odcinkach jego bohaterowie razem z prowadzącą Katarzyną Bosacką przejdą żywieniową metamorfozę. Dowiedzą się m.in., jak wybierać dobre, jakościowe produkty, czym zastępować cukier oraz jak czytać etykiety na sklepowych półkach. W programie widzowie zobaczą również lokalnych producentów żywności i przekonają się, że dobre produkty to te pochodzące z najbliższej okolicy.

- Zawsze staramy się tworzyć angażujące i intrygujące  treści, które zamieniają grupy docelowe danego programu w społeczności skupione wokół danej tematyki i marki - Jarosław Czujak, Sales & Media Director Domu Kreatywnego Contentu BrandTime. – Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu, jednocześnie traktując go jako mobilizację i wyzwanie do dalszych działań.

Pierwszy odcinek programu „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” zostanie wyemitowany w sobotę 24 października na antenie TVN, a dzień później pojawi się także w TTV. Cały czas będzie także dostępny w serwisie Player.pl. Kolejne odcinki widzowie będą mogli oglądać przez następnych dziewięć weekendów.

W związku z emisją programu zostanie również uruchomiona specjalna strona internetowa z materiałami poświęconymi zdrowej diecie oraz konkurs adresowany do widzów na najlepsze zdjęcia posiłków będących zachętą dla innych na zmianę niekoniecznie najzdrowszych nawyków żywieniowych.

Źródło: BrandTime

www.brandtime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764