logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program „Stanley Tucci: Searching for Italy” w CNN International

  PR 06.05.2021, przeczytano 1375 razy
ilustracjastrzałka

Doceniony przez krytyków sześcioodcinkowy program CNN Original Series: „Stanley Tucci: Searching for Italy” od czerwca będzie emitowany na kanale CNN International. Nominowany do Oscarów aktor Stanley Tucci podróżuje po Włoszech i odkrywa przed widzami sekrety regionalnej kuchni słonecznej Italii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-_stanley-tucci%3A-searching-for-italy_-w-cnn-international,391341,artykul.html

Premiera programu w CNN International odbędzie się w niedzielę, 20 czerwca o godzinie 21.00 czasu wschodniego (21 czerwca, o godzinie 3.00 CET) dla ponad 370 milionów odbiorców na całym świecie. Tucci zabierze widzów w kulinarną podróż po Włoszech – delektując się kremową rzymską carbonarą, prostotą sycylijskiej pasty alla norma, jedwabistym risotto z dodatkiem szafranu w Mediolanie, chrupiącym i jednocześnie delikatnym bistecca alla fiorentina z Florencji, klasycznym ragu alla bolognese i w końcu najlepszą na świecie pizzą z Neapolu. Ta kronika z podróży pokaże widzom, że za różnorodnością włoskiej kuchni kryje się coś więcej – historia i kultura Italii.

- W czasach, kiedy każdy tęskni za podróżowaniem, serial ten poprowadzi widzów przez włoską kulturę, przeszłość i teraźniejszość, które zachowały się w nadzwyczajnej kuchni tego kraju. Jedzenie to nieodłączny element historii Włoch. Cieszę się, że mogę być przewodnikiem w tej podróży – komentuje Tucci.

W każdym odcinku Tucci odwiedza inny region lub miasto we Włoszech: Toskanię, Sycylię, Mediolan, Rzym, Bolonię czy Neapol i Wybrzeże Amalfitańskie.

- Angażująca osobowość, dowcip i urok Stanleya sprawiają, że jest on idealną osobą, aby zabrać widzów w podróż do jego ukochanych Włoch. Wierzymy, że zainspiruje to naszych odbiorców, którzy z pomocą Stanleya doświadczą jedzenia, kultury i ludzi z kraju, który dzięki swojej kuchni dał światu tyle dobroci – mówi Amy Entelis, EVP for Talent & Content Development z CNN Worldwide.

- Searching for Italy to fascynująca, rozpływająca się w ustach i wizualnie oszałamiająca eksploracja jednego z najpiękniejszych krajów i jego bogatej kultury, a Stanley Tucci okazał się świetnym przewodnikiem tej niezapomnianej wycieczki – dodaje Meara Erdozain, starsza wiceprezes ds. programowania w CNN International.

Partnerem CNN w produkcji programu „Searching for Italy” jest RAW, międzynarodowa firma zajmująca się produkcją filmową i telewizyjną z siedzibą w Londynie.

- Praca przy serialu była absolutną przyjemnością, a sam program spotkał się ze wspaniałą reakcją widzów w Ameryce – mówi Adam Hawkins, producent wykonawczy „Searching for Italy”. - Rozpoczynamy produkcję drugiego sezonu, cieszy nas to, że widzowie, także z innych kontynentów, wraz z niepowtarzalnym Stanleyem Tuccim będą mieli okazję udać się w tę niesamowitą i pełną przyjemnych przeżyć kulinarnych podróż – dodaje.  

Producentami wykonawczymi „Searching for Italy” są Adam Hawkins, Eve Kay i Stanley Tucci z RAW, a także Amy Entelis i Lyle Gamm z CNN Original Series.

Pierwszy sezon programu „Stanley Tucci: Searching for Italy” w trakcie sześciu niedzielnych premier (o godzinie 21:00) w Stanach Zjednoczonych zgromadził średnio 470 tysięcy widzów w przedziale wiekowym 25-54, 2,1 miliona wśród widzów powyżej 2 roku życia i 75 tysięcy w grupie wiekowej 18-34.

„Stanley Tucci: Searching for Italy” będzie emitowany w CNN International od 20 czerwca w niedziele o godz. 13.00, 17.00, 20.00, poniedziałki o 3.00 oraz środy o 13.00, 20.00 i czwartki o 3.00.

Źródło: CNN International

www.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764