logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program „Trzeźwo Myślę” po raz ósmy

  PR 03.11.2024, przeczytano 330 razy
ilustracjastrzałka
trzezwomysle.com

Rusza kolejna edycja „Trzeźwo Myślę” - programu prowadzonego od ośmiu lat przez Carlsberg Polska. Od początku jego celem jest konsekwentna edukacja i promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. „Trzeźwe myślenie” rozumiemy jako rozsądne, zrównoważone i świadome podejście do życia, w tym również do spożywania alkoholu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-_trzezwo-mysle_-po-raz-osmy,406335,artykul.html

Akcja „Trzeźwo Myślę” została zapoczątkowana przez Carlsberg Polska w 2017 roku, w ramach jednego z filarów strategii zrównoważonego rozwoju „Together Towards ZERO and BEYOND”: ZERO nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Skupia się ona na edukacji związanej z odpowiedzialnym spożywaniem alkoholu oraz propagowaniu świadomych decyzji konsumentów.

Każda kolejna odsłona tej kampanii dotyka różnych aspektów odpowiedzialności. W tym roku szczególny nacisk kładziemy na bezpieczne poruszanie się po drodze. Współpracujemy w tym obszarze z Partnerstwem dla Bezpieczeństwa Drogowego, który jest naszym partnerem merytorycznym.

- Zależy nam na odpowiedzialnym korzystaniu z naszych produktów, dlatego uruchomiliśmy kampanię cyfrową i outdoorową, promującą bezpieczne postawy na drodze. Kampania obejmuje zarówno duże portale internetowe, jak i przestrzeń miejską w miastach takich jak Gdynia, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin i Wrocław. Oferując piwa bezalkoholowe, dajemy konsumentom alternatywę, co podkreśla naszą troskę o odpowiedzialne spożywanie alkoholu – wyjaśnia Zuzanna Kugiel, Senior Marketing Specialist marki Carlsberg.

- Zasady trzeźwego myślenia zaczęliśmy od siebie. Po zamontowaniu alkostopów we wszystkich samochodach służbowych, wprowadziliśmy kontrole trzeźwości kierowców wjeżdżających na teren naszych browarów. Badaniem objęci są wszyscy bez wyjątków czyli także pracownicy dostawców usług logistyczno-transportowych, z którymi współpracujemy. Od początku roku do września przeprowadziliśmy ponad 40 tysięcy kontroli kierowców TIR, które wykazały 32 przypadki nietrzeźwości. Wszystkie te incydenty zgłosiliśmy odpowiednim służbom, co pozwoliło zapobiec potencjalnym tragediom na drodze – mówi Teresa Aldea, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Carlsberg Polska.

Źródło: Carlsberg Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764