logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program Adama Hofmana w Wirtualnej Polsce

  PR 21.05.2018, przeczytano 420 razy

„Gabinet Cieni” to nowy program wideo Wirtualnej Polski. Jego prowadzącym będzie Adam Hofman, a gośćmi czołowi polscy politycy. Pierwszy odcinek już w maju na Stronie Głównej i w mediach społecznościowych WP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-adama-hofmana-w-wirtualnej-polsce,36572,artykul.html

Adam Hofman przez wiele lat był politykiem Prawa i Sprawiedliwości, jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci partii Jarosława Kaczyńskiego. Pełnił funkcję rzecznika prasowego PiS i stratega w kolejnych kampaniach wyborczych. Z polityki odszedł w 2015 roku. Obecnie prowadzi agencję public relations. Wiedzę nabytą przez lata spędzone w Sejmie wykorzysta w programie „Gabinet Cieni” w WP. Będzie w nim ukazywać mechanizmy, znane wyłącznie osobom z najważniejszych gabinetów władzy.

– Im grubszą kotarą rząd PiS odgradza od siebie media i ich czytelników, tym bardziej za tę kotarę staramy się zajrzeć. Inwestujemy w niezależne i odważne dziennikarstwo, zatrudniamy reporterów. Dodatkowo zapraszamy do współpracy z WP osoby takie jak Adam Hofman. „Gabinet Cieni” będzie programem, w którym nie będzie nierównowagi wiedzy pomiędzy prowadzącym a gościem. Prowadzący był bowiem kiedyś dokładnie w tej samej kuchni i świetnie wie, jak jest kręcona kiełbasa wyborcza – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

– Współpraca z WP to dla mnie wyzwanie i okazja do stworzenia formatu, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Nie będzie to kolejne powielenie projektów, które już wszyscy widzieliśmy. Pokażemy naszym widzom świat polityki takim, jakim jest, a nie jakim chcielibyśmy go widzieć. Kulisy decyzji, anegdoty i goście z każdej strony politycznej sceny. To wszystko w „Gabinecie Cieni” – mówi Adam Hofman.

„Gabinet Cieni” to kolejny program Wirtualnej Polski publikowany na Stronie Głównej oraz innych kanałach WP. Ostatnimi nowościami były m.in. „Tłit” oraz „Money. To się liczy”, które prowadzi Marek Kacprzak. Wirtualna Polska to lider wśród grup medialnych na polskim rynku. Z wszystkich jej produktów internetowych miesięcznie korzysta prawie 21 mln realnych użytkowników, dziennie – aż 6,39 mln (badanie Gemius/PBI, kwiecień 2018 r.).

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764