logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program Amica Ekoiści z nagrodą Golden Arrow

  PR 30.06.2020, przeczytano 296 razy

Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z marketerów oraz przedstawicieli specjalistycznych agencji doceniło program polskiego producenta AGD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-amica-ekoisci-z-nagroda-golden-arrow,387608,artykul.html

Celem nagrodzonej akcji Amica Ekoiści było wsparcie klienta biznesowego w obszarze Studiów Mebli Kuchennych. Główne założenia programu opierały się na rywalizacji poszczególnych punktów sprzedaży pod kątem realizacji określonego, półrocznego targetu. W międzyczasie uczestnicy poznawali ekologiczne rozwiązania i najważniejsze cechy urządzeń Amica. Akcja idealnie wpisywała się w obecnie panujący trend eko, na co szczególną uwagę zwróciło jury konkursu. Duże wrażenie na oceniających zrobiła również koncepcja i mechanika programu. Za realizację Amica Ekoiści odpowiada agencja H2H.tech.

– Golden Arrow to niezwykle prestiżowy konkurs. Wiemy, że w tym roku została zgłoszona rekordowa liczba projektów, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że program Amica Ekoiści został doceniony przez jury. Założeniem projektu od początku było połączenie atrakcyjnego programu lojalnościowego z budowaniem świadomości ekologicznej, która współcześnie jest istotnym elementem komunikacji wielu firm, także marki Amica – mówi Jan Daniel, manager ds. wsparcia sprzedaży w Amica Handel i Marketing.

Konkurs Golden Arrow jest organizowany od 2006 roku przez VFP Communications Ltd., wydawcę miesięcznika „Media Marketing Polska” i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Admind z nagrodą Red Dot 2020
Wśród 6 992 projektów podzielonych na trzy główne kategorie, zostaliśmy wyróżnieni aż dwa razy za kampanie związane z brands & communication.
Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
PIAP ogłasza konkurs na kampanię
Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy. Organizator przewidział trzy premiowane miejsca, a dla zwycięzców nagrodę finansową oraz kampanie...
Za/Przeciw - Międzynarodowy konkurs na plakat
Międzynarodowy konkurs na plakat dla studentów i absolwentów, którzy ukończyli studia w ciągu ostatnich 5 lat.
Grand Video Awards 2020 – ruszają zgłoszenia
W szóstej edycji Grand Video Awards, konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci, jury wybierze laureatów w jedenastu kategoriach, w tym w nowej: Wideoklip. Zostaną też przyznane nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764