logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program Amica Ekoiści z nagrodą Golden Arrow

  PR 30.06.2020, przeczytano 682 razy

Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z marketerów oraz przedstawicieli specjalistycznych agencji doceniło program polskiego producenta AGD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-amica-ekoisci-z-nagroda-golden-arrow,387608,artykul.html

Celem nagrodzonej akcji Amica Ekoiści było wsparcie klienta biznesowego w obszarze Studiów Mebli Kuchennych. Główne założenia programu opierały się na rywalizacji poszczególnych punktów sprzedaży pod kątem realizacji określonego, półrocznego targetu. W międzyczasie uczestnicy poznawali ekologiczne rozwiązania i najważniejsze cechy urządzeń Amica. Akcja idealnie wpisywała się w obecnie panujący trend eko, na co szczególną uwagę zwróciło jury konkursu. Duże wrażenie na oceniających zrobiła również koncepcja i mechanika programu. Za realizację Amica Ekoiści odpowiada agencja H2H.tech.

– Golden Arrow to niezwykle prestiżowy konkurs. Wiemy, że w tym roku została zgłoszona rekordowa liczba projektów, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że program Amica Ekoiści został doceniony przez jury. Założeniem projektu od początku było połączenie atrakcyjnego programu lojalnościowego z budowaniem świadomości ekologicznej, która współcześnie jest istotnym elementem komunikacji wielu firm, także marki Amica – mówi Jan Daniel, manager ds. wsparcia sprzedaży w Amica Handel i Marketing.

Konkurs Golden Arrow jest organizowany od 2006 roku przez VFP Communications Ltd., wydawcę miesięcznika „Media Marketing Polska” i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764