Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z marketerów oraz przedstawicieli specjalistycznych agencji doceniło program polskiego producenta AGD.
Celem nagrodzonej akcji Amica Ekoiści było wsparcie klienta biznesowego w obszarze Studiów Mebli Kuchennych. Główne założenia programu opierały się na rywalizacji poszczególnych punktów sprzedaży pod kątem realizacji określonego, półrocznego targetu. W międzyczasie uczestnicy poznawali ekologiczne rozwiązania i najważniejsze cechy urządzeń Amica. Akcja idealnie wpisywała się w obecnie panujący trend eko, na co szczególną uwagę zwróciło jury konkursu. Duże wrażenie na oceniających zrobiła również koncepcja i mechanika programu. Za realizację Amica Ekoiści odpowiada agencja H2H.tech.
– Golden Arrow to niezwykle prestiżowy konkurs. Wiemy, że w tym roku została zgłoszona rekordowa liczba projektów, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że program Amica Ekoiści został doceniony przez jury. Założeniem projektu od początku było połączenie atrakcyjnego programu lojalnościowego z budowaniem świadomości ekologicznej, która współcześnie jest istotnym elementem komunikacji wielu firm, także marki Amica – mówi Jan Daniel, manager ds. wsparcia sprzedaży w Amica Handel i Marketing.
Konkurs Golden Arrow jest organizowany od 2006 roku przez VFP Communications Ltd., wydawcę miesięcznika „Media Marketing Polska” i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Źródło: Grupa Amica