logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program Not Recommend odzyskał już ponad 4,5 miliona złotych

  PR 24.03.2020, przeczytano 276 razy

Usługa Not Recommend to narzędzie dedykowane branży reklamowej, którego zadaniem jest promowanie firm wiarygodnych finansowo. Dzięki niej udało się już odzyskać ponad 4,5 miliona złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-not-recommend-odzyskal-juz-ponad-4%2C5-miliona-zlotych,386246,artykul.html

Dzięki usłudze Not Recommend pozwalającej udostępniać partnerom programu dane o firmach nierzetelnych, budowana jet zaufana sieć uczestników rynku reklamowego w Polsce. Program działa no polskim rynku już od ponad 10 lat. Firmy uczestniczące w programie cenią sobie rolę mediatora, pozwalającą skutecznie rozwiązywać spory natury finansowej pomiędzy firmami z branży reklamowej.

Uczestnictwo w programie przynosi także szereg dodatkowych korzyści:

  • zwiększa zaufanie ze strony kontrahentów i klientów
  • podnosi prestiż i wiarygodności firmy (przynależność do elitarnego programu partnerskiego ułatwia nawiązanie nowych kontaktów handlowych)
  • daje prawo do posługiwania się logotypem SWB – Solidni w Biznesie w swoich materiałach reklamowych i informacyjnych
  • promuje firmę w każdym wydaniu branżowego kwartalnika Gifts Journal Polska oraz na stronie internetowej programu SWB.
  • zapewnia udział w śniadaniu biznesowym podczas targów RemaDays w Warszawie

Źródło: GJC Renovation

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Żadne prawo nie narzuca firmie, by tłumaczyła się ze swoich działań biznesowych przed jakąś organizacją (pozarządową) do której nie należy.

Czy zatem zgłoszenie kogoś do rejestru podmiotów niepolecanych nie będzie czynem nieuczciwej konkurencji?

brak ikonki
,

zgłaszana firma musi mieć wobec ciebie zaległości, inaczej jej nie zgłosisz.   

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania Multimożliwości w Programie Multisport
25 dyscyplin, ponad 4 tysiące obiektów sportowych, treningi online… i kurs języka angielskiego? – tak! To tylko część „MultiMożliwości” dostępnych w ramach karty MultiSport. W jesiennej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej marka MultiSport promuje ofertę oraz zachęca do aktywności obecnych i przyszłych klientów.
Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią employer brandingową
Firma Nationale-Nederlanden wystartowała właśnie z kampanią rekrutacyjno-wizerunkową dotyczącą pracy doradcy ubezpieczeniowego. Celem akcji jest pozyskanie w firmie nowych talentów, jak również podnoszenie świadomości na temat pracy w tym zawodzie. Kampanii przyświeca hasło „O pracy Doradcy Ubezpieczeniowego mówimy wprost”, a jej bohaterami zostali...
Rozwiązanie chmurowe Epson Port: optymalizacja pracy drukarek wielkoformatowych
Z myślą o klientach, szukających sposobu na poprawę wydajności oraz lepsze planowanie i zarządzanie kosztem druku, Epson wprowadza rozwiązanie chmurowe PORT. To umieszczona w chmurze platforma, która wspiera drukarki wielkoformatowe Epson. Można ją obsługiwać z komputera stacjonarnego, tabletu lub smartfona. Z jej wykorzystaniem użytkownicy są w wstanie monitorować pracę...
Panasonic: projektory zaczynają dominować nad monitorami LED podczas imprez
Europejskie firmy z sektora wynajmu i obsługi imprez odnoszą korzyści kreatywne, komercyjne i operacyjne wynikające z korzystania z projektora Panasonic RQ50K
Rusza „Różowy październik” - kampania świadomościowa o raku piersi
Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej i PURELLA SUPERFOODS rozpoczynają kampanię świadomościową pt. „Różowy październik”. O profilaktyce, diagnostyce i terapii raka piersi - także w postaci zaawansowanej - organizatorzy będą rozmawiać z ekspertami i znanymi ambasadorkami: Ewą Chodakowską i Anną Starmach. W ramach kampanii powstała limitowana seria zdrowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764