logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza Konferencja Online W Wielkim Formacie pod patronatem Signs.pl

   13.04.2021, przeczytano 874 razy
ilustracja
fot. Sharon Pittaway

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-konferencja-online-w-wielkim-formacie-pod-patronatem-signs.pl,391031,artykul.html

Przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego – Joanna Zjawin, dyrektor biura zarządu, i Jacek Stencel, jego prezes, a także właściciel drukarni Pasja – przedstawią Państwu, jak z perspektywy Stowarzyszenia zrzeszonego w FESPA wygląda obecnie rynek druku wielkoformatowego.

O możliwościach wyróżnienia się na rynku, sprawienia, że propozycja produktowa dla klientów będzie unikalna, czyli o tym, jak zabłysnąć w wielkim formacie, i jakie niepowtarzalne efekty można osiągnąć dzięki konkretnym rozwiązaniom firmy swissQprint, opowie Piotr Ronke, dyrektor handlowy ze SCORPIO.

Na krótką wycieczkę w świat wielkiego formatu według firmy Epson – od rozwiązań CAD/GIS poprzez poligrafię/proofing, fotografię i FineArt, po zastosowania w reklamie i szeroko pojęty druk na tekstyliach – zabiorą Państwa Rafał Hnidziuk, Pre Sales Specialist i Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, z firmy Epson Europe. Ich prezentacje odbędą się w centrum demonstracyjnym firmy API.PL – autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego drukarek marki Epson na terenie Polski.

Jacek Hamerliński, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego, zainspiruje Państwa swoją prezentacją Nowe nisze dla druku wielkoformatowego.

Następnie na wirtualny spacer po showroomie Atrium Centrum Ploterowego oraz prezentację pracy maszyn (m.in. drukarek żywicznych, UV LED, solwentowych) zaproszą Państwa przedstawiciele tej firmy.

Nie zabraknie także panelu dyskusyjnego, podczas którego zapytamy przedstawicieli drukarń wielkoformatowych, czy w obecnych czasach szukamy recepty na sukces czy na przetrwanie? W przyszłym tygodniu przedstawimy Państwu naszych szacownych uczestników panelu. Jeśli ktoś z Państwa chciałby dołączyć do ich grona – prosimy o kontakt z nami.

Godzinowy program Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie znajdą Państwo TUTAJ. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z nim i rejestracji na konferencję – przypominamy, że przedstawicielom drukarń wielkoformatowych, agencji reklamowych i studiów graficznych, którzy zarejestrują się do 21 kwietnia br., oferujemy możliwość bezpłatnego udziału w wydarzeniu.

Organizatorem Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie w ramach Akademii Wiedzy jest Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”. Partnerami konferencji są firmy: Atrium Centrum Ploterowe, Epson Europe oraz SCORPIO, współpraca: API.PL. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęły: COBRPP, PIAP, PSSiDC, FestiwalDruku.pl, RemaDays, Dostawcy OOH magazine, Signs.pl i „Świat DRUKU”.

  • Zachęcamy do udziału w konferencji i rejestracji TUTAJ.

Konferencja odbędzie się za pomocą platformy Click Meeting, która jest oparta na przeglądarce internetowej. Aby wziąć udział w konferencji, wystarczy mieć dostęp do komputera i Internetu.

Wydarzenie objęte jest patronatem Signs.pl

Źródło: Polski Drukarz

wielkiformat.akademia-wiedzy.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764