logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza Konferencja Online W Wielkim Formacie pod patronatem Signs.pl

   13.04.2021, przeczytano 1664 razy
ilustracja
fot. Sharon Pittaway

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-konferencja-online-w-wielkim-formacie-pod-patronatem-signs.pl,391031,artykul.html

Przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego – Joanna Zjawin, dyrektor biura zarządu, i Jacek Stencel, jego prezes, a także właściciel drukarni Pasja – przedstawią Państwu, jak z perspektywy Stowarzyszenia zrzeszonego w FESPA wygląda obecnie rynek druku wielkoformatowego.

O możliwościach wyróżnienia się na rynku, sprawienia, że propozycja produktowa dla klientów będzie unikalna, czyli o tym, jak zabłysnąć w wielkim formacie, i jakie niepowtarzalne efekty można osiągnąć dzięki konkretnym rozwiązaniom firmy swissQprint, opowie Piotr Ronke, dyrektor handlowy ze SCORPIO.

Na krótką wycieczkę w świat wielkiego formatu według firmy Epson – od rozwiązań CAD/GIS poprzez poligrafię/proofing, fotografię i FineArt, po zastosowania w reklamie i szeroko pojęty druk na tekstyliach – zabiorą Państwa Rafał Hnidziuk, Pre Sales Specialist i Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, z firmy Epson Europe. Ich prezentacje odbędą się w centrum demonstracyjnym firmy API.PL – autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego drukarek marki Epson na terenie Polski.

Jacek Hamerliński, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego, zainspiruje Państwa swoją prezentacją Nowe nisze dla druku wielkoformatowego.

Następnie na wirtualny spacer po showroomie Atrium Centrum Ploterowego oraz prezentację pracy maszyn (m.in. drukarek żywicznych, UV LED, solwentowych) zaproszą Państwa przedstawiciele tej firmy.

Nie zabraknie także panelu dyskusyjnego, podczas którego zapytamy przedstawicieli drukarń wielkoformatowych, czy w obecnych czasach szukamy recepty na sukces czy na przetrwanie? W przyszłym tygodniu przedstawimy Państwu naszych szacownych uczestników panelu. Jeśli ktoś z Państwa chciałby dołączyć do ich grona – prosimy o kontakt z nami.

Godzinowy program Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie znajdą Państwo TUTAJ. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z nim i rejestracji na konferencję – przypominamy, że przedstawicielom drukarń wielkoformatowych, agencji reklamowych i studiów graficznych, którzy zarejestrują się do 21 kwietnia br., oferujemy możliwość bezpłatnego udziału w wydarzeniu.

Organizatorem Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie w ramach Akademii Wiedzy jest Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”. Partnerami konferencji są firmy: Atrium Centrum Ploterowe, Epson Europe oraz SCORPIO, współpraca: API.PL. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęły: COBRPP, PIAP, PSSiDC, FestiwalDruku.pl, RemaDays, Dostawcy OOH magazine, Signs.pl i „Świat DRUKU”.

  • Zachęcamy do udziału w konferencji i rejestracji TUTAJ.

Konferencja odbędzie się za pomocą platformy Click Meeting, która jest oparta na przeglądarce internetowej. Aby wziąć udział w konferencji, wystarczy mieć dostęp do komputera i Internetu.

Wydarzenie objęte jest patronatem Signs.pl

Źródło: Polski Drukarz

wielkiformat.akademia-wiedzy.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764