logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program Podziel sie Posilkiem 2015: Kampania w social media

  PR 22.09.2015, przeczytano 1839 razy
ilustracjastrzałka

„Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!” – to hasło 13. edycji programu Podziel się Posiłkiem i Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności, która odbędzie się w dniach 25 i 26 września br. w tysiącach sklepów w całej Polsce, a poprzez charytatywni.allegro.pl do końca października. W tegorocznej komunikacji Programu głównie działania promocyjne skupione są w social mediach, w tym na Instagramie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-podziel-sie-posilkiem-2015%3A-kampania-w-social-media,26034,artykul.html

„Dzielisz się wirtualnie? Podziel się realnie” – to hasło, które zachęca użytkowników Instagrama oraz Facebooka, aby przyłączyli się do Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności Podziel się Posiłkiem. Wyrazem poparcia internautów dla programu jest hashtag #PodzielSieRealnie, którym fani tzw. „pornfood”, gwiazdy, a także youtuberzy i blogerzy oznaczają swoje fotografie jedzenia. 

Tegoroczna kampania promocyjna w tym również dwa spoty dostępne będą głównie w digitalu, a w realu u partnerów akcji na nośnikach w komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy, metro) oraz w kinach Cinema City w całej Polsce.  

Podziel się Posiłkiem 2015 #podzielsieralnie 

Kampania towarzysząca programowi przypomina, że wciąż ponad 160 tys. dzieci w Polsce w wieku wczesnoszkolnym może tylko pomarzyć o posiłkach z pięknych zdjęć internautów*. Gdyby każdy użytkownik Instagrama, który opublikował choćby jeden post z popularnymi hashtagami: #jedzenie, #pyszka, #smacznego, #mniam, #kolacja, #obiad dołączył do Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności, tegoroczny efekt byłby równie imponujący co galeria zdjęć z potrawami w internetowej wyszukiwarce. Dziennie publikowanych jest ich bowiem ponad 800 z polskimi oznaczeniami i 25 tys. na całym świecie**. 

Do dzielenia się i udziału w Zbiórce Żywności zachęca również spot dostępny online na www.youtube.pl na kanale programu Podziel się Posiłkiem https://www.youtube.com/watch?v=2u8KppbxwsE. Za jego produkcję odpowiada agencja Young&Rubicam

Za opracowanie koncepcji kreatywnej „Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie” odpowiada agencja VML Poland. Zakupem mediów zajął się Mediacom, natomiast realizacją działań PR agencja ATW Communications

Patronem medialny jest Grupa ZPR: poradnikzdrowie.pl mjakmama24.pl. 

Organizatorem Zbiórki Żywności jest Federacji Polskich Banków Żywności.

Partnerem programu - charytatywni.allegro.pl

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

*Badanie Millward Brown przeprowadzone w 2013 roku na zlecenie Danone i Banków Żywności, na reprezentacyjnej próbie wychowawców klas I-VI.
**Źródło danych: platforma badawcza Brand Fibres, sierpień 2015 rok

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764