logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program Podziel sie Posilkiem 2015: Kampania w social media

  PR 22.09.2015, przeczytano 1751 razy
ilustracjastrzałka

„Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!” – to hasło 13. edycji programu Podziel się Posiłkiem i Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności, która odbędzie się w dniach 25 i 26 września br. w tysiącach sklepów w całej Polsce, a poprzez charytatywni.allegro.pl do końca października. W tegorocznej komunikacji Programu głównie działania promocyjne skupione są w social mediach, w tym na Instagramie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-podziel-sie-posilkiem-2015%3A-kampania-w-social-media,26034,artykul.html

„Dzielisz się wirtualnie? Podziel się realnie” – to hasło, które zachęca użytkowników Instagrama oraz Facebooka, aby przyłączyli się do Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności Podziel się Posiłkiem. Wyrazem poparcia internautów dla programu jest hashtag #PodzielSieRealnie, którym fani tzw. „pornfood”, gwiazdy, a także youtuberzy i blogerzy oznaczają swoje fotografie jedzenia. 

Tegoroczna kampania promocyjna w tym również dwa spoty dostępne będą głównie w digitalu, a w realu u partnerów akcji na nośnikach w komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy, metro) oraz w kinach Cinema City w całej Polsce.  

Podziel się Posiłkiem 2015 #podzielsieralnie 

Kampania towarzysząca programowi przypomina, że wciąż ponad 160 tys. dzieci w Polsce w wieku wczesnoszkolnym może tylko pomarzyć o posiłkach z pięknych zdjęć internautów*. Gdyby każdy użytkownik Instagrama, który opublikował choćby jeden post z popularnymi hashtagami: #jedzenie, #pyszka, #smacznego, #mniam, #kolacja, #obiad dołączył do Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności, tegoroczny efekt byłby równie imponujący co galeria zdjęć z potrawami w internetowej wyszukiwarce. Dziennie publikowanych jest ich bowiem ponad 800 z polskimi oznaczeniami i 25 tys. na całym świecie**. 

Do dzielenia się i udziału w Zbiórce Żywności zachęca również spot dostępny online na www.youtube.pl na kanale programu Podziel się Posiłkiem https://www.youtube.com/watch?v=2u8KppbxwsE. Za jego produkcję odpowiada agencja Young&Rubicam

Za opracowanie koncepcji kreatywnej „Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie” odpowiada agencja VML Poland. Zakupem mediów zajął się Mediacom, natomiast realizacją działań PR agencja ATW Communications

Patronem medialny jest Grupa ZPR: poradnikzdrowie.pl mjakmama24.pl. 

Organizatorem Zbiórki Żywności jest Federacji Polskich Banków Żywności.

Partnerem programu - charytatywni.allegro.pl

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

*Badanie Millward Brown przeprowadzone w 2013 roku na zlecenie Danone i Banków Żywności, na reprezentacyjnej próbie wychowawców klas I-VI.
**Źródło danych: platforma badawcza Brand Fibres, sierpień 2015 rok

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764