logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program recyklingu kaset z tonerem Canon nagrodzony

  PR 10.02.2016, przeczytano 1001 razy
ilustracjastrzałka
David Bateson, Senior Vice President of Legal, IP and Sustainability, Canon Europe przyjmuje nagrodę The Circulars, którą przekazuje Andy Wales, Corporate Affairs Director, SAB Miller

Firma Canon otrzymała prestiżowe wyróżnienie - People’s Choice Award - przyznane w ramach nagród The Circulars 2016 za program recyklingu kaset z tonerem. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-recyklingu-kaset-z-tonerem-canon-nagrodzony,27430,artykul.html

The Circulars to doroczna inicjatywa i program nagradzania prowadzony przez Young Global Leaders of the World Economic Forum we współpracy z Accenture. Celem tego przedsięwzięcia jest wyróżnienie jednostek i firm z całego świata, które mają znaczący wkład w rozwój gospodarki okrężnej, gdzie wzrost nie jest uzależniony od zużycia cennych zasobów naturalnych.

W 2015 roku Canon obchodził 25. rocznicę wprowadzenia programu recyklingu kaset z tonerem, który został stworzony z myślą o ograniczeniu zużycia zasobów. Do tej pory, w ramach tej bezpłatnej inicjatywy, firma Canon zebrała i przetworzyła ponad 344 tys. ton kaset i zmniejszyła emisję CO2 o ponad 502 tys. ton. W zeszłym roku Canon uruchomił w Japonii nową fabrykę, dzięki której usprawniono proces sortowania materiałów i o 50 proc. zwiększono moce produkcyjne.

Informacje na temat nagrody dostępne są na stronie www.thecirculars.org

Źródło: Canon

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764