logo
WIADOMOŚCI

Program stażowy w Cityboard Media

Mateusz Zawiślak  PR 12.09.2017, przeczytano 205 razy

Firma Cityboard Media podpisała umowę na realizację programu stażowego z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie. To kolejny obszar w którym te dwie instytucje podjęły ze sobą współpracę. Dotychczas firma Cityboard Media zaangażowana była w program rozwoju kompetencji, w którym prowadziła warsztaty, zadania projektowe i wizyty studyjne w ramach nadobowiązkowego modułu z zakresu komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-stazowy-w-cityboard-media,33693,artykul.html

W ramach unijnego programu Wdrożenie systemu staży dla studentów i studentek jednolitych studiów magisterskich „Psychologia” realizowanych w SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym, do firmy na miesięczne staże będą trafiali studenci Uniwersytetu. Pierwszy z nich, Borys Dobraniecki, już zakończył swój staż w Dział Sprzedaży, a firma postanowiła kontynuować z nim współpracę.

– Staramy się pokazać Borysowi jak wygląda sprzedaż w dużej firmie z branży medialnej, jak planuje się kampanie outdoorowe, kampanie digitalowe, czy jak tworzy strategię komunikowania – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Cityboard Media. – Każdy kto do nas trafia, stwarza sobie szansę na trwałą współpracę z nami. Ciągle szukamy nowych osób do naszego zespołu, a staż to świetna droga, aby pokazać pracodawcy swój potencjał – dodaje.

– Programy stażowe, to ważny element oferty Biura Karier Uniwersytetu. Zależy nam na tym, aby nasi studenci i absolwenci nawiązywali relacje z firmami, w których zdobędą doświadczenie zawodowe i wiedzę praktyczną. Wierzymy, że jest to jeden ze skuteczniejszych sposobów na rozwój posiadanych kompetencji oraz odnalezienie swojego miejsca na rynku pracy – komentuje Anna Gruca – p.o. Kierownika Biura Karier Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS.

Cityboard Media od wielu lat współpracuje z Uczelnią. Dotychczasowe projekty dotyczyły między innymi wymiany ekspertów, studiów podyplomowych, wizyt studyjnych i zajęć projektowych dla studentów psychologii. Absolwenci Uczelni znajdują też zatrudnienie w firmie. Projekt Wdrożenie systemu staży dla studentów i studentek jednolitych studiów magisterskich „Psychologia” realizowanych w SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Kolejni studenci trafią do firmy już od października 2017 r.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 80 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone