logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program stażowy w Cityboard Media

  PR 12.09.2017, przeczytano 528 razy

Firma Cityboard Media podpisała umowę na realizację programu stażowego z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie. To kolejny obszar w którym te dwie instytucje podjęły ze sobą współpracę. Dotychczas firma Cityboard Media zaangażowana była w program rozwoju kompetencji, w którym prowadziła warsztaty, zadania projektowe i wizyty studyjne w ramach nadobowiązkowego modułu z zakresu komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-stazowy-w-cityboard-media,33693,artykul.html

W ramach unijnego programu Wdrożenie systemu staży dla studentów i studentek jednolitych studiów magisterskich „Psychologia” realizowanych w SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym, do firmy na miesięczne staże będą trafiali studenci Uniwersytetu. Pierwszy z nich, Borys Dobraniecki, już zakończył swój staż w Dział Sprzedaży, a firma postanowiła kontynuować z nim współpracę.

– Staramy się pokazać Borysowi jak wygląda sprzedaż w dużej firmie z branży medialnej, jak planuje się kampanie outdoorowe, kampanie digitalowe, czy jak tworzy strategię komunikowania – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Cityboard Media. – Każdy kto do nas trafia, stwarza sobie szansę na trwałą współpracę z nami. Ciągle szukamy nowych osób do naszego zespołu, a staż to świetna droga, aby pokazać pracodawcy swój potencjał – dodaje.

– Programy stażowe, to ważny element oferty Biura Karier Uniwersytetu. Zależy nam na tym, aby nasi studenci i absolwenci nawiązywali relacje z firmami, w których zdobędą doświadczenie zawodowe i wiedzę praktyczną. Wierzymy, że jest to jeden ze skuteczniejszych sposobów na rozwój posiadanych kompetencji oraz odnalezienie swojego miejsca na rynku pracy – komentuje Anna Gruca – p.o. Kierownika Biura Karier Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS.

Cityboard Media od wielu lat współpracuje z Uczelnią. Dotychczasowe projekty dotyczyły między innymi wymiany ekspertów, studiów podyplomowych, wizyt studyjnych i zajęć projektowych dla studentów psychologii. Absolwenci Uczelni znajdują też zatrudnienie w firmie. Projekt Wdrożenie systemu staży dla studentów i studentek jednolitych studiów magisterskich „Psychologia” realizowanych w SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Kolejni studenci trafią do firmy już od października 2017 r.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764