logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Programmads – nowa jakość Madtech już w Polsce

  PR 11.07.2023, przeczytano 570 razy

 W odpowiedzi na błyskawiczny rozwój technologii w świecie marketingu, swój oddział nad Wisłą otworzyła belgijska firma Programmads, oferując polskim klientom zaawansowane usługi i narzędzia w zakresie wdrażania i zarządzania technologiami reklamowymi


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/programmads-%E2%80%93-nowa-jakosc-madtech-juz-w-polsce,400755,artykul.html

Programmads od wielu lat z powodzeniem działa na europejskim rynku, a od 6 miesięcy także w Polsce. Firma Programmads posiada wysokie kwalifikacje w zakresie zaawansowanych technologii reklamowych, analityki internetowej, zarządzania danymi, a także oferuje klientom wsparcie w procesie wdrażania GA4 i Google Marketing Platform. Głównym celem firmy jest wsparcie klientów w planowaniu, realizowaniu oraz analizowaniu działań marketingowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i zapewnienie dostępu do ekosystemu rozwiązań Adtech i Martech (MadTech), specjalistycznych szkoleń oraz wsparcia technicznego.

Dostrzegamy ogromny potencjał i rosnący popyt na reklamę programmatic w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą działalność na ten region. Polska, ze swoim dynamicznym rynkiem, będzie naszym strategicznym punktem - powiedział Jo Delannoy - Partner & Business Development Director NE/CEE.

Szefem polskiego oddziału Programmads został Marcin Gut - ekspert i manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży. - Jesteśmy mocno zaangażowani w zapewnianie firmom najlepszych narzędzi i usług z obszaru Madtech. - Powiedział Marcin Gut - Wierzymy, że nasze doświadczenie w reklamie programmatic, w połączeniu z zaawansowanymi narzędziami Google, pozwoli nam zapewnić unikalne wsparcie naszym klientom w Europie Środkowej.

Programmads posiada rozbudowaną ofertę, w której znajdują się m.in. narzędzia MadTech i powiązane z nimi usługi, dostęp do licencjonowanych platform, specjalistyczne szkolenia oraz wsparcie techniczne. Co więcej, Programmads jest certyfikowanym partnerem handlowym EMEA dla Google Marketing Platform oraz oficjalnym partnerem handlowym czołowych dostawców technologii marketingowych tj. Amazon, Adform i Microsoft.

Statystyki pokazują, że firmy stosujące rozwiązania, które oferuje Programmads mają 23 razy większe szanse na pozyskanie klientów i 19 razy większe szanse na osiągnięcie wyższych zysków, więc nigdy nie było lepszego czasu na inwestowanie w strategię opartą na analizie danych. (Źródło: McKinsey Global Institute, 2020).

Źródło: Programmads

programmads.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764