logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Programmads dołącza do IAB Polska

  PR 07.08.2023, przeczytano 484 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Programmads. Firma oferuje swoim klientom usługi i narzędzia umożliwiające realizację kampanii reklamowych w modelu programmatic oraz realizację projektów z obszaru analityki internetowej i zarządzania danymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/programmads-dolacza-do-iab-polska,401008,artykul.html

Programmads posiada rozbudowaną ofertę, w której znajdują się m.in. narzędzia z obszaru Adtech i MarTech (MadTech) i powiązane z nimi usługi, dostęp do licencjonowanych platform, specjalistyczne szkolenia oraz wsparcie techniczne.

Programmads jest certyfikowanym partnerem handlowym EMEA dla Google Marketing Platform oraz oficjalnym partnerem handlowym czołowych dostawców technologii marketingowych tj. Amazon, Adform i Microsoft.

- Szczególnie cenną zaletą członkostwa w IAB Polska jest z dla nas możliwość nawiązywania relacji z innymi profesjonalistami i firmami z branży reklamowej. Dzięki tej współpracy chcemy zdobyć nowych partnerów biznesowych oraz pragniemy zaangażować się w inicjatywy związane z rozwojem reklamy online w Polsce. Wierzymy, że nasze doświadczenie zdobyte na innych rynkach będzie źródłem ciekawych inspiracji dla pozostałych firm członkowskich IAB korzystających z narzędzi z obszaru MadTech (AdTech i MarTech) – mówi Marcin Gut, Head of Business Development Poland w Programmads

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764