Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Programmads. Firma oferuje swoim klientom usługi i narzędzia umożliwiające realizację kampanii reklamowych w modelu programmatic oraz realizację projektów z obszaru analityki internetowej i zarządzania danymi.
Programmads posiada rozbudowaną ofertę, w której znajdują się m.in. narzędzia z obszaru Adtech i MarTech (MadTech) i powiązane z nimi usługi, dostęp do licencjonowanych platform, specjalistyczne szkolenia oraz wsparcie techniczne.
Programmads jest certyfikowanym partnerem handlowym EMEA dla Google Marketing Platform oraz oficjalnym partnerem handlowym czołowych dostawców technologii marketingowych tj. Amazon, Adform i Microsoft.
- Szczególnie cenną zaletą członkostwa w IAB Polska jest z dla nas możliwość nawiązywania relacji z innymi profesjonalistami i firmami z branży reklamowej. Dzięki tej współpracy chcemy zdobyć nowych partnerów biznesowych oraz pragniemy zaangażować się w inicjatywy związane z rozwojem reklamy online w Polsce. Wierzymy, że nasze doświadczenie zdobyte na innych rynkach będzie źródłem ciekawych inspiracji dla pozostałych firm członkowskich IAB korzystających z narzędzi z obszaru MadTech (AdTech i MarTech) – mówi Marcin Gut, Head of Business Development Poland w Programmads
Źródło: IAB Polska