logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Programowy start sezonu w TTV

  PR 27.02.2023, przeczytano 560 razy
ilustracja

Nadchodzi wiosenna ramówka TTV. Na antenę powrócą uwielbiane przez widzów programy, a razem z nimi - ich bohaterowie. Nie zabraknie też nowych twarzy i gorących nowości! Co czeka widzów wiosną w TTV?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/programowy-start-sezonu-w-ttv,399089,artykul.html

GOGGLEBOX. PRZED TELEWIZOREM - OD 27 LUTEGO, PON, GODZ. 22:00

Od ponad ośmiu lat poniedziałkowe wieczory kojarzą się już z tylko jednym: porcją śmiechu i rozrywki w doborowym towarzystwie ekipy „Gogglebox”! Niekwestionowany hit stacji, który od lat cieszy się ogromną popularnością wśród widzów. Żywe, barwne komentarze i reakcje zwykłych widzów nie przestają śmieszyć. Jedni traktują ten program jako przewodnik po najciekawszych i najważniejszych wydarzeniach w polskiej telewizji, a inni jako sprawdzony sposób na odpoczynek po ciężkim dniu. Warunek jest jeden – ma być szczerze, trafnie i bez owijania w bawełnę.

ZAKUP W CIEMNO - OD 1 MARCA, PON-CZW, GODZ. 20:00

Nowy reality show prosto z hal magazynowych wypełnionych towarami od wielkich sieci handlowych oraz produktami ze zwrotów konsumenckich! W każdym odcinku kilku doświadczonych handlarzy i nie obawiających się ryzyka sprzedawców konkuruje ze sobą walcząc o zdobycie najbardziej wartościowego towaru. Wszyscy uczestnicy licytują wystawione palety pełne produktów, licząc na prawdziwy strzał w dziesiątkę. Za niewielkie pieniądze mogą trafić na markowe ciuchy, drogą elektronikę, ale mogą też spektakularnie przeszarżować. Po wygranej licytacji dowiedzą się, co zawierają zakupione palety i policzą, ile zarobili lub stracili. W tym fachu bez ryzyka nie ma prawdziwego zysku.

MAMMA MIA! - OD 1 MARCA, ŚR, GODZ. 22:00

Mówi się, że mama zawsze wie lepiej, a do jakich wniosków dojdą bohaterowie nowego programu "Mamma mia"? W każdym odcinku poznamy parę, która przez parę dni będzie gościć w swoim domu teściową. Wizyta starszej pani niczym nie będzie odbiegać od normy, którą wszyscy znamy z życia, jak i z dowcipów o teściowych. Ile mają one wspólnego z prawdą? Kilkudniowe spotkanie obu stron sprawdzi i przetestuje relacje łączące rodziny ze swoimi teściowymi. Czy porady i cenne wskazówki ze strony "mamusi" sprawdzą się? Jak znaleźć równowagę, by wszyscy czuli się komfortowo? W tym programie przekonamy się czy z rodziną naprawdę wychodzi się dobrze tylko na zdjęciu.

ŻYCIE NA KREDYCIE 2 - OD 2 MARCA, 2 ODCINKI, CZW, GODZ. 22:00

Drożyzna i galopujące ceny spędzają sen z powiek wielu Polakom. W trudnej sytuacji znaleźli się również bohaterowie „Życia ma kredycie”, którzy w pierwszym sezonie programu na oczach widzów postanowili zrobić finansowy rachunek sumienia. Wcześniej nie kontrolowali na co wydają pieniądze i nie potrafili o nich rozmawiać. Jak potoczyły się ich losy? Widzowie poznają także dwie nowe rodziny borykające się z topniejącymi oszczędnościami.

DIABELNIE BOSKIE- OD 3 MARCA, 2 ODCINKI, PT, GODZ. 22:05

Bohaterkami najnowszego programu TTV są kobiety, dla których bajka o kopciuszku, to...nie ich bajka. Każda z nich twardo stąpa po ziemi i najlepiej czuje się w swojej skórze. Kochają decydować, błyszczeć i być na fali wznoszącej, ale one nie idą do nieba - idą tam, gdzie chcą. Bo "Diabelnie boskie" są ze swojej natury!  W nowym reality show widzowie zobaczą m.in. Izę Macudzińską-Borowiak, Katarzynę „Lalunę” Lirsz oraz Julię von Stein. Pojawią się także zupełnie nowe twarze: Alex - do niedawna mieszkająca w Londynie singielka, jak również Karina, która na co dzień żyje w Hiszpanii.

99 - GRA O WSZYSTKO VIP 3 - OD 4 MARCA, SB, GODZ. 22:00

Jeden z ulubionych programów powraca! Nowością nadchodzącej serii  będzie zaproszenie do programu nie tylko osób znanych z anteny TTV. W zupełnie nowych zadaniach, w których liczyć się będzie spryt, sprawność i odrobina szczęścia, wezmą udział również ich drugie połówki. Czy będą się wspierać podczas rozgrywanych konkurencji czy zwycięży chęć wygranej? Zasady są jasne: ci, którzy najgorzej poradzą sobie z zadaniami, kończą przygodę w programie. Komu uda się uniknąć ostatniego miejsca i awansować do finału?

RZECZY, KTÓRYCH NIE NAUCZYŁA MNIE MATKA - OD 5 MARCA, ND, GODZ. 22:00

Malwina Wędzikowska, żyjąca na walizkach stylistka, przekroczyła 40. rok życia i chce przyjrzeć się temu, co jej umknęło oraz czego nie nauczyła się od swojej mamy. Moment jest sprzyjający, niedawno pani Ewa przeszła na emeryturę i planuje przeprowadzić się na mazurską wieś. Małymi krokami chce przeobrazić zaniedbane gospodarstwo w Karwicy w prawdziwy dom. Przed obiema kobietami spore wyzwanie, ponieważ po raz pierwszy po dwudziestu latach spędzą ze sobą dłuższy czas. Malwina pomoże w pracach porządkowych i ramię w ramię spróbują doprowadzić gospodarstwo do lepszej formy. Prawdziwym testem dla nich będzie jednak próba zrozumienia drugiej strony. W jakiej formie będzie ich relacja po dwóch tygodniach wspólnego pobytu?

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764