logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Programy informacyjne TVP na podium. „Pytanie na śniadanie” zyskuje widzów

  PR 13.07.2024, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka
fot. Waldemar Kompała

W poniedziałek, 8 lipca programy informacyjne Telewizji Polskiej – „19.30” i „Teleexpress” znalazły się wśród najliczniej oglądanych tytułów dnia. W lipcu rośnie widownia „Pytania na śniadanie” nadawanego codziennego rano w Dwójce. W TOP10 programów dnia aż 6 pozycji należało do TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/programy-informacyjne-tvp-na-podium.-_pytanie-na-sniadanie_-zyskuje-widzow,404995,artykul.html

Niezmiennym zainteresowaniem widzów cieszą się programy informacyjne emitowane na antenach Telewizji Polskiej. Wczorajsze wydanie „19.30” zgromadziło w TVP1 i TVP Info 1,2 mln widzów z udziałem na poziomie 12,6%, a „Teleexpress” obejrzało prawie 1,3 mln widzów, z udziałem w paśmie 18,1%.

Początek bieżącego miesiąca to zauważalny wzrost zarówno widowni, jak i udziałów porannego formatu Dwójki. Wczorajsze „Pytanie na śniadanie” w grupie wszystkich widzów oglądało blisko 400 tys. osób, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie ponad 10% - jest to wyższa widownia i udział programu od analogicznego wydania w zeszłym roku. W porównaniu z poprzednim miesiącem program wybiera więcej widzów nie tylko w grupie 4+, ale także w grupach komercyjnych. Rosną też udziały programu – na przełomie czerwca i lipca format odnotował w grupie 4+ udziały na poziomie prawie 8%.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w Zarządzie i Radzie Nadzorczej Gemius S.A.
Decyzją Walnego Zgromadzenia Marcin Pery przechodzi do Rady Nadzorczej Gemius S.A. Zarząd Spółki będzie składał się z Artura Surmackiego i Jakuba Wysoczańskiego.
LG wprowadza zaktualizowaną platformę webOS Hub
Firma LG Electronics ogłosiła premierę webOS Hub 3.0 – najnowszej wersji platformy telewizyjnej przeznaczonej dla producentów zewnętrznych. Nowa wersja zawiera technologie sztucznej inteligencji oraz szereg funkcji mających na celu poprawę doświadczeń użytkownika. Na początku będzie dostępna dla telewizorów UHD z wyświetlaczami 60 Hz, a od lipca zostanie...
Forbes Women z rankingiem 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych
W środę 18 czerwca br. na rynku ukazał się nowy magazyn „Forbes Women” z rankingiem 100 najcenniejszych kobiecych marek. Numerem jeden w rankingu 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych jest Iga Świątek z wartością 2,1 mld zł. Na drugim miejscu znalazła się Anna Lewandowska (288,5 mln zł), na trzecim Magda Linette (285 mln zł).
Dwa nowe działy redakcyjne w Newsweeku
Od niedawna czytelnicy i czytelniczki tygodnika Newsweek Polska mogą czytać artykuły w dwóch nowych działach: Lifestyle i Technologie. Materiały zawarte w obu sekcjach tworzone są przez zespół redakcyjny Newsweeka.
Opolskie koncerty zdominowały TOP10 programów weekendu
Ranking najliczniej oglądanych propozycji telewizyjnych minionego weekendu zdominowały koncerty 62. KFPP w Opolu. Pierwsza trójka najliczniej oglądanych tytułów to „Trzy ćwiartki Jacka Cygana – urodziny”, które w momencie najwyższej oglądalności zgromadziło 2,4 mln widzów, „Premiery” i „Zróbmy więc...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764