logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Programy rozrywkowe Telewizji Polskiej zyskują widzów

  PR 13.10.2024, przeczytano 374 razy
ilustracja

„Rolnik szuka żony” i „The Voice of Poland” w miniony weekend były najliczniej oglądanymi programami rozrywkowymi na rynku telewizyjnym. Oba formaty TVP z odcinka na odcinek zyskują widzów. W niedzielę, 6 października ponad 1,7 mln widzów obejrzało w momencie najwyższej oglądalności odcinek serialu TVP1 „Gra z cieniem”. W TOP10 programów weekendu aż 5 należało do TVP – wśród nich m.in. niedzielne wydanie „19.30”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/programy-rozrywkowe-telewizji-polskiej-zyskuja-widzow,406081,artykul.html

W niedzielę, 6 października czwarty odcinek 11. edycji reality show „Rolnik szuka żony” w TVP1 obejrzało ponad 2 mln widzów, przy udziale na poziomie 17%. Był to najliczniej oglądany odcinek w tej edycji. Program jest bezkonkurencyjny w swoim paśmie.

Liderem w swoim paśmie jest także „The Voice of Poland”. W sobotę, 5 października Dwójkowym show zainteresowało się prawie 1,7 mln widzów, udział anteny w paśmie wyniósł 14,2%.

Sympatią widzów cieszy się również nowa historyczno-szpiegowska propozycja TVP „Gra z cieniem”. Odcinek serialu emitowany w niedzielny wieczór w Jedynce oglądało 1,6 mln widzów (11,9% udziału w paśmie). W piku widownia wyniosła ponad 1,7 mln osób. „Gra z cieniem” znalazła się również w TOP10 weekendu.

Kolejny odcinek serialu TVP1 „Profilerka” w sobotni wieczór zobaczyło 1 mln osób, udział kształtował się na poziomie 8,7%.

Widzowie w weekend również licznie oglądali główny program informacyjny Telewizji Polskiej – niedzielne wydanie „19.30” w TVP1, TVP Polonia i TVP Info obejrzało 1,7 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 13,8%.

W niedzielę swoją premierę miała nowość TVP1 „Daję słowo – Maciej Orłoś”. Bohaterką pierwszego odcinka była Irena Santor. Widownia programu wyniosła 780 tys. widzów, z udziałem na poziomie 7,7%.

Program rozrywkowy „Cudowne lata” o międzypokoleniowych różnicach między Milenialsami i Boomerami 6 października w TVP2 zgromadził ponad 620 tys. widzów. Udział w paśmie wyniósł 6,8%. Był to najliczniej oglądany odcinek programu od początku emisji, „Cudowne lata” były liderem w swoim paśmie.

Źródło: TVP

Dodatkowe informacje:

Dane: Nielsen Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grudniowe akcje Radia ESKA
Radio ESKA po raz kolejny wprowadza swoich słuchaczy w bożonarodzeniowy nastrój akcją „Kto jest Twoim Mikołajem?”. Przez cały grudzień trwa też głosowanie na największy hit 2024 roku; zwycięzca plebiscytu zostanie ogłoszony w Sylwestra.
Czysta Moc: Wyborcza.biz obala mity o odnawialnych źródłach energii
W poniedziałek, 2 grudnia br. Wyborcza.biz zainaugurowała projekt "Czysta Moc”, który będzie obalać mity i edukować o odnawialnych źródłach energii. Na cykl składają się artykuły, infografiki i materiały wideo. Oprawę graficzną tekstów przygotował znany rysownik Andrzej Rysuje. Sponsorem akcji jest Respect Energy. 
Narzędzia IMM w nowej odsłonie wizualnej
Z radością informujemy, że już w tym tygodniu nasza strona internetowa, a także Platforma do monitoringu mediów, oraz baza dziennikarzy mediaContact i biuro prasowe online zyskają nowy wygląd, przy zachowaniu wszystkich dotychczasowych funkcji.
O tym się mówi: Publikacja WP z najwyższym zasięgiem w październiku
W październiku w przestrzeni medialnej najgłośniej mówiło się o sprawie wiceministra rozwoju i technologii Jacka Tomczyka. Stało się to za sprawą publikacji Szymona Jadczaka z Wirtualnej Polski, który ujawnił konflikt interesów między działalnością polityczną wiceszefa resortu a jego powiązaniami z branżą deweloperską. Artykuł stał się liderem...
Grupa Agora z wyróżnieniami w rankingu biur reklamy Media&Marketing Polska
W raporcie „Biura Reklamy 2024” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” nagrodę w kategorii Biuro Reklamy Kinowej Roku otrzymał Helios Media. Wyróżnienia otrzymały również: Gazeta.pl z tytułem "Zaufanego partnera" oraz Audio Broker (Grupa Eurozet) z tytułem “Kreatywny Innowator”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764