logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Progressivo wygrywa konkurs magazynu F5 i Papierowego Dizajnu

  PR 26.08.2016, przeczytano 710 razy
ilustracjastrzałka

Magazyn F5 i blog Papierowy Dizajn wspólnie zorganizowali konkurs na zaprojektowanie unikatowego katalogu najzdolniejszych młodych, polskich twórców. W „Próbniku” znajdą się najciekawsze prace z dorobku przedstawicieli pięciu różnych dziedzin: ilustracji, fotografii, designu, mody oraz poezji. Konkurs na opracowanie identyfikacji wizualnej katalogu wygrało studio graficzne Progressivo PSV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/progressivo-wygrywa-konkurs-magazynu-f5-i-papierowego-dizajnu,29707,artykul.html

F5 wraz z Papierowym Dizajnem postanowili wesprzeć najzdolniejszych polskich twórców, którzy często stają przed wyzwaniem zaprezentowania swojej twórczości w odpowiedni sposób. Przedstawienie swoich dokonań w drukowanym katalogu pod nazwą „Próbnik” może stanowić dla nich szansę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
 
Każdy dział wydania będzie charakteryzował się inną identyfikacją wizualną i to właśnie ona była przedmiotem konkursu. Finaliści musieli zaprojektować plakat promujący „Próbnik” oraz kreacje na Facebooka i Instagrama, które miały pokazać pomysł na okładkę publikacji  i identyfikację całości. Spośród wszystkich nadesłanych prac, najlepsza okazała się identyfikacja autorstwa Progressivo PSV.

Każde wyróżnienie jest dla nas bardzo miłe i napędza do jeszcze cięższej pracy. W swoim uzasadnieniu organizatorzy konkursu zwrócili uwagę na spójny, minimalistyczny pomysł na promocję oraz skład publikacji, który nie odwróci uwagi od prac najzdolniejszych polskich twórców młodego pokolenia. Jest nam z tego powodu bardzo miło i jednocześnie chcielibyśmy pogratulować wszystkim uczestnikom – powiedział dyrektor strategiczny Progressivo PSV Mateusz Lipski.

Na ostateczną decyzję organizatorów wpłynęło także doświadczenie oraz zróżnicowane portfolio Progressivo PSV. W konkursie wzięło udział kilkadziesiąt firm, instytucji oraz niezależnych projektantów. Redakcja F5 wraz z ekspertami Papierowego Dizajnu wyłoniła dziesięciu finalistów, a następnie zwycięską pracę.

Źródło: Progressivo PSV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764