logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROI Worldwide z miliardem USD w przychodach

  PR 21.06.2019, przeczytano 618 razy
ilustracjastrzałka

PROI to największy, międzynarodowy związek niezależnych agencji komunikacji zintegrowanej, który przychodami dorównuje czołowym grupom zrzeszającym agencje należące do sieci. Najnowsze dane z The Holmes Report pokazują, że PROI zwiększyło w 2018 roku swój dochód z prowizji netto o 10%, osiągając w ten sposób miliard dolarów przychodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/proi-worldwide-z-miliardem-usd-w-przychodach,382960,artykul.html

PROI Worldwide to 75 niezależnych agencji, obsługujących łącznie ponad 8 tysięcy klientów i zatrudniających ponad 6 tysięcy pracowników w 165 biurach na całym świecie. W porównaniu z największymi, holdingowymi grupami, PROI zanotowało największą dynamikę wzrostu. Jedyną agencją z Polski należącą do sieci jest 24/7Communication.

- Jesteśmy jedną z największych, niezależnych agencji PR w Polsce i wierzymy, że jest to naszą  mocną stroną. Sprawia, że możemy działać szybko i efektywnie przystosowywać się do warunków panujących na polskim rynku. Bycie częścią międzynarodowego związku zapewnia nam insighty, bencharki i przykłady najlepszych praktyk, które są dla nas cennym źródłem wiedzy i inspiracji. Przynależność do PROI to dla nas duży zaszczyt - komentuje Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication.

Źródło: 24/7Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764