logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROI Worldwide z miliardem USD w przychodach

  PR 21.06.2019, przeczytano 137 razy
ilustracjastrzałka

PROI to największy, międzynarodowy związek niezależnych agencji komunikacji zintegrowanej, który przychodami dorównuje czołowym grupom zrzeszającym agencje należące do sieci. Najnowsze dane z The Holmes Report pokazują, że PROI zwiększyło w 2018 roku swój dochód z prowizji netto o 10%, osiągając w ten sposób miliard dolarów przychodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/proi-worldwide-z-miliardem-usd-w-przychodach,382960,artykul.html

PROI Worldwide to 75 niezależnych agencji, obsługujących łącznie ponad 8 tysięcy klientów i zatrudniających ponad 6 tysięcy pracowników w 165 biurach na całym świecie. W porównaniu z największymi, holdingowymi grupami, PROI zanotowało największą dynamikę wzrostu. Jedyną agencją z Polski należącą do sieci jest 24/7Communication.

- Jesteśmy jedną z największych, niezależnych agencji PR w Polsce i wierzymy, że jest to naszą  mocną stroną. Sprawia, że możemy działać szybko i efektywnie przystosowywać się do warunków panujących na polskim rynku. Bycie częścią międzynarodowego związku zapewnia nam insighty, bencharki i przykłady najlepszych praktyk, które są dla nas cennym źródłem wiedzy i inspiracji. Przynależność do PROI to dla nas duży zaszczyt - komentuje Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication.

Źródło: 24/7Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764