logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROI Worldwide z miliardem USD w przychodach

  PR 21.06.2019, przeczytano 735 razy
ilustracjastrzałka

PROI to największy, międzynarodowy związek niezależnych agencji komunikacji zintegrowanej, który przychodami dorównuje czołowym grupom zrzeszającym agencje należące do sieci. Najnowsze dane z The Holmes Report pokazują, że PROI zwiększyło w 2018 roku swój dochód z prowizji netto o 10%, osiągając w ten sposób miliard dolarów przychodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/proi-worldwide-z-miliardem-usd-w-przychodach,382960,artykul.html

PROI Worldwide to 75 niezależnych agencji, obsługujących łącznie ponad 8 tysięcy klientów i zatrudniających ponad 6 tysięcy pracowników w 165 biurach na całym świecie. W porównaniu z największymi, holdingowymi grupami, PROI zanotowało największą dynamikę wzrostu. Jedyną agencją z Polski należącą do sieci jest 24/7Communication.

- Jesteśmy jedną z największych, niezależnych agencji PR w Polsce i wierzymy, że jest to naszą  mocną stroną. Sprawia, że możemy działać szybko i efektywnie przystosowywać się do warunków panujących na polskim rynku. Bycie częścią międzynarodowego związku zapewnia nam insighty, bencharki i przykłady najlepszych praktyk, które są dla nas cennym źródłem wiedzy i inspiracji. Przynależność do PROI to dla nas duży zaszczyt - komentuje Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication.

Źródło: 24/7Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2024
OOHlife Izba Gospodarcza1 przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze
Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformacyjnej kreatywności, mediów, danych i technologii. Nowa strategia wyraża się również w...
New Balance rozpoczyna kampanię We Got Now
New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki We Got Now. Pierwszy spot został wyemitowany już w marcu i wystąpił w nim dwukrotny MVP American League ­– baseballista Shohei Ohtani. Był to pierwszy z serii spotów kampanii, które są i będą emitowane w 2024 roku, z udziałem wielu sportowców New...
Gellwe sponsorem festiwalu „Polska od Kuchni”
Degustacje tradycyjnych polskich potraw, regionalna muzyka na żywo i liczne atrakcje dla całej rodziny. To wszystko czeka na odwiedzających Festiwal „Polska od Kuchni”, który już w najbliższą niedzielę zagości w Warszawie. Wydarzenie wspiera marka Gellwe, która przygotuje specjalną strefę pełną atrakcji i konkursów z nagrodami. Udział w tym wielkim...
Nikon Z6III i chmura Nikon Imaging Cloud
Nikon poszerza swoją ofertę aparatów bezlusterkowych klasy średniej z serii Z o pełnoklatkowy model Z6III. Mały, ale wytrzymały model Z6III, zbudowany na wzór modeli Z 8 i Z9, to poręczny i funkcjonalny aparat fotograficzny, który oferuje wyjątkowo szczegółowe zdjęcia i nagrywanie wideo w rozdzielczości 6K/60P (RAW). Dzisiaj marka również...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764