logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROI Worldwide z miliardem USD w przychodach

  PR 21.06.2019, przeczytano 167 razy
ilustracjastrzałka

PROI to największy, międzynarodowy związek niezależnych agencji komunikacji zintegrowanej, który przychodami dorównuje czołowym grupom zrzeszającym agencje należące do sieci. Najnowsze dane z The Holmes Report pokazują, że PROI zwiększyło w 2018 roku swój dochód z prowizji netto o 10%, osiągając w ten sposób miliard dolarów przychodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/proi-worldwide-z-miliardem-usd-w-przychodach,382960,artykul.html

PROI Worldwide to 75 niezależnych agencji, obsługujących łącznie ponad 8 tysięcy klientów i zatrudniających ponad 6 tysięcy pracowników w 165 biurach na całym świecie. W porównaniu z największymi, holdingowymi grupami, PROI zanotowało największą dynamikę wzrostu. Jedyną agencją z Polski należącą do sieci jest 24/7Communication.

- Jesteśmy jedną z największych, niezależnych agencji PR w Polsce i wierzymy, że jest to naszą  mocną stroną. Sprawia, że możemy działać szybko i efektywnie przystosowywać się do warunków panujących na polskim rynku. Bycie częścią międzynarodowego związku zapewnia nam insighty, bencharki i przykłady najlepszych praktyk, które są dla nas cennym źródłem wiedzy i inspiracji. Przynależność do PROI to dla nas duży zaszczyt - komentuje Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication.

Źródło: 24/7Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive
Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  
Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764