logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt: interakcja! 2019 oczami SAW

  PR 14.02.2020, przeczytano 1407 razy
ilustracjastrzałka

Początek roku to czas podsumowań i refleksji. Dla Stowarzyszenia Architektów Wnętrz był on wyjątkowo intensywny. Upłynął pod znakiem interakcji ze środowiskiem i obfitował w wiele aktywności istotnych dla branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt%3A-interakcja%21-2019-oczami-saw,385688,artykul.html

Najważniejszym projektem Stowarzyszenia w 2019 roku był zainaugurowany w kwietniu Konkurs Wnętrze Roku. Celem było stworzenie niezależnej inicjatywy, gwarantującej możliwość zaprezentowania swoich umiejętności architektonicznych, bez względu na użyte w projektach produkty. Idea wzbudziła ogromne zainteresowanie środowiska – organizatorzy otrzymali setki prac na bardzo wysokim poziomie. Zwycięzców wyłoniło jury w składzie: Szymon Brodziak, Bazyli Krasulak, Katarzyna Kuo-Stolarska, Bibianna Stein-Ostaszewskaoraz Anna Wojczyńska pod przewodnictwem Roberta Majkuta. Funkcję Komisarza Konkursu po stronie SAW objął architekt Jacek Tryc.  28 lutego w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, odbędzie się uroczysta gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki konkursu. Przedsięwzięcie stało się okazją do dyskusji o standardach projektowania oraz zawodzie architekta w mediach. Członkowie SAW udzielali licznych wywiadów, a informacje na temat towarzyszących im idei były regularnie publikowane w opiniotwórczych mediach.

- To nie tylko zasługa naszej pracy, ale także zaangażowania ze strony Partnerów. Bez ich pomocy nie byłoby to możliwe – wyjaśnia Paweł Sokół, prezes SAW.  

Mecenasem Konkursu jest Profim. Wśród partnerów znaleźli się: Cosentino, Mesmetric, ABB, Barlinek, Vibia, Gessi, Duravit, Novellini oraz Forbo. Konkurs wspierają również: Homebook oraz Warsaw Home. Główny patronat medialny: Elle, Elle Decoration Polska. Patroni medialni: ARCHITEKTURA, ARCH, Architektura&Biznes, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, LABEL, Design Alive, Point of Design, Weranda, WhiteMAD, Archimania.pl, Archinea.pl, Designteka.pl, Exspace.pl, Infoarchitekta.pl, Magazif.com, OKK!. Partnerzy wspierający: Homebook, Warsaw Home. Merytorycznie inicjatywę wspierają SARP oraz ASP Warszawa.

Kim jest dla ciebie architekt wnętrz? Warsaw Home 2019

Stowarzyszenie uczestniczyło również w minionej edycji targów Warsaw Home 2019. W Sali F. powstało minimalistyczne, czarne stoisko SAW, prezentujące wystawę, przybliżającą sylwetki poszczególnych członków i skłaniającą do refleksji nad zawodem architekta. Projekt przestrzeni stworzył Mateusz Kuo Stolarski, a za jej koordynację odpowiadali: Agnieszka Stefańska, Patrycja Suszek-Rączkowska, Agnieszka Leszczyńska-Mieczkowska i Roland Stańczyk. Wśród partnerów stoiska znaleźli się: Antalis, AQINA, Milliken, OKK! PR, Kreon, Miele oraz LUTRON. Na scenie głównej odbył się także panel dyskusyjny poświęcony Konkursowi Wnętrze Roku 2019.

Siła współpracy

SAW angażował się nie tylko w projekty autorskie, ale również aktywnie wspierał ważne inicjatywy, obejmując je swoim patronatem. Jedną z nich był międzynarodowy konkurs Antalis Design Award. Stowarzyszenie zorganizowało także wystawę projektów dyplomowych Wydziału Architektury Wnętrz Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Architekci wyłonili 6 najlepszych prac, które zaprezentowano przy ul. Foksal 2, w siedzibie SARP. Autorkami zwycięskich projektów są: Aksana Wietrow, Anna Idzikowska, Ewa Pęszkal, Ewelina Jezierska, Patrycja Połeć oraz Barbara Konobrodzka.

Stowarzyszenie zaangażowało się także w jedną z najważniejszych inicjatyw Akademii Sztuk Pięknych – wystawę Coming Out, która w tym roku odbyła się po raz 11. Architekci z SAW przygotowali dwa wyróżnienia – za najlepsze uznano prace Aksany Wietrow i Eweliny Jezierskiej. Nagrody ufundowały firma Vasco oraz agencja OKK! PR.

Przede wszystkim rozwój

Mimo wielu lat doświadczenia i silnej pozycji, architekci z SAW wciąż mają potrzebę doskonalenia swoich umiejętności. W minionym roku zainicjowano więc cykl szkoleń. Jesienią odbyły się dwa warsztaty. Pierwszy z nich, poświęcony sesjom zdjęciowym przygotowały Anna Olga Chmielewska, Jola Skóra z JAM KOLEKTYW oraz Olga Kisiel-Konopka z OKK! PR.  Kolejne - dotyczące oświetlenia oraz budowania zespołu poprowadziła Magdalena Adamus. Stowarzyszenie zyskało też wielu nowych członków – obecnie zrzesza około 100 osób.

- Rok 2019 był dla SAW pracowity, ale mam nadzieję, że 2020 będzie jeszcze bardziej intensywny. Efekty naszych działań motywują nas do kolejnych projektów, już niebawem zdradzimy szczegóły – zapowiada prezes SAW, Paweł Sokół.

Źródło: Stowarzyszenie Architektów Wnętrz

www.saw.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764