logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt: Sztuka! Czyli 15. edycję OKK! design czas zacząć

  PR 25.02.2019, przeczytano 437 razy
ilustracjastrzałka

Tematem przewodnim wiosennej 15. już edycji OKK! design jest sztuka. Kreacja jako idea, ale przede wszystkim działanie – proces tworzenia. Sztuka kontra funkcjonalność, ład artystyczny czy użytkowy. Architekci, designerzy, projektanci to jednocześnie twórcy i partnerzy biznesowi. Wizjonerzy i wykonawcy. Jak połączyć te dwa światy? Na OKK! design podejmiemy też temat sztuki projektowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt%3A-sztuka%21-czyli-15.-edycje-okk%21-design-czas-zaczac,381381,artykul.html

Podczas 15. edycji OKK! design tradycyjnie nie zabraknie inspirujących paneli dyskusyjnych. Porozmawiamy o tym, czym jest sztuka projektowania oraz z jakimi wyzwaniami musi zmierzyć się designer i architekt. Na warsztat trafią także przestrzenie publiczne, biurowe i co-workingowe. Goście OKK! design będą dyskutować o znaczeniu kompromisu, prymacie funkcjonalności i estetyce przestrzeni wspólnych. Pojawią się także tematy głęboko artystyczne, takie jak dynamiczny rozwój rynku sztuki w Polsce oraz współpraca galerii i domów aukcyjnych z architektami. Dyskusje moderować będą Anna Grużewska – redaktorka naczelna Czas na Wnętrze i Ewa Mierzejewska – dziennikarka, ekspert Dzień Dobry TVN i współorganizatorka Targów Sztuki Dostępnej.   

Wśród gości specjalnych tej edycji znaleźli się między innymi: Magdalena Federowicz-Boule – architektka i Prezes Zarządu Tremend, architekt Anna Koszela, Bogusław Barnaś – właściciel pracowni BXBstudio, Ewa Czerny z CZERNY DESIGN, Grzegorz Goworek ze Studio.O, Dorota Karbowska-Zawadzka oraz Jacek Kula reprezentujący Barlinek, a także fotograf Yassen Hristov, czy Iwona Wojnarowicz – dyrektor generalna Domu Aukcyjnego Libra.

Artystyczny projekt komunikacji wizualnej nadchodzącej edycji stworzył Marcel Marczuk z kolektywu kreatywnego Space Monkeys, który również będzie gościem wydarzenia.

OKK! design to wydarzenie cenione przez środowisko architektów, projektantów i dekoratorów oraz wszystkich zainteresowanych wzornictwem, branżą wnętrzarską i sztuką. Ideą OKK! design jest tworzenie przestrzeni będącej miejscem poszerzenia wiedzy, wymiany inspiracji oraz networkingu dla osób skupionych wokół dobrego wzornictwa oraz mediów. OKK! design to także miejsce promocji dla dobrych marek i firm kierujących swoje produkty do architektów oraz designerów.

Autorką pomysłu cyku szkoleniowo-konferencyjnego jest Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK!, która nad wydarzeniem pracuje już od 2012 roku. Spotkanie jest jednym z najważniejszych eventów w kalendarzu osób związanych z branżą wnętrzarską i architektoniczną.

15. edycja OKK! design: Projekt Sztuka

  • 4 marca 2019, 12:30-20:00
  • Mysia 3, Warszawa

Uczestnictwo w OKK! design po wcześniejszej rejestracji: www.okkdesign.pl/rejestracja/ jest bezpłatne.

Źródło: OKK!

www.okkdesign.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerzy OKK! design: Gala Collezione, Everspace, Barlinek, Anwis, Cosentino, Profim, BoConcept, PAP DECO, Avant.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764