logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt „Bez LGBT+ nie ma Polski” ze złotą statuetką IAB Mixx Awards

  PR 10.12.2021, przeczytano 802 razy

Kampania „Bez LGBT+ nie ma Polski” na rzecz równości, zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe Warsaw, została nagrodzona złotem w kategorii Public service, non-profit campaign & CSR przez jury IAB Mixx Awards. Wyróżnienie w konkursie otrzymał również projekt „Historia bez Polki” portalu Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-_bez-lgbt%2B-nie-ma-polski_-ze-zlota-statuetka-iab-mixx-awards,394104,artykul.html

Bez LGBT+ nie ma Polski” to kampania zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe – pomysłodawcę akcji. Jej idea kreatywna i główny przekaz opierały się na „wykluczeniu” liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet, w mediach społecznościowych oraz różnych treściach ważnych dla Polski i dla Polaków.

W konkursie IAB Mixx Awards wyróżnienie zdobył także projekt Gazeta.pl „Historia bez Polki”. To przygotowana przez zespół portalu publikacja będąca kompilacją treści o kobietach pochodzących z podręczników historii dla szkół podstawowych. Wydawnictwo powstało w wyniku przewertowania prawie dwóch tysięcy stron szkolnych podręczników. Materiał miał na celu pokazanie stanu faktycznego oraz zachęcenie decydentów do uwzględnienia w pracach nad kolejną podstawą programową społecznej sytuacji kobiet.

Do tegorocznej edycji konkursu IAB Mixx Awards, w którym nagradzane są najlepsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem mediów internetowych, wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń – ponad 230. Kampanie oceniało jury składające się z blisko pięćdziesięciu ekspertów marketingu pod przewodnictwem Dariusza Maciołka z BNP Paribas, Agnieszki Parfienowicz z Mindshare i Macieja Kossowskiego z mediaPPG.

Kampania „Bez LGBT+ nie ma Polski” otrzymała wcześniej nagrody w innych prestiżowych konkursach branżowych: Kreatura 2021 (w kategorii Kampania społeczna/CSR - kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych) i Innovation 2021 (dwie brązowe statuetki - w kategoriach Innowacje w mediach i Innowacje w komunikacji).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764