logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt „Co z tym światem?!” nominowany do nagrody Eco Influencer Roku

  PR 07.10.2022, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

Edukacyjny projekt Providenta „Co z tym światem?!” znalazł się wśród 10 najlepszych inicjatyw, wyróżnionych w kategorii specjalnej „Eco Influencer Roku”, w ramach Carbon Footprint Challange Awards. Nominacja w konkursie jest wyrazem uznania dla aktywnej i świadomej działalności na rzecz ekologii. Głosowanie potrwa do 6 października na instagramowym profilu Carbon Footprint Foundation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-_co-z-tym-swiatem%21_-nominowany-do-nagrody-eco-influencer-roku,397522,artykul.html

Razem mamy wpływ

Tytuł „Eco Influencera Roku” trafi w ręce osoby lub profilu, który podejmuje aktywne działania medialne, zwiększa świadomość społeczną w zakresie kryzysu klimatyczno-środowiskowego i jego skutków, a także z wykorzystaniem mediów społecznościowych promuje zrównoważony styl życia, czy praktyki wpisujące się w nurt zero waste oraz low-impact life.

Nie bez przyczyny wyróżnienie w konkursie otrzymał więc „Co z tym światem?!” – program edukacyjny firmy Provident o tematyce społecznej i ekologicznej, formą i językiem dopasowany do młodszych generacji. Odpowiedzi na tytułowe pytanie poszukują wyłonieni w ramach castingu, młodzi twórcy internetowi z Trójmiasta – Ola Szocik, Maksym Michałowski i Szymon Szymański. Zaangażowani w tematykę społeczną, ochronę środowiska twórcy, od ponad roku tworzą treści edukacyjne na profile w mediach społecznościowych. Za pośrednictwem Instagrama oraz kanału na YouTubie, uczą, jak dbać o planetę, aby była lepszym miejscem do życia dla wszystkich jej mieszkańców. Za koordynację tego projektu odpowiada największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej – Personal PR.

W gronie nominowanych do konkursu znaleźli się m.in.: Pani od odpadów, Szymon Bujalski – dziennikarz dla klimatu, Kasia Ograniczam Się, Eko Paulina Górska czy Ekoalternatywa. Głos w konkursie można oddać za pośrednictwem Instagrama Carbon Footprint Foundation. Aby wesprzeć swojego faworyta, należy polubić komentarz (lub komentarze – głosować można na kilka profili jednocześnie) pod postem konkursowym z nazwą ulubionej Influencerki lub Influencera. Głosowanie trwa do 6.10.2022 – osoba z największą liczbą instagramowych serduszek zostanie wyróżniona nagrodą Carbon Footprint Challenge Award, która zostanie wręczona podczas szczytu klimatycznego Carbon Footprint Summit w Krakowie. Zachęcamy do głosowania na projekt „Co z tym światem?!”, a także na pozostałych uczestników konkursu – w końcu dopiero razem mamy wpływ, aby uczynić planetę lepszym, bardziej zielonym miejscem.

Odpowiedzialność społeczna i środowiskowa

Provident od lat prowadzi szeroko zakrojone inicjatywy, mające na celu edukację finansową społeczeństwa, szczególnie w zakresie odpowiedzialnego pożyczania. W ostatnich latach, pod wpływem wniosków z doświadczenia pandemii i wzrostu znaczenia ESG, Provident coraz większą wagę przykłada do troski o środowisko, a także do procesów zarządzania i ładu korporacyjnego.

– Jako firma z branży finansowej naszą działalność edukacyjną skierowaną do młodych rozpoczęliśmy od tematów związanych z zarządzaniem domowym budżetem. We wrześniu 2021 roku postanowiliśmy rozszerzyć projekt również o kwestie środowiskowe i społeczne oraz nadaliśmy mu nazwę „Co z tym światem?!”. W jego ramach młodzi blogerzy pokazuję nie tylko jak być bardziej eko, ale też jak przy okazji zaoszczędzić pieniądze. – komentuje Karolina Łuczak, rzeczniczka Providenta. – „Co z tym światem?!” to tylko jedna z naszych inicjatyw na rzecz środowiska. Mocno angażujemy się także w edukację naszych pracowników i doradców klienta. Przykładem jest program „Less waste”, czyli cykl praktycznych eko porad i wskazówek do wykorzystania w codziennym życiu – dodaje.

Provident Polska jako jedyny przedstawiciel branży pożyczkowej, co dwa lata przygotowuje raport zrównoważonego rozwoju. We wrześniu tego roku opublikowana została jego piąta edycja pod hasłem „Building a better world through financial inclusion”, podsumowująca najważniejsze tematy z działalności firmy, m.in.: odpowiedzialne pożyczanie, wyrównywanie szans kobiet i mężczyzn, zaangażowanie społeczne oraz ograniczanie wpływu na środowisko.

Carbon Footprint Foundation

Carbon Footprint Foundation działa na rzecz budowania świadomości społecznej poprzez różnorodne projekty edukacyjne. Współpracując z organizacjami pozarządowymi, odpowiedzialnym biznesem i ekspertami, tworzy platformę do wymiany doświadczeń w zakresie wdrażania zrównoważonych rozwiązań. Organizuje również Carbon Footprint Summit, na którym wręczane są nagrody szczególnie zaangażowanym – tegoroczna, trzecia edycja, odbędzie się w dniach 7-8 października w Krakowie.

Źródło: Provident Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764