logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt „Co z tym światem?!” nominowany do nagrody Eco Influencer Roku

  PR 07.10.2022, przeczytano 413 razy
ilustracjastrzałka

Edukacyjny projekt Providenta „Co z tym światem?!” znalazł się wśród 10 najlepszych inicjatyw, wyróżnionych w kategorii specjalnej „Eco Influencer Roku”, w ramach Carbon Footprint Challange Awards. Nominacja w konkursie jest wyrazem uznania dla aktywnej i świadomej działalności na rzecz ekologii. Głosowanie potrwa do 6 października na instagramowym profilu Carbon Footprint Foundation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-_co-z-tym-swiatem%21_-nominowany-do-nagrody-eco-influencer-roku,397522,artykul.html

Razem mamy wpływ

Tytuł „Eco Influencera Roku” trafi w ręce osoby lub profilu, który podejmuje aktywne działania medialne, zwiększa świadomość społeczną w zakresie kryzysu klimatyczno-środowiskowego i jego skutków, a także z wykorzystaniem mediów społecznościowych promuje zrównoważony styl życia, czy praktyki wpisujące się w nurt zero waste oraz low-impact life.

Nie bez przyczyny wyróżnienie w konkursie otrzymał więc „Co z tym światem?!” – program edukacyjny firmy Provident o tematyce społecznej i ekologicznej, formą i językiem dopasowany do młodszych generacji. Odpowiedzi na tytułowe pytanie poszukują wyłonieni w ramach castingu, młodzi twórcy internetowi z Trójmiasta – Ola Szocik, Maksym Michałowski i Szymon Szymański. Zaangażowani w tematykę społeczną, ochronę środowiska twórcy, od ponad roku tworzą treści edukacyjne na profile w mediach społecznościowych. Za pośrednictwem Instagrama oraz kanału na YouTubie, uczą, jak dbać o planetę, aby była lepszym miejscem do życia dla wszystkich jej mieszkańców. Za koordynację tego projektu odpowiada największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej – Personal PR.

W gronie nominowanych do konkursu znaleźli się m.in.: Pani od odpadów, Szymon Bujalski – dziennikarz dla klimatu, Kasia Ograniczam Się, Eko Paulina Górska czy Ekoalternatywa. Głos w konkursie można oddać za pośrednictwem Instagrama Carbon Footprint Foundation. Aby wesprzeć swojego faworyta, należy polubić komentarz (lub komentarze – głosować można na kilka profili jednocześnie) pod postem konkursowym z nazwą ulubionej Influencerki lub Influencera. Głosowanie trwa do 6.10.2022 – osoba z największą liczbą instagramowych serduszek zostanie wyróżniona nagrodą Carbon Footprint Challenge Award, która zostanie wręczona podczas szczytu klimatycznego Carbon Footprint Summit w Krakowie. Zachęcamy do głosowania na projekt „Co z tym światem?!”, a także na pozostałych uczestników konkursu – w końcu dopiero razem mamy wpływ, aby uczynić planetę lepszym, bardziej zielonym miejscem.

Odpowiedzialność społeczna i środowiskowa

Provident od lat prowadzi szeroko zakrojone inicjatywy, mające na celu edukację finansową społeczeństwa, szczególnie w zakresie odpowiedzialnego pożyczania. W ostatnich latach, pod wpływem wniosków z doświadczenia pandemii i wzrostu znaczenia ESG, Provident coraz większą wagę przykłada do troski o środowisko, a także do procesów zarządzania i ładu korporacyjnego.

– Jako firma z branży finansowej naszą działalność edukacyjną skierowaną do młodych rozpoczęliśmy od tematów związanych z zarządzaniem domowym budżetem. We wrześniu 2021 roku postanowiliśmy rozszerzyć projekt również o kwestie środowiskowe i społeczne oraz nadaliśmy mu nazwę „Co z tym światem?!”. W jego ramach młodzi blogerzy pokazuję nie tylko jak być bardziej eko, ale też jak przy okazji zaoszczędzić pieniądze. – komentuje Karolina Łuczak, rzeczniczka Providenta. – „Co z tym światem?!” to tylko jedna z naszych inicjatyw na rzecz środowiska. Mocno angażujemy się także w edukację naszych pracowników i doradców klienta. Przykładem jest program „Less waste”, czyli cykl praktycznych eko porad i wskazówek do wykorzystania w codziennym życiu – dodaje.

Provident Polska jako jedyny przedstawiciel branży pożyczkowej, co dwa lata przygotowuje raport zrównoważonego rozwoju. We wrześniu tego roku opublikowana została jego piąta edycja pod hasłem „Building a better world through financial inclusion”, podsumowująca najważniejsze tematy z działalności firmy, m.in.: odpowiedzialne pożyczanie, wyrównywanie szans kobiet i mężczyzn, zaangażowanie społeczne oraz ograniczanie wpływu na środowisko.

Carbon Footprint Foundation

Carbon Footprint Foundation działa na rzecz budowania świadomości społecznej poprzez różnorodne projekty edukacyjne. Współpracując z organizacjami pozarządowymi, odpowiedzialnym biznesem i ekspertami, tworzy platformę do wymiany doświadczeń w zakresie wdrażania zrównoważonych rozwiązań. Organizuje również Carbon Footprint Summit, na którym wręczane są nagrody szczególnie zaangażowanym – tegoroczna, trzecia edycja, odbędzie się w dniach 7-8 października w Krakowie.

Źródło: Provident Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atrium Poland Real Estate z dwoma nagrodami podczas PRCH Retail Awards 2022
Za nami XIII edycja prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Firma Atrium Poland Real Estate, właściciel i zarządca takich centrów jak Wars Sawa Junior, Atrium Promenada, Galeria Dominikańska czy Focus w Bydgoszczy zdobyła nagrody w kategoriach Wydarzenie Roku i Kampania Otwacia.
Złote Spinacze 2022 rozdane
Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.
Nikon i partnerze ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year
Nikon, CIWEM, WaterBear i Arup z przyjemnością ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year w 2022 r. W dorocznym konkursie, organizowanym już po raz 15, są nagradzane najbardziej inspirujące prace w dziedzinie fotografii ekologicznej z całego świata, dzięki czemu wydarzenie to stanowi międzynarodową platformę do zwiększania świadomości...
Dziadek do orzechów i Oto Film nagrodzeni złotem w Effie Europe Awards
Agencja Dziadek do orzechów i studio Filmowe OTO Film zostały nagrodzone złotą statuetką Effie Europe Award w kategorii Best of Europe: Positive Change, za kampanię „STOP kobietobójstwu”, przygotowaną dla Centrum Praw Kobiet.
Międzynarodowy konkurs projektowania opakowań: Model Young Package 2023
W 2023 roku międzynarodowy konkurs wzornictwa opakowań Model Young Package zyska nową, poszerzoną formułę. Uczestnicy będą proszeni  o stworzenie innowacyjnych opakowań na napoje pod hasłem „Thirsty for Packaging” („Spragnieni…Opakowań”). Konkurs oferuje od teraz wyższe nagrody pieniężne, a przede wszystkim możliwość opracowania opakowań gotowych do produkcji w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764