logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt „Co z tym światem?!” nominowany do nagrody Eco Influencer Roku

  PR 07.10.2022, przeczytano 690 razy
ilustracjastrzałka

Edukacyjny projekt Providenta „Co z tym światem?!” znalazł się wśród 10 najlepszych inicjatyw, wyróżnionych w kategorii specjalnej „Eco Influencer Roku”, w ramach Carbon Footprint Challange Awards. Nominacja w konkursie jest wyrazem uznania dla aktywnej i świadomej działalności na rzecz ekologii. Głosowanie potrwa do 6 października na instagramowym profilu Carbon Footprint Foundation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-_co-z-tym-swiatem%21_-nominowany-do-nagrody-eco-influencer-roku,397522,artykul.html

Razem mamy wpływ

Tytuł „Eco Influencera Roku” trafi w ręce osoby lub profilu, który podejmuje aktywne działania medialne, zwiększa świadomość społeczną w zakresie kryzysu klimatyczno-środowiskowego i jego skutków, a także z wykorzystaniem mediów społecznościowych promuje zrównoważony styl życia, czy praktyki wpisujące się w nurt zero waste oraz low-impact life.

Nie bez przyczyny wyróżnienie w konkursie otrzymał więc „Co z tym światem?!” – program edukacyjny firmy Provident o tematyce społecznej i ekologicznej, formą i językiem dopasowany do młodszych generacji. Odpowiedzi na tytułowe pytanie poszukują wyłonieni w ramach castingu, młodzi twórcy internetowi z Trójmiasta – Ola Szocik, Maksym Michałowski i Szymon Szymański. Zaangażowani w tematykę społeczną, ochronę środowiska twórcy, od ponad roku tworzą treści edukacyjne na profile w mediach społecznościowych. Za pośrednictwem Instagrama oraz kanału na YouTubie, uczą, jak dbać o planetę, aby była lepszym miejscem do życia dla wszystkich jej mieszkańców. Za koordynację tego projektu odpowiada największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej – Personal PR.

W gronie nominowanych do konkursu znaleźli się m.in.: Pani od odpadów, Szymon Bujalski – dziennikarz dla klimatu, Kasia Ograniczam Się, Eko Paulina Górska czy Ekoalternatywa. Głos w konkursie można oddać za pośrednictwem Instagrama Carbon Footprint Foundation. Aby wesprzeć swojego faworyta, należy polubić komentarz (lub komentarze – głosować można na kilka profili jednocześnie) pod postem konkursowym z nazwą ulubionej Influencerki lub Influencera. Głosowanie trwa do 6.10.2022 – osoba z największą liczbą instagramowych serduszek zostanie wyróżniona nagrodą Carbon Footprint Challenge Award, która zostanie wręczona podczas szczytu klimatycznego Carbon Footprint Summit w Krakowie. Zachęcamy do głosowania na projekt „Co z tym światem?!”, a także na pozostałych uczestników konkursu – w końcu dopiero razem mamy wpływ, aby uczynić planetę lepszym, bardziej zielonym miejscem.

Odpowiedzialność społeczna i środowiskowa

Provident od lat prowadzi szeroko zakrojone inicjatywy, mające na celu edukację finansową społeczeństwa, szczególnie w zakresie odpowiedzialnego pożyczania. W ostatnich latach, pod wpływem wniosków z doświadczenia pandemii i wzrostu znaczenia ESG, Provident coraz większą wagę przykłada do troski o środowisko, a także do procesów zarządzania i ładu korporacyjnego.

– Jako firma z branży finansowej naszą działalność edukacyjną skierowaną do młodych rozpoczęliśmy od tematów związanych z zarządzaniem domowym budżetem. We wrześniu 2021 roku postanowiliśmy rozszerzyć projekt również o kwestie środowiskowe i społeczne oraz nadaliśmy mu nazwę „Co z tym światem?!”. W jego ramach młodzi blogerzy pokazuję nie tylko jak być bardziej eko, ale też jak przy okazji zaoszczędzić pieniądze. – komentuje Karolina Łuczak, rzeczniczka Providenta. – „Co z tym światem?!” to tylko jedna z naszych inicjatyw na rzecz środowiska. Mocno angażujemy się także w edukację naszych pracowników i doradców klienta. Przykładem jest program „Less waste”, czyli cykl praktycznych eko porad i wskazówek do wykorzystania w codziennym życiu – dodaje.

Provident Polska jako jedyny przedstawiciel branży pożyczkowej, co dwa lata przygotowuje raport zrównoważonego rozwoju. We wrześniu tego roku opublikowana została jego piąta edycja pod hasłem „Building a better world through financial inclusion”, podsumowująca najważniejsze tematy z działalności firmy, m.in.: odpowiedzialne pożyczanie, wyrównywanie szans kobiet i mężczyzn, zaangażowanie społeczne oraz ograniczanie wpływu na środowisko.

Carbon Footprint Foundation

Carbon Footprint Foundation działa na rzecz budowania świadomości społecznej poprzez różnorodne projekty edukacyjne. Współpracując z organizacjami pozarządowymi, odpowiedzialnym biznesem i ekspertami, tworzy platformę do wymiany doświadczeń w zakresie wdrażania zrównoważonych rozwiązań. Organizuje również Carbon Footprint Summit, na którym wręczane są nagrody szczególnie zaangażowanym – tegoroczna, trzecia edycja, odbędzie się w dniach 7-8 października w Krakowie.

Źródło: Provident Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764