logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt „Disconnect” banku zdjęć Fotolia by Adobe na Imagination Day

  PR 02.11.2016, przeczytano 518 razy

Zbliża się szósta edycja Imagination Day – wydarzenia, które inspiruje ludzi do twórczego myślenia. W jego ramach, już 8 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, Fotolia by Adobe zaprezentuje swój projekt fotograficzny pn. „Disconnect”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-_disconnect_-banku-zdjec-fotolia-by-adobe-na-imagination-day,30424,artykul.html

Prelegenci Imagination Day to ludzie z wizją i pasją: uznani dyrektorzy kreatywni, zwycięzcy i prelegenci międzynarodowych festiwali reklamowych, a także twórcy indywidualni z takich dziedzin, jak: digital, muzyka, film i fotografia. W ich gronie – m.in. obok Sama Balla, dyrektora kreatywnego londyńskiej agencji M&C Saatchi, czy Eike Königa, szefa berlińskiego studia graficznego Hort – znalazła się też trójka młodych i niezwykle utalentowanych fotografów współpracujących z bankiem zdjęć Fotolia by Adobe.

Sonia Szóstak, Brice Portolano i Arnaud Montagard podzielą się swoimi doświadczeniami w tworzeniu dla banku zdjęć Fotolia kolekcji „Disconnect”. Będzie to opowieść nie tylko o odkrywaniu nieznanych wcześniej miejsc i kultur, lecz także o wewnętrznej podróży samych fotografów. Kolekcja to swoiste zaproszenie do odłączenia się od zachodniego stylu życia, powrotu do źródeł i natury.

Postaram się pokazać, dlaczego fakt, że miałam ze sobą aparat, sprawił, że ta podróż była jeszcze bardziej wyjątkowa – zapowiada Sonia.

Opowiem historię Pierre’a i Brada, dwóch myśliwych, którzy czują potrzebę, aby kilka razy w roku się odłączyć i znaleźć się w odległym miejscu, gdzieś w Quebecu – dodaje Arnaud.

Ja zaprezentuję dwa projekty dokumentalne, które koncentrują się na relacjach między człowiekiem a naturą. Powstały podczas ostatniej zimy w północnej Finlandii oraz latem w górach Iranu – mówi Brice.

Uczestnicy Imagination Day, po wystąpieniu artystów współpracujących z serwisem Fotolia, będą mogli zapoznać się z kolekcją zdjęć stworzonych w ramach projektu „Disconnect” na specjalnej wystawie zainstalowanej przy Multikinie Złote Tarasy. Będzie ona dostępna również dla widzów wieczornego pokazu najlepszych reklam w ramach Festiwalu Cannes Lions.

Źródło: Fotolia by Adobe

www.pl.fotolia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764