Zbliża się szósta edycja Imagination Day – wydarzenia, które inspiruje ludzi do twórczego myślenia. W jego ramach, już 8 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, Fotolia by Adobe zaprezentuje swój projekt fotograficzny pn. „Disconnect”.
Prelegenci Imagination Day to ludzie z wizją i pasją: uznani dyrektorzy kreatywni, zwycięzcy i prelegenci międzynarodowych festiwali reklamowych, a także twórcy indywidualni z takich dziedzin, jak: digital, muzyka, film i fotografia. W ich gronie – m.in. obok Sama Balla, dyrektora kreatywnego londyńskiej agencji M&C Saatchi, czy Eike Königa, szefa berlińskiego studia graficznego Hort – znalazła się też trójka młodych i niezwykle utalentowanych fotografów współpracujących z bankiem zdjęć Fotolia by Adobe.
Sonia Szóstak, Brice Portolano i Arnaud Montagard podzielą się swoimi doświadczeniami w tworzeniu dla banku zdjęć Fotolia kolekcji „Disconnect”. Będzie to opowieść nie tylko o odkrywaniu nieznanych wcześniej miejsc i kultur, lecz także o wewnętrznej podróży samych fotografów. Kolekcja to swoiste zaproszenie do odłączenia się od zachodniego stylu życia, powrotu do źródeł i natury.
– Postaram się pokazać, dlaczego fakt, że miałam ze sobą aparat, sprawił, że ta podróż była jeszcze bardziej wyjątkowa – zapowiada Sonia.
– Opowiem historię Pierre’a i Brada, dwóch myśliwych, którzy czują potrzebę, aby kilka razy w roku się odłączyć i znaleźć się w odległym miejscu, gdzieś w Quebecu – dodaje Arnaud.
– Ja zaprezentuję dwa projekty dokumentalne, które koncentrują się na relacjach między człowiekiem a naturą. Powstały podczas ostatniej zimy w północnej Finlandii oraz latem w górach Iranu – mówi Brice.
Uczestnicy Imagination Day, po wystąpieniu artystów współpracujących z serwisem Fotolia, będą mogli zapoznać się z kolekcją zdjęć stworzonych w ramach projektu „Disconnect” na specjalnej wystawie zainstalowanej przy Multikinie Złote Tarasy. Będzie ona dostępna również dla widzów wieczornego pokazu najlepszych reklam w ramach Festiwalu Cannes Lions.
Źródło: Fotolia by Adobe