logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt „Disconnect” na Imagination Day – relacja

  PR 14.11.2016, przeczytano 843 razy
ilustracjastrzałka

Szósta edycja Imagination Day Cannes Lions za nami. Wydarzenie, w którym uczestniczyło ponad 800 osób, otworzyła prelekcja trójki młodych fotografów współpracujących z bankiem zdjęć Fotolia by Adobe


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-_disconnect_-na-imagination-day-%E2%80%93-relacja,30530,artykul.html

Sonia Szóstak, Brice Portolano i Arnaud Montagard opowiedzieli o zaletach porzucenia zachodniego stylu życia, odkrywaniu nieznanych wcześniej miejsc i kultur, a także o wewnętrznej podróży, jaką odbyli dzięki udziałowi w projekcie „Disconnect” banku zdjęć Fotolia. Zdjęcia Arnaud z tej kolekcji miały tego dnia swoją światową prapremierę.

Artyści podzielili się również swoimi najnowszymi pracami stworzonymi w różnych zakątkach świata – od Nowego Jorku, przez Finlandię, po góry Iranu.

Uczestnicy Imagination Day mogli zapoznać się z kolekcją zdjęć stworzonych w ramach projektu „Disconnect” na specjalnej wystawie zainstalowanej przy Multikinie Złote Tarasy.

Sonia, Brice i Arnaud pokazali nie tylko, jak stworzyć piękną kolekcję zdjęć, lecz także jak za ich sprawą opowiedzieć autentyczną i ciekawą historię. Wystąpienie naszych artystów oraz przebijająca z ich prac pasja były niezwykłą inspiracją dla wszystkich, którzy interesują się fotografią – mówi Beata Jaroszewska, Dyrektor ds. Marketingu Fotolia by Adobe w Polsce.

Kolekcja „Disconnect”

Do tej pory serwis Fotolia by Adobe opublikował cztery części kolekcji, stworzone przez Sonię Szóstak, Brice’a Portolano, a także Théo Gosselina i Maxa Muencha. Piąta część – zrealizowana przez Arnaud Montagarda w Kanadzie – zostanie udostępniona już 24 listopada.

Co sprawiło, że piątka artystów – choć bardzo młodych, to już uznanych w świecie fotografii – wzięła udział w projekcie „Disconnect”?

– Największą wartością tego projektu jest fakt, że miałam całkowitą swobodę tworzenia. Zanim wyjechałam, wiedziałam, że muszę opowiedzieć o tej podróży w oparciu o własne doświadczenia. Nic nie było zaaranżowane – wszystko, co można zobaczyć w tej historii, jest dokumentacją tego, co wydarzyło się wokół mnie – tłumaczy Sonia Szóstak.

– Dano mi całkowitą swobodę twórczą i możliwość odkrywania zupełnie nieznanego kraju w ramach pracy. To nie zdarza się codziennie! – dodaje Brice Portolano.

„Disconnect” bardzo różni się od moich poprzednich doświadczeń. Sporo jeżdżę po świecie, ale tym razem to był inny sposób podróżowania. Obserwowałem dwóch myśliwych 24 godziny na dobę przez 10 dni w odległym miejscu. Podoba mi się pomysł dokumentowania życia innych, więc kiedy zobaczyłem brief projektu, od razu chciałem zostać jego częścią – mówi Arnaud Montagard.


Źródło: Fotolia by Adobe

www.pl.fotolia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764