logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt grafiki na kask Kamila Stoacha wybrany

  PR 29.01.2018, przeczytano 3722 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Pucharu Świata w Zakopanem mogliśmy podziwiać unikatowy kask w jakim na skoczni pojawił się Kamil Stoch. Projekt, który został wybrany w ramach internetowego głosowania wcieliła w życie firma Advertis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-grafiki-na-kask-kamila-stoacha-wybrany,35243,artykul.html

Konkurs realizowany był w ramach akcji #KASKDLAMISTRZA przez agencję John Pitcher dla marki Atlas, sponsora skoczka. Zwycięska grafika, która otrzymała aż 16838 głosów, nawiązuje do tradycyjnego, podhalańskiego wzoru. Dodatkowo motyw został ułożony z 12000 zdjęć fanów mistrza, którzy wzięli udział w akcji. Tym samym powstał niezwykły kolaż, który jest dowodem ogromniej sympatii jaką cieszy się Kamil Stoch.

- Jesteśmy bardzo dumni, że już po raz drugi mogliśmy przyłączyć się do tej akcji i zadbać o to, by kask Kamila Stocha prezentował się na medal –
mówi Paweł Gardasiewicz, Prezes Zarządu Advertis.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Efekt pracy można było podziwiać podczas Pucharu Świata w Zakopanem, gdzie reprezentacja Polski po raz pierwszy w historii wygrała drużynowy konkurs. Szczegóły akcji Grupy Atlas, w ramach której powstał projekt kasku znajdują się na stronie www.atlas.com.pl/stoch

Źródło: Advertis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764