Podczas Pucharu Świata w Zakopanem mogliśmy podziwiać unikatowy kask w jakim na skoczni pojawił się Kamil Stoch. Projekt, który został wybrany w ramach internetowego głosowania wcieliła w życie firma Advertis.
Konkurs realizowany był w ramach akcji #KASKDLAMISTRZA przez agencję John Pitcher dla marki Atlas, sponsora skoczka. Zwycięska grafika, która otrzymała aż 16838 głosów, nawiązuje do tradycyjnego, podhalańskiego wzoru. Dodatkowo motyw został ułożony z 12000 zdjęć fanów mistrza, którzy wzięli udział w akcji. Tym samym powstał niezwykły kolaż, który jest dowodem ogromniej sympatii jaką cieszy się Kamil Stoch.
- Jesteśmy bardzo dumni, że już po raz drugi mogliśmy przyłączyć się do tej akcji i zadbać o to, by kask Kamila Stocha prezentował się na medal – mówi Paweł Gardasiewicz, Prezes Zarządu Advertis.
Efekt pracy można było podziwiać podczas Pucharu Świata w Zakopanem, gdzie reprezentacja Polski po raz pierwszy w historii wygrała drużynowy konkurs. Szczegóły akcji Grupy Atlas, w ramach której powstał projekt kasku znajdują się na stronie www.atlas.com.pl/stoch
Źródło: Advertis