logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt Plaża w TVN z MGA Entertainment

  PR 03.07.2024, przeczytano 355 razy
ilustracja

5 lipca rusza 16. edycja wakacyjnej trasy TVN po najpiękniejszych polskich kurortach. W tym roku zaplanowano obecność wydarzenia m.in. w Świnoujściu, Międzyzdrojach, Dziwnowie, Kołobrzegu, Gdansku i Krynicy Morskiej. Na plażowiczów, jak i widzów przed telewizorami zaplanowano mnóstwo atrakcji i pozytywnej, wakacyjnej rozrywki – za ich organizację będą odpowiedzialne m.in. marki, które współpracują z telewizją. Jedną z nich jest MGA, która przygotowała specjalną strefę zabaw z produktami marki Little Tikes od MGA Entertainment.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-plaza-w-tvn-z-mga-entertainment,404871,artykul.html

Współpraca z „Projekt plaża” TVN to dla nas zawsze ogromna przyjemność. Cieszymy się przede wszystkim z tego, że dzięki naszym strefom możemy dać radość całym rodzinom. Rozumiemy, że wakacje z dziećmi to nie lada wyzwanie, a rodzice zawsze przejmują się, że w danym miejscu nie będzie odpowiedniej ilości atrakcji, aby zająć czymś najmłodszych. Nasze strefy zabaw z kultowymi produktami Little Tikes przychodzą z pomocą. Dzięki nim obranie kierunku na polskie morze staje się bardziej atrakcyjne – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland.

W wakacje 2024 roku planowane jest 7 wydarzeń.

Źródło: MGA Entertainment Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764