logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt Pokolenie - Konkurs Show Your Line

   13.10.2011, przeczytano 2923 razy
ilustracjastrzałka

Do nowego konkursu Show Your Line, organizowanego w ramach Projektu Pokolenie, zaproszeni zostali graficy, projektanci, malarze oraz wszyscy którzy mają chęć zmierzyć się z tematem Absolut Cities.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-pokolenie---konkurs-show-your-line,13689,artykul.html

Organizatorzy – Wyborowa S.A. przy współpracy z IQ Marketing (Poland) tak mówią o swoim przedsięwzięciu: „Projekt Pokolenie to szansa dla każdego. Szansa by przebić się ze swoją kreatywnością przez szary tłum i zaistnieć. Dzięki konkursom, które organizujemy w ramach Projektu Pokolenie, dajemy młodym ludziom możliwość podzielenia się ze światem swoją pasją. To również szansa na rozwój, podnoszenie kwalifikacji, obcowanie z wielkimi artystami, warsztaty, koncerty, galerie, performance.”

W pierwszym etapie konkursu, jury oceni nadesłane prace i wybierze 10 najlepszych, których autorzy przejdą do finału oraz zostaną zaproszeni na warsztaty z jurorami.
Prace finałowe, przygotowane w drugim etapie, zostaną umieszczone na stronie www.projektpokolenie.pl i zostaną poddane ocenie jury oraz głosowaniu internautów.

Zadanie Konkursowe – I etap
Zaprojektowanie grafiki na temat Absolut Cities czyli połączenia kształtu butelki Absolut z miastem.
Dowolność interpretacji, stylu i formy.
Projekt musi zawierać kształt butelki Absolut.
Format - jpg, 300 dpi, do druku w formacie B2.

Zadanie Konkursowe - finał
Zaprojektowanie grafiki Absolut Flavours czyli w dowolny sposób przedstawienie wybranego przez siebie smaku Absolut.
Dowolność interpretacji, stylu i formy.
Format - jpg, 300 dpi, do druku w formacie B2.

Dla ułatwienia zrozumienia tematu i znalezienia inspiracji dla swoich projektów, przygotowano stronę http://www.projektpokolenie.pl/kreatywne_dziedzictwo/

Jury

  • Mieczysław Wasilewski – uznany plakacista i profesor warszawskiej ASP
  • Marian Nowiński – artysta nad wyraz światowy, profesor i dziekan w Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie
  • Agata Endo Nowicka - rysowniczka, blogerka, aktywnie zaangażowana w promocję polskiej ilustracji


Terminy
Nadsyłanie zgłoszeń do I etapu – 25 listopad 2011
Wybór 10 finalistów – do 7 grudnia 2011
Warsztaty z jurorami – 15 - 18 grudnia 2011
Przygotowanie prac finałowych – do 21 grudnia
Ogłoszenie wyników – do 31 stycznia 2012

Nagrody
I miejsce - 5 tysięcy złotych
II miejsce - 3 tysiące złotych
III miejsce - 1 tysiąc złotych
Nagroda przyznana w głosowaniu przez internautów – 5 tysięcy złotych

Konkurs objęty został patronatem medialnym przez Signs.pl.

Źródło: IQ Marketing (Poland)

www.projektpokolenie.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt...
TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764