Do nowego konkursu Show Your Line, organizowanego w ramach Projektu Pokolenie, zaproszeni zostali graficy, projektanci, malarze oraz wszyscy którzy mają chęć zmierzyć się z tematem Absolut Cities.
Organizatorzy – Wyborowa S.A. przy współpracy z IQ Marketing (Poland) tak mówią o swoim przedsięwzięciu: „Projekt Pokolenie to szansa dla każdego. Szansa by przebić się ze swoją kreatywnością przez szary tłum i zaistnieć. Dzięki konkursom, które organizujemy w ramach Projektu Pokolenie, dajemy młodym ludziom możliwość podzielenia się ze światem swoją pasją. To również szansa na rozwój, podnoszenie kwalifikacji, obcowanie z wielkimi artystami, warsztaty, koncerty, galerie, performance.”
W pierwszym etapie konkursu, jury oceni nadesłane prace i wybierze 10 najlepszych, których autorzy przejdą do finału oraz zostaną zaproszeni na warsztaty z jurorami.
Prace finałowe, przygotowane w drugim etapie, zostaną umieszczone na stronie www.projektpokolenie.pl i zostaną poddane ocenie jury oraz głosowaniu internautów.
Zadanie Konkursowe – I etap
Zaprojektowanie grafiki na temat Absolut Cities czyli połączenia kształtu butelki Absolut z miastem.
Dowolność interpretacji, stylu i formy.
Projekt musi zawierać kształt butelki Absolut.
Format - jpg, 300 dpi, do druku w formacie B2.
Zadanie Konkursowe - finał
Zaprojektowanie grafiki Absolut Flavours czyli w dowolny sposób przedstawienie wybranego przez siebie smaku Absolut.
Dowolność interpretacji, stylu i formy.
Format - jpg, 300 dpi, do druku w formacie B2.
Dla ułatwienia zrozumienia tematu i znalezienia inspiracji dla swoich projektów, przygotowano stronę http://www.projektpokolenie.pl/kreatywne_dziedzictwo/
Jury
- Mieczysław Wasilewski – uznany plakacista i profesor warszawskiej ASP
- Marian Nowiński – artysta nad wyraz światowy, profesor i dziekan w Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie
- Agata Endo Nowicka - rysowniczka, blogerka, aktywnie zaangażowana w promocję polskiej ilustracji
Terminy
Nadsyłanie zgłoszeń do I etapu – 25 listopad 2011
Wybór 10 finalistów – do 7 grudnia 2011
Warsztaty z jurorami – 15 - 18 grudnia 2011
Przygotowanie prac finałowych – do 21 grudnia
Ogłoszenie wyników – do 31 stycznia 2012
Nagrody
I miejsce - 5 tysięcy złotych
II miejsce - 3 tysiące złotych
III miejsce - 1 tysiąc złotych
Nagroda przyznana w głosowaniu przez internautów – 5 tysięcy złotych
Konkurs objęty został patronatem medialnym przez Signs.pl.
Źródło: IQ Marketing (Poland)