logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt Roku 22/23 - wyniki

   24.10.2023, przeczytano 1127 razy
ilustracja

Znamy już laureatów tegorocznego konkursu “Projekt Roku” 22/23. To pierwszy w Polsce konkurs projektowania graficznego, który wykracza poza ocenę estetyczną, poddając refleksji funkcje designu oraz odpowiedzialność społeczną twórców. Konkurs powołany do życia w 2010 corocznie (z wyjątkiem 2015–2016) analizuje najbardziej przełomowe realizacje twórców grafiki użytkowej w Polsce oraz promuje wartości bliskie Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-roku-22-23---wyniki,401826,artykul.html

Idea

WYRÓŻNIENIE

  • Therapeutic Design Tools – autorskie narzędzie wspierające proces twórczy w obszarze dizajnu terapeutycznego - holistyk studio

NAGRODA

  • Bronisław Zelek. W Zaklętej krainie liter - Małgorzata Bartosik

Forma

WYRÓŻNIENIE

  • Rise and Fall of the Middlemen - Honza Zamojski/RH.plus

NAGRODY 

  • Gozito -Mamastudio
  • Listy minotaura do zakażonych - Joanna Tyborowska

Impakt społeczny

WYRÓŻNIENIE

  • „Nic nie wiem, wszystko czuję” - Marcin Wysocki
  • POETICS OF NECESSITY – How crisis collaboration results in unexpected objects - Nicola Cholewa

NAGRODA

  • MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym. - we3studio

Świeża krew

WYRÓŻNIENIE

  • Śmieciomierz - Gabriela Patro
  • BABKI OD ARCHITEKTURY. Publikacja wielostronicowa poświęcona wybranym polskim architektkom XX wieku. - Patrycja Mróz
  • The Football Shirts Book - Daniel Kubacki

NAGRODA

  • ,,Wojtek, Mania i Przesłuchanie" – ilustrowana bajka terapeutyczna i przewodnik prawny - Paulina Krynicka

Proj. dla instytucji publicznych

WYRÓŻNIENIE

  • Jakub Szczęsny - Anita Wasik

NAGRODA

  • MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU / rebranding - Tofu Studio

Proj. przyjazne środowisku

WYRÓŻNIENIE

  • Warszawskie obserwatorium kultury - Alicja Kobza 

Studio / Projektant Roku 

TOFU Studio 

Projekt Roku

Muzeum Narodowe w Gdańsku Tofu Studio  

Nagroda specjalna

Honza Zamojski 

Nagroda Honorowa

Marcin Olkowicz 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z nagrodami na European Search Awards i Performance Marketing Diamonds
Za nami uroczyste gale European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds, prestiżowych konkursów branżowych, które honorują projekty z obszarów Search, Performance Marketingu, Content Marketingu, innowacyjnych rozwiązań AI oraz kreatywnych kampanii digitalowych. Bluerank, we współpracy ze swoimi Partnerami, został w tym roku uhonorowany łącznie pięcioma statuetkami.
Platige Image z nagrodą Golden Cube
Studio Platige Image zdobyło Gold Cube w prestiżowym konkursie ADC Awards 2025 za zwiastun gry „The Witcher 4 – Cinematic Reveal Trailer”, wyreżyserowany przez Tomka Suwalskiego i zrealizowany we współpracy z CD PROJEKT RED. Produkcja została nagrodzona w kategorii Gaming – Marketing – Trailer podczas 104. edycji wydarzenia organizowanego przez The One Club for Creativity w...
SOFTSWISS laureatem nagrody Eventex Award za Kids Camp
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zdobyła nagrodę Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za projekt Kids Camp. Program został stworzony z myślą o wspieraniu pracowników poprzez zaangażowanie ich dzieci w wyjątkowe, transgraniczne doświadczenie. To prestiżowe wyróżnienie plasuje SOFTSWISS obok takich marek jak Disney, Nike czy...
Performics ponownie z tytułem Agencji Roku
Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, po raz kolejny nagrodzona tytułem Agency of the Year w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę).
Znamy zwycięzców konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Najważniejsza wiadomość w branży marketingu efektywnościowego w tym sezonie to ogłoszenie laureatów 7. edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. W piątek, podczas wielkiego towarzyskiego wydarzenia, jakim była Diamentowa Gala, przekonaliśmy się kto dołączył do strefy performance’owej mocy, a kto utrwalił w niej swoją pozycję.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764