logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt Sekson: Fundacja Avalon rozpoczyna współpracę z marką U Kawiarza

  PR 10.10.2022, przeczytano 1085 razy
ilustracjastrzałka

Projekt Sekson prowadzony przez Fundację Avalon, już od ponad 4 lat działa na rzecz edukowania społeczeństwa w zakresie seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnością ruchową. Od września Projekt rozpoczął współpracę z lubelską firmą Kawiarz SA. Od teraz miłośnicy dobrej kawy będą mogli delektować się jej pysznym smakiem, równocześnie wspierając działania Fundacji i Projektu Sekson.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-sekson%3A-fundacja-avalon-rozpoczyna-wspolprace-z-marka-u-kawiarza,397555,artykul.html

Edukacja przy kawie

W wyniku współpracy Projektu Sekson z marką “U Kawiarza” będzie można nabyć paczkę kawy ze specjalną etykietą. Celem całego przedsięwzięcia jest normalizacja tematu seksualności osób z niepełnosprawnością ruchową, a także zwiększanie reprezentacji osób z niepełnosprawnościami oraz wspieranie komunikacyjne idei przewodniej Projektu Sekson.

Produkt posiada specjalnie zaprojektowaną etykietę o nazwie “Zabierz mnie do łóżka”, która została zaprojektowana we współpracy Projektu Sekson Fundacji Avalon z marką “u Kawiarza”. Tym projektem organizacje chcą pokazać, że miłość i seksualność to temat uniwersalny dla każdego z nas i tak naturalny jak poranna kawa. Produkt ze specjalną etykietą można nabyć na stronie internetowej.

- Bardzo cieszę się ze współpracy z Fundacją Avalon. Prywatnie jestem kibicem Projektu Sekson, m.in z powodu niepełnosprawności mojej córki i tego na jak wiele rzeczy otworzyła mi oczy swoją walką o zdrowie. Widząc z jakimi uprzedzeniami, niezrozumieniem oraz blokadami społecznymi styka się w swoim codziennym życiu postanowiłem dążyć do pomocy w uzyskaniu przez nią pełnej samodzielności. Dostęp do dostosowanych placówek medycznych, personelu szanującego godność osoby ludzkiej, poszanowanie intymności należy się każdemu! Chciałbym, aby moja córka, gdy wejdzie w dorosłość funkcjonowała w nowym lepszym świecie, który dzięki działaniom Fundacji Avalon zostanie naprawiony. KAWIARZ SA poza dostarczaniem porządnej kawy stara się wspierać inicjatywy, które zmieniają świat. Projekt Sekson zmienia świat dla osób z niepełnosprawnościami, tym samy zmieniając świat dla nas wszystkich. Gorąco polecam wsparcie poprzez zakup kawy ze specjalną etykietą Fundacji - Piotr Szlązak, prezes firmy Kawiarz SA.

Wesprzyj działania Projektu Sekson

Część dochodu ze sprzedaży kawy z etykietą “Zabierz mnie do łóżka” będzie przeznaczona na działalność Projektu Sekson, prowadzonego przez Fundację Avalon.

Projekt Sekson powstał w 2019 roku, ma na celu rzetelne edukowanie w obszarze seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnością ruchową. W ramach Projektu powstała platforma edukacyjna www.sekson.pl, Mapa Dostępności – wyszukiwarka dostosowanych gabinetów i specjalistów z doświadczeniem w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, prowadzone są także spotkania live oraz cykl wywiadów #wyłączamytabu #włączamywiedzę ze specjalistami i osobami z niepełnosprawnościami. Co roku organizowana jest Konferencja Sekson poświęcona seksualności i rodzicielstwu osób z niepełnosprawnością ruchową. Jest to największe w Polsce wydarzenie w tym zakresie, skupiające OzN oraz specjalistów i ekspertów. Najbliższa edycja odbędzie się już w połowie października, a informacje o niej znajdują się na kanałach Projektu Sekson.

Źródło: Fundacja Avalon

www.fundacjaavalon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764