logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekt Tymczasem: Kampania piwa EB z udziałem raperów

  PR 20.07.2018, przeczytano 5475 razy
ilustracjastrzałka

EB startuje z nowymi spotami telewizyjnymi wpisującymi się w platformę TYMCZASEM, w ramach której marka udowadnia, że etap poszukiwania i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka. Kampania telewizyjna składa się z czterech spotów – każdy dedykowany jednemu raperowi: Sokołowi, Pezetowi, Żabsonowi i Sitkowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekt-tymczasem%3A-kampania-piwa-eb-z-udzialem-raperow,37314,artykul.html

„Mogę wszystko”, „Ukryty w mieście krzyk”, „Piroman” oraz „Chcemy być wyżej” – oto utwory wybrzmiewające w najnowszych spotach reklamowych marki EB. W każdej z reklam wykorzystane zostały także materiały archiwalne prezentujące zaangażowanych w akcję raperów. Spoty zapowiadają wyjątkowe muzyczne wydarzenie – „Projekt TYMCZASEM”, w którym wezmą udział artyści. To kolejny etap komunikacji eventu – wcześniej na rynku pojawiły się puszki z cytatami z utworów czterech raperów.

Wierzymy, że kultura hip-hop jest naturalną przestrzenią do wyrażania emocji towarzyszących okresowi TYMCZASEM – mówi Michał Machaj, Kierownik marki EB. Koncept ten jest ponadczasowy, dlatego zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy zarówno z raperami, którzy znajdują się w tym okresie, jak i tymi, którzy mają go już za sobą. Artyści wyrażą swoje doświadczenia podczas eventu, który zapowiadamy m.in. przy pomocy emitowanych właśnie spotów oraz puszek z cytatami artystów – dodaje.

Spoty reklamowe emitowane są od 16 lipca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Kampania uzyska także wsparcie w mediach społecznościowych.

PROJEKT TYMCZASEM – SOKÓŁ

PROJEKT TYMCZASEM – PEZET

PROJEKT TYMCZASEM – ŻABSON

PROJEKT TYMCZASEM – SITEK

Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764