logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektanci Innowacji PFR - pierwsze warsztaty Design Thinking bez wychodzenia z domu

  PR 30.04.2020, przeczytano 712 razy
ilustracjastrzałka

Google wraz z Polskim Funduszem Rozwoju po raz kolejny prezentuje jak , wykorzystując metodę Design Thinking, rozwinąć umiejętności kreatywnego myślenia oraz tworzyć nowatorskie usługi i produkty. Tegoroczna edycja programu Projektantów Innowacji PFR ze względów bezpieczeństwa w obliczu COVID-19, przeniesiona została do sieci. Oprawą wirtualnego warsztatu oraz nagłośnieniem inicjatywy zajęła się agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektanci-innowacji-pfr---pierwsze-warsztaty-design-thinking-bez-wychodzenia-z-domu,386825,artykul.html

Projektanci Innowacji PFR, to inicjatywa, która w tym roku po raz pierwszy odbędzie się całkowicie online, zgodnie z przesłaniem #zostańwdomu. Specjalnym tematem przewodnim tegorocznych warsztatów będzie znalezienie pomysłów i rozwiązań na wyzwania spowodowane przez COVID-19. Zaproszenie na wydarzenie skierowano do osób reprezentujących konkretne umiejętności: biznesowe, inżynierskie, humanistyczne, artystyczne oraz naukowo-medyczne. Wykorzystując powyższe kwalifikacje oraz łącząc je z nowoczesnymi technologiami i siłą kreatywności, uczestnicy warsztatów wspólnie poszukiwać będą odpowiedzi na pytanie jak można by pomóc osobom najbardziej odczuwającym skutki pandemii - lekarzom, pielęgniarkom, nauczycielom, przedsiębiorcom i innym.

Warsztaty Projektanci Innowacji PFR to także możliwość poszerzenia swoich sieci kontaktów. Akcja udowadnia, że dzięki takim inicjatywom możliwości rozwoju stają się jeszcze łatwiej dostępne. Domowa izolacja nie jest przeszkodą, a pozyskany wolny czas jest dobrą okazją do rozwinięcia umiejętności. Dodatkowo, ten sposób prowadzenia warsztatów ułatwia zdobywanie wiedzy i poszerzanie horyzontów także tym, dla których, ze względu na trudności z przemieszczaniem się, dotychczas było to niemożliwe. Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli szansę poznać i wzajemnie inspirować ludzi o różnorodnych kompetencjach. Trzy podstawowe wartości, jakie uczestnik wyniesie po spotkaniu to: empatia, brainstorming i zdolności tworzenia prototypów.

Wyzwaniem akcji było jak najwierniejsze oddanie klimatu stacjonarnego warsztatu. Stroną wykonawczą zajęła się agencja eventowa EMLAB. Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała oprawę wizualną warsztatów Projektanci Innowacji PFR, organizowanych w ramach programu Grow with Google. Wśród stworzonych materiałów znalazły się m.in. formaty autorskich animacji do kanałów social media marek. Zespół zajął się również komunikacją inicjatywy. Jest to kolejny projekt stworzony przez agencję, podczas blisko 10-letniej współpracy z Google Polska, a także kolejna inicjatywa 180 w obliczu pandemii.

  • Więcej informacji oraz formularze zapisu dostępne są TUTAJ.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764