logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektor laserowy Nec PA703UL - czyli „zainstaluj i zapomnij”

  PR 29.08.2019, przeczytano 310 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions wprowadza na rynek NEC PA703UL, projektor laserowy LCD z całkowicie szczelnym układem optycznym, zapewniający minimalnie 20 000 godzin pracy bez konieczności wymiany źródła światła oraz niskie koszty eksploatacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektor-laserowy-nec-pa703ul----czyli-_zainstaluj-i-zapomnij_,383757,artykul.html

Nowy projektor laserowy NEC PA703UL został zaprojektowany z myślą o instytucjach, które potrzebują niezawodnej, wysokowydajnej projekcji, szczególnie w trudno dostępnych miejscach, takich jak sufity w audytoriach uniwersyteckich, salach konferencyjnych, instalacjach muzealnych, parkach rozrywki czy systemach Digital Signage.

Tradycyjne projektory wymagają czyszczenia filtrów w odstępie co cztery do sześciu miesięcy, co jest niezbędne do utrzymania ich wydajności. Dla operatorów koordynujących pracę wielu projektorów równocześnie może to być znacznym obciążeniem; na przykład, uczelnia z kampusem posiadająca 350 projektorów może przeznaczyć prawie 500 godzin pracy rocznie na wymianę filtrów i lamp. Znacząco obciąża to zasoby IT. Ale nie tylko filtry generują wysokie koszty. Doliczyć do tego należy również koszty związane z przerwą w pracy urządzeń i wynajmem systemów dostępowych np. do projektorów umiejscowionych bardzo wysoko.

Dzięki szczelnemu układowi optycznemu i bezfiltrowej konstrukcji, projektor PA703UL nie wymaga wymiany źródła światła, a czyszczenie jest znacznie rzadsze, co minimalizuje czas przestoju i pozwala na istotną redukcję kosztów przez cały okres eksploatacji. Taka konstrukcja zapewnia również stabilną jakość obrazu, bez szkodliwego działania kurzu, który bardzo obniża jasność w tradycyjnych otwartych konstrukcjach.

Podobnie jak w przypadku innych projektorów NEC, także PA703UL zapewnia imponujące kolory i kontrast, z bardzo jasnym światłem wyjściowym na poziomie 7000 ANSI lumenów, co przekłada się na doskonałą widoczność podczas prezentacji na dużym ekranie i przy rozproszonym świetle. Ponadto urządzenie wyposażono w bezproblemową zdalną regulację z szeroką gamą wymiennych obiektywów, mechaniczną pionową regulacją położenia obiektywu (lens shift), ustawianiem ostrości i zoomem, co pozwala na szybką i prostą konfigurację bez konieczności fizycznego dostępu.

- Operatorzy z różnych sektorów, od edukacji po rozrywkę, handel detaliczny i konferencje, stale poszukują nowych sposobów na stałą instalację projekcyjną, ale zazwyczaj najlepsze lokalizacje dla projektorów znajdują się w trudno dostępnych miejscach, takich jak sufity lub obudowa, z którą są zintegrowane - powiedział Gerd Kaiser, Senior Product Manager, Large Venue and Digital Cinema Projectors w NEC Display Solutions Europe. - To sprawia, że czynności serwisowe, takie jak wymiana lamp czy filtrów, są złożonym, czasochłonnym i kosztownym zajęciem, nie wspominając o niedogodnościach związanych z przestojami urządzeń -  kontynuuje Kaiser. - Podczas gdy źródła światła laserowego nie wymagają wymiany, to tylko szczelna, bezfiltrowa konstrukcja może zapewnić prawdziwie bezobsługową pracę. Dlatego stale poszerzamy naszą rodzinę projektorów o nowe modele, które dzięki szczelnemu mechanizmowi źródła światła są naprawdę urządzeniami typu "zainstaluj i zapomnij", zapewniającymi tysiące godzin niezawodnej, wydajnej pracy.

Źródło: NEC Display Solutions Europe GmbH

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.
Orkla Care wprowadza na rynek Möller’s Mój Pierwszy Tran z Communication Unlimited
„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja...
Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom na stanowisku CEO, Creative Transformation
Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport &...
Fermy Woźniak z Hanami Communications
Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.
Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764