logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektor laserowy Nec PA703UL - czyli „zainstaluj i zapomnij”

  PR 29.08.2019, przeczytano 647 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions wprowadza na rynek NEC PA703UL, projektor laserowy LCD z całkowicie szczelnym układem optycznym, zapewniający minimalnie 20 000 godzin pracy bez konieczności wymiany źródła światła oraz niskie koszty eksploatacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektor-laserowy-nec-pa703ul----czyli-_zainstaluj-i-zapomnij_,383757,artykul.html

Nowy projektor laserowy NEC PA703UL został zaprojektowany z myślą o instytucjach, które potrzebują niezawodnej, wysokowydajnej projekcji, szczególnie w trudno dostępnych miejscach, takich jak sufity w audytoriach uniwersyteckich, salach konferencyjnych, instalacjach muzealnych, parkach rozrywki czy systemach Digital Signage.

Tradycyjne projektory wymagają czyszczenia filtrów w odstępie co cztery do sześciu miesięcy, co jest niezbędne do utrzymania ich wydajności. Dla operatorów koordynujących pracę wielu projektorów równocześnie może to być znacznym obciążeniem; na przykład, uczelnia z kampusem posiadająca 350 projektorów może przeznaczyć prawie 500 godzin pracy rocznie na wymianę filtrów i lamp. Znacząco obciąża to zasoby IT. Ale nie tylko filtry generują wysokie koszty. Doliczyć do tego należy również koszty związane z przerwą w pracy urządzeń i wynajmem systemów dostępowych np. do projektorów umiejscowionych bardzo wysoko.

Dzięki szczelnemu układowi optycznemu i bezfiltrowej konstrukcji, projektor PA703UL nie wymaga wymiany źródła światła, a czyszczenie jest znacznie rzadsze, co minimalizuje czas przestoju i pozwala na istotną redukcję kosztów przez cały okres eksploatacji. Taka konstrukcja zapewnia również stabilną jakość obrazu, bez szkodliwego działania kurzu, który bardzo obniża jasność w tradycyjnych otwartych konstrukcjach.

Podobnie jak w przypadku innych projektorów NEC, także PA703UL zapewnia imponujące kolory i kontrast, z bardzo jasnym światłem wyjściowym na poziomie 7000 ANSI lumenów, co przekłada się na doskonałą widoczność podczas prezentacji na dużym ekranie i przy rozproszonym świetle. Ponadto urządzenie wyposażono w bezproblemową zdalną regulację z szeroką gamą wymiennych obiektywów, mechaniczną pionową regulacją położenia obiektywu (lens shift), ustawianiem ostrości i zoomem, co pozwala na szybką i prostą konfigurację bez konieczności fizycznego dostępu.

- Operatorzy z różnych sektorów, od edukacji po rozrywkę, handel detaliczny i konferencje, stale poszukują nowych sposobów na stałą instalację projekcyjną, ale zazwyczaj najlepsze lokalizacje dla projektorów znajdują się w trudno dostępnych miejscach, takich jak sufity lub obudowa, z którą są zintegrowane - powiedział Gerd Kaiser, Senior Product Manager, Large Venue and Digital Cinema Projectors w NEC Display Solutions Europe. - To sprawia, że czynności serwisowe, takie jak wymiana lamp czy filtrów, są złożonym, czasochłonnym i kosztownym zajęciem, nie wspominając o niedogodnościach związanych z przestojami urządzeń -  kontynuuje Kaiser. - Podczas gdy źródła światła laserowego nie wymagają wymiany, to tylko szczelna, bezfiltrowa konstrukcja może zapewnić prawdziwie bezobsługową pracę. Dlatego stale poszerzamy naszą rodzinę projektorów o nowe modele, które dzięki szczelnemu mechanizmowi źródła światła są naprawdę urządzeniami typu "zainstaluj i zapomnij", zapewniającymi tysiące godzin niezawodnej, wydajnej pracy.

Źródło: NEC Display Solutions Europe GmbH

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764