logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektor LED RGB od Panasonic

  PR 12.06.2019, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zaprezentował podczas InfoComm 2019 nowy projektor 1-Chip DLP o nazwie PT-LRZ35. To pierwszy w ofercie model do zastosowania biznesowego wykorzystujący LED RGB jako źródło światła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektor-led-rgb-od-panasonic,382856,artykul.html

Projektor PT-LRZ35 oferuje jasność 3500 lumenów i wysokiej jakości reprodukcję kolorów, gwarantując jasne i ostre obrazy. Źródło światła LED eliminuje załamywanie kolorów i zapewnia natychmiastową projekcję, w ciągu sekundy od włączenia projektora.

Połączenie HDMI-MHL oraz funkcja lustrzanego ekranu HD zapewniają bezproblemowe współdziałanie między projektorem a urządzeniami mobilnymi, umożliwiając użytkownikom uproszczoną konfigurację i łatwe udostępnianie treści. Jest to szczególnie przydatne dla użytkowników, którzy działają w różnych lokalizacjach, mając różny poziom łączności. Konstrukcja bez filtra ze szczelnie zamkniętą jednostką optyczną i obudową odporną na kurz zapewnia stabilną, bezobsługową pracę do 20 000 godzin. Dzięki temu ​​projektor doskonale nadaje się do zastosowania w salach wykładowych, małych salach lekcyjnych oraz do prezentacji w firmach.

- W miarę jak firmy oraz szkoły stają się coraz bardziej zdigitalizowane, klienci coraz częściej szukają przenośnych i łatwych w obsłudze projektorów do wyświetlania wysokiej jakości prezentacji. PT-LRZ35 jest ekonomicznym rozwiązaniem spełniającym te wymagania. Jako pierwszy projektor w ofercie Panasonic wykorzystuje LED RGB jako źródło świtała, co zapewnia mu kompaktowe wymiary i ułatwia transport - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

ilustracjastrzałka

Seria PT-LRZ35 obejmuje 2 modele PT-LRZ35 (WUXGA) i PT-LRW35 (WXGA), które będą dostępne w sprzedaży od jesieni 2019 roku.

Źródło: Panasonic

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764