logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektor LED RGB od Panasonic

  PR 12.06.2019, przeczytano 808 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zaprezentował podczas InfoComm 2019 nowy projektor 1-Chip DLP o nazwie PT-LRZ35. To pierwszy w ofercie model do zastosowania biznesowego wykorzystujący LED RGB jako źródło światła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektor-led-rgb-od-panasonic,382856,artykul.html

Projektor PT-LRZ35 oferuje jasność 3500 lumenów i wysokiej jakości reprodukcję kolorów, gwarantując jasne i ostre obrazy. Źródło światła LED eliminuje załamywanie kolorów i zapewnia natychmiastową projekcję, w ciągu sekundy od włączenia projektora.

Połączenie HDMI-MHL oraz funkcja lustrzanego ekranu HD zapewniają bezproblemowe współdziałanie między projektorem a urządzeniami mobilnymi, umożliwiając użytkownikom uproszczoną konfigurację i łatwe udostępnianie treści. Jest to szczególnie przydatne dla użytkowników, którzy działają w różnych lokalizacjach, mając różny poziom łączności. Konstrukcja bez filtra ze szczelnie zamkniętą jednostką optyczną i obudową odporną na kurz zapewnia stabilną, bezobsługową pracę do 20 000 godzin. Dzięki temu ​​projektor doskonale nadaje się do zastosowania w salach wykładowych, małych salach lekcyjnych oraz do prezentacji w firmach.

- W miarę jak firmy oraz szkoły stają się coraz bardziej zdigitalizowane, klienci coraz częściej szukają przenośnych i łatwych w obsłudze projektorów do wyświetlania wysokiej jakości prezentacji. PT-LRZ35 jest ekonomicznym rozwiązaniem spełniającym te wymagania. Jako pierwszy projektor w ofercie Panasonic wykorzystuje LED RGB jako źródło świtała, co zapewnia mu kompaktowe wymiary i ułatwia transport - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

ilustracjastrzałka

Seria PT-LRZ35 obejmuje 2 modele PT-LRZ35 (WUXGA) i PT-LRW35 (WXGA), które będą dostępne w sprzedaży od jesieni 2019 roku.

Źródło: Panasonic

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764