logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektory 4K Benq – największy udział w rynku w II kw. 2019

  PR 10.09.2019, przeczytano 231 razy
ilustracjastrzałka

BenQ, producent projektorów DLP potwierdza swoją dominację uzyskując - w drugim kwartale 2019 roku - pierwszą pozycję w sprzedaży projektorów 4K na światowym rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektory-4k-benq-%E2%80%93-najwiekszy-udzial-w-rynku-w-ii-kw.-2019,383909,artykul.html

Kontynuując dynamikę z 2018 roku, BenQ nie tylko osiągnął światową pozycję nr 1 z 32,1% udziałem w rynku, ale uzyskał rekordowo wysoki 26,53% udział w rynku projektorów 4K w Europie w drugim kwartale 2019 r. (według Futuresource).

Jednocześnie, dzięki technologii BenQ CinematicColor, która zapewnia najwyższą jakość i wierność odwzorowania kolorów, a także za wyjątkowe wzornictwo, dwa najnowsze projektory 4K HDR kina domowego zdobyły prestiżowe nagrody Europejskiego Stowarzyszenia Obrazowania i Dźwięku (EISA – European Imaging and Sound Association): BenQ CinePrime W2700 nagrodę EISA Best Buy Projector 2019-2020, a projektor BenQ CinePrime W5700 nagrodę EISA Home Theatre Projector 2019-2020.

ilustracjastrzałka

- Cieszy nas osiągnięcie pierwszej pozycji w segmencie projektorów 4K i jednoczesne zdobycie dwóch, tak prestiżowych nagród EISA dla projektorów 4K kina domowego. Doceniają one w jaki sposób BenQ stale inspiruje klientów swoimi innowacyjnymi produktami. Zwycięskie projektory zostały docenione za technologię 4K HDR-PRO CinematicColor, która na domowym dużym ekranie zapewnia kinowe wrażenia, dokładnie tak jak zaplanowali to twórcy filmowi. Świetnie jest być rozpoznawalnym po produktach, które wyznaczają nowe granice technologii kina domowego - powiedział Steve Chu, prezes BenQ Europe. - Będziemy nadal stosować innowacyjne technologie do tworzenia produktów, które rewolucjonizują projektory domowe 4K i powodują iż stają się one integralną częścią domu.

Źródło: BenQ Corporation

www.benq.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Miniczekolady z Wawelu wsparte kampanią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764