logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektory ASK Proxima: powrót marki z tradycjami

  PR 11.03.2013, przeczytano 1652 razy
ilustracjastrzałka

ASK Proxima jest własnością koncernu ACTO Group i zawiera w sobie DNA jednych z najbardziej rozpoznawalnych brandów na rynku audiowizualnym. Marka ma swoje początki w roku 1984 w Europie, a od 2010 roku projektory współtworzą czołowi inżynierowie i projektanci, którzy pracowali wcześniej np. dla Sanyo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektory-ask-proxima%3A-powrot-marki-z-tradycjami,18165,artykul.html

Kluczowe komponenty dostarczają znane w branży koncerny, takie jak Sony, Texas Instruments, Philips, Ushio, Phoenix, Ricoh i Pixelworks, a większość podzespołów produkowanych jest przez ACTO. Uruchomiona w styczniu 2013 r. nowa fabryka ma wydajność produkcyjną wynoszącą 600.000 sztuk rocznie, a jej moce w przyszłym roku wzrosną 2-krotnie.

ASK Proxima, to 16 różnych kategorii projektorów, z których na polskim rynku pojawią się na początku 3 najpopularniejsze segmenty w technologii 3LCD. Dostępne będą projektory krótkoogniskowe, urządzenia instalacyjne z wymienna optyką oraz bardzo ciekawe urządzenia dla biznesu.

Wszystkie produkty objęte są 3-letnią gwarancją na projektor oraz roczną (wynoszącą max. 600h) na lampę projekcyjną.

Wyłącznym dystrybutorem marki ASK Proxima w Polsce jest ViDiS S.A. (www.vidis.pl)

Spodziewamy się, że ASK Proxima spotka się przede wszystkim z zainteresowaniem Partnerów, którzy bardzo dobrze wspominają projektory Sanyo. – informuje Tomasz Kliczkowski wiceprezes zarządu ViDiS SA - Były to jedne z najlepszych urządzeń na rynku, wygrywające przede wszystkim jakością obrazu i bezawaryjnością. Obie powyższe cechy są teraz domeną ASK Proximy. Obecność czołowych projektantów i inżynierów Sanyo przekonała nas, że jest to produkt, którym warto się zainteresować. Zwróciliśmy się również z prośbą o opinię do firm, które zajmują się badaniem rynku projektorów na całym świecie i zaskoczyła nas skala uznania dla ACTO i marki ASK Proxima. Firmie wróży się podbój światowego rynku w stosunkowo krótkim czasie ze względu na połączenie najwyższych standardów jakościowych, optymalną bazę kosztową oraz poważne zaangażowanie kapitału. Naszym pomysłem na promocję tej marki jest korzystanie z renomy Sanyo. Każdy dealer, który miał w ręku produkty nieistniejącej już marki od razu rozpozna jej charakterystyczne cechy. Trzeba przyznać, że ACTO wykonało kawał dobrej roboty."

Źródło: ViDiS SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czyli projektory ASK Proxima są następcą dobrze znanej marki SANYO ?

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764