logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektory Benq na wystawie Coming OuT absolwentów ASP

  PR 27.11.2012, przeczytano 994 razy

COMING OuT to ekspozycja najlepszych dyplomów absolwentów z poprzedniego roku akademickiego ze wszystkich wydziałów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Autorami projektu ekspozycji są młodzi architekci - uczestnicy poprzedniej edycji COMING Out. Prace dyplomowe absolwentów eksponowane są ciekawych wnętrzach gmachu dawnego Wydziału Weterynarii, a dziś siedziby orkiestry Sinfonia Varsowia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektory-benq-na-wystawie-coming-out-absolwentow-asp,17335,artykul.html

Prace absolwentów prezentowane są z wykorzystaniem 11 różnej mocy projektorów BenQ. Wystawę COMING OuT 2012 zwiedzać można do 2 grudnia br. w godzinach 12:00 – 20:00, w siedzibie orkiestry "Sinfonia Varsovia" przy ul. Grochowskiej 272 w Warszawie.

Wystawa „COMING OuT” to wyjątkowe w skali kraju, nowatorskie przedsięwzięcie artystyczne. Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, jako jedna z pierwszych zaczęła prezentować najciekawsze dyplomy absolwentów w formie samodzielnej wystawy, eksponowanej poza murami uczelni.

CELE
Głównym celem wystawy COMING OuT jest wypromowanie nowych absolwentów Akademii Sztuk Pięknych  w Warszawie. W przyszłości tegoroczni dyplomanci będą kształtowali nowe kierunki artystyczne i style, tak jak współcześnie tworzą je inni słynni absolwenci warszawskiej ASP: Katarzyna Kozyra, Mirosław Bałka czy Leon Tarasewicz. Umożliwiając młodym artystom zaistnienie na ryku sztuki, wspieramy talenty, ułatwiamy karierę i pozwalamy im na pełny rozwój.

ODBIORCY
COMING OuT adresowany jest do szeroko rozumianych miłośników sztuki w każdym wieku (zarówno do profesjonalistów jak i zwykłych pasjonatów). Ze względu na charakter projektu szczególną i ważną grupą docelową są młodzi ludzie - studenci i absolwenci wyższych uczelni.

Źródło: Benq

www.comingout.asp.waw.pl

Galeria: Projektory BenQ na wystawie COMING OuT absolwentów ASP

Dodatkowe informacje:

Patronem Honorowym wydarzenia jest Min. Kultury I Dziedzictwa Narodowego

Partnerami są: Ams, Sinfonia Varsowia, Instytucje Kultury miasta Warszawy, BenQ, Carrier, Opera Narodowa, Papyrus, SoundsStore, Toshiba i ZAiKS Zachęta.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawskie kawiarnie coraz częściej korzystają z potencjału neonów LED od Ledon Design, by wyróżnić swoje lokale na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów. Dzięki nowoczesnej technologii i szerokim możliwościom personalizacji, neon na ścianę staje się nie tylko efektownym elementem dekoracyjnym, ale również skutecznym narzędziem...
Agencja kreatywna Amooco nawiązała strategiczną współpracę z marką Tefal, znanym producentem sprzętów domowych i kuchennych. Celem tej kooperacji jest tworzenie efektywnych kampanii marketingowych, które wspierają sprzedaż oraz angażują konsumentów w okresie przedświątecznym.
Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764