logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektory Epson na Octopus Film Festival

  PR 17.08.2018, przeczytano 511 razy
ilustracjastrzałka

W ciągu pięciu dni od 22 do 26 sierpnia odbędzie się Octopus Film Festival, czyli jeden z najbardziej nietypowych festiwali filmowych w Polsce. Miejscem wydarzenia jest Stocznia Gdańska, gdzie odbędzie się ponad trzydzieści projekcji filmów najróżniejszych gatunków – od kina klasy B po premiery ambitnych tytułów. Od strony technicznej wydarzenie wspierać będzie firma Epson, której projektory zostaną użyte podczas pokazów filmowych. Za obsługę sprzętu odpowiedzialna będzie natomiast zajmująca się profesjonalnymi systemami audiowizualnymi firma Eurotrend.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektory-epson-na-octopus-film-festival,37607,artykul.html

Wśród projektorów, które używane będą w trakcie festiwalu, znalazły się najwyższej klasy urządzenia firmy Epson: EB-915W, EB-1945W, EB-1985WU oraz EB-G7400U. Wszystkie modele łączy obecność technologii 3LCD, która sprawia, że natężenie światła białego raz barwnego jest jednakowe — w efekcie obraz jest wyjątkowo jasny, jednocześnie gwarantując nasycone kolory. Z kolei dzięki swoim kompaktowym rozmiarom oraz możliwości łatwej instalacji projektory pozwalają na organizacje pokazów w najbardziej nietypowych miejscach, także bez zadaszenia.

Pod względem repertuaru - jak zapewnia organizator - każdy uczestnik bez względu na upodobania na pewno znajdzie coś dla siebie. Głównym cyklem festiwalu będzie Nowe kino gatunkowe, w ramach którego zaprezentowane zostaną wcześniej niepokazywane w Polsce tytuły. Z kolei sekcja Wymarłe gatunki będzie pokazem włoskich filmów takich gatunków jak giallo, poliziottesco czy spaghetti western. Z ciekawostek organizatorzy przygotowali także m.in. zbiór Najgorszych Filmów Świata czy specjalne pokazy z lektorem na żywo – dialogi z filmu The Room czytane będą przez legendarną Krystynę Czubównę.

By wziąć udział w festiwalu, należy zakupić bilet na pojedyncze wydarzenie lub karnet na całość. Wszystkie szczegóły związane z Octopus Film Festival znaleźć można na stronie organizatora.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764