logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektory Epson oświetliły mury starego miasta w Jerozolimie

  PR 12.06.2017, przeczytano 497 razy
ilustracjastrzałka

Epson we współpracy z AVS zorganizował wielki pokaz świateł na murach Starego Miasta w Jerozolimie. 20 zsynchronizowanych projektorów laserowych EB-L25000U wyświetlało wyjątkowy spektakl na powierzchni 4500 m²


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektory-epson-oswietlily-mury-starego-miasta-w-jerozolimie,32779,artykul.html

Mury Starego Miasta w Jerozolimie zostały oświetlone za pomocą laserowych projektorów instalacyjnych Epson EB-L25000U tworząc najambitniejszy projekt, w jakim zostały użyte. W ramach jednego z największych przedsięwzięć audiowizualnych w historii państwa Izrael zsynchronizowano dwadzieścia projektorów, aby ożywić 4500 m² ścian, wyświetlając na nich kolorowe, animowane obrazy. W tym samym czasie na niebie nad murami sto podświetlonych dronów tworzyło różne kształty i napisy.

Pokaz prezentowany codziennie pomiędzy Bramą Jafy, a ogrodem Habonim, wykorzystuje najnowocześniejsze projektory laserowe i drony oraz wybudowane niemal 500 lat temu fortyfikacje, by opowiedzieć historię miasta za pomocą kolorowych obrazów. Ze względu na panujące tam wysokie temperatury i wszechobecny pył to zadanie jest wyzwaniem dla stosowanych urządzeń.

- Gdy zaproponowano nam udział przygotowaniu jednego z największych widowisk multimedialnych w Izraelu, wiedzieliśmy, że będziemy musieli nie tylko wykazać się wyobraźnią, lecz także przygotować mnóstwo niekonwencjonalnych pomysłów i materiałów oraz sięgnąć po najnowsze rozwiązania techniczne — wspomina Malki Shem-Tov, współproducent wydarzenia i członek zarządu firmy AVS, która należy do największych i najbardziej wyspecjalizowanych izraelskich dostawców rozwiązań multimedialnych. Spółka ta wsparła realizację projektu swoimi możliwościami technicznymi i rozległym doświadczeniem zdobytym podczas organizacji wielu istotnych wydarzeń.

Dwadzieścia projektorów i sześć kilometrów przewodów

Korzystając z pomocy S.A. Systems Ltd., strategicznego partnera Epson Israel, firma AVS użyła sześciu kilometrów światłowodów i stu węzłów komunikacyjnych, aby przesyłać obrazy do dwudziestu projektorów Epson. - Pokaz, który mieszkańcy Izraela zobaczyli w noc otwarcia — i będą mogli oglądać do połowy lipca 2017 roku — jest wynikiem ponad dwóch miesięcy planowania — opowiada Lee Harrison, menedżer ds. rozwoju w dziale profesjonalnych projekcji Epson Europe, który nadzorował wprowadzanie tego projektu w życie.

- Zespół AVS, kierowany przez członka zarządu i dyrektora technicznego Assafa Shem-Tova, wybrał model EB-L25000U, najmocniejszy i najbardziej zaawansowany projektor laserowy Epson, dzięki któremu nasza firma wkroczyła w nową erę projekcji wielkoformatowej. Nasz nowy, reprezentacyjny projektor, który już jest wykorzystywany podczas konferencji, imprez plenerowych i dużych pokazów na całym świecie, jest lżejszy i mniejszy od konkurencyjnych modeli[1], a mimo to zapewnia silne światło o jasności 25 000 lumenów. Charakteryzuje się też wytrzymałą konstrukcją i wysoką odpornością na czynniki zewnętrzne, co ma kluczowe znaczenie podczas ciągłego działania w miejscu takim jak Jerozolima, gdzie unosi się pył i panuje 35-stopniowy upał — tłumaczy Harrison.

Wytrzymałe rozwiązanie do najbardziej wymagających środowisk

Według Orena Fleischera, dyrektora generalnego Epson Israel, nowe modele laserowe mają znacznie większą wydajność, dzięki czemu umacniają czołową pozycję firmy na rynku projektorów.

- Według ekspertów Futuresource[2] Epson zajmuje pierwsze miejsce wśród producentów projektorów. Biorąc pod uwagę liczną konkurencję, pozycja lidera w branży nie jest dla nas czymś oczywistym. Osiągnęliśmy ją między innymi dzięki wprowadzaniu innowacji na całym świecie. Naszym celem — o czym świadczy ten projekt — jest podejmowanie zadań, które wydają się niemożliwe do zrealizowania, i znajdowanie nowych zastosowań danego rozwiązania oraz wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i zaspokajanie ich — twierdzi Fleisher.

Wytrzymałe i niezawodne projektory EB-L25000U doskonale sprawdziły się w gorącym, pełnym pyłu otoczeniu, w którym je zastosowano. Dodatkowo są bardzo proste w instalacji dzięki zoptymalizowanemu systemowi chłodzenia, który pozwala zamontować urządzenie i wyświetlać obrazy pod niemal dowolnym kątem. Z kolei trwała rama rurowa i podstawa chronią przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i instalacji. Szczelny moduł optyczny i wykonane z nieorganicznego materiału koło fosforowe gwarantują 20 000 godzin bezproblemowej pracy[3] bez konieczności konserwowania. Dzięki temu organizatorzy festiwali mogą być pewni, że prezentowane obrazy będą wyświetlane bez przerw i usterek.



Źródło: Epson

www.global.epson.com

Dodatkowe informacje:

[1] Stan na wrzesień 2016 r.
[2] Największy udział jednostkowy na rynku projektorów o jasności co najmniej 500 lumenów. Badanie przeprowadzone przez firmę Futuresource Consulting Limited i dotyczące okresu od 2001 do 2016 r.
[3] Szacowany okres, po którym jasność spada o 50% w porównaniu z jasnością podczas pierwszego użycia. Zmierzono za pomocą testu przyspieszenia z użyciem pyłu o gęstości 0,04–0,20 mg/m3. Okres może się różnić w zależności od sposobu użytkowania i warunków pracy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764