logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektory Epson w warszawskim metrze - wyświetlają reklamy

  PR 20.07.2011, przeczytano 2046 razy
ilustracjastrzałka

Zanim jeszcze bladym świtem na tory wyjadą pierwsze pociągi warszawskiego metra, na 4 stacjach: Natolin, Imielin, Dworzec Gdański i Marymont włączane są zdalnie projektory Epson EB-Z8050W o jasności 7.000 lumenów, i na wielkich ekranach Stroer INFOSCREEN (1,7x3m) rozpoczynają wyświetlanie reklam i informacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektory-epson-w-warszawskim-metrze---wyswietlaja-reklamy,13011,artykul.html

Projektory zainstalowane są w hermetycznych obudowach wyposażonych w kamerę umożliwiającą, poprzez światłowodową sieć LAN, zdalną kontrolę prawidłowości wyświetlanych obrazów i treści reklamowych oraz zdalne zarządzanie tym, co jest prezentowane. Wyświetlane treści dostarczane są do projektora z lokalnego serwera zainstalowanego na każdej stacji. Zdalny jest również monitoring prawidłowości jego pracy oraz włączanie i wyłączanie. Ekrany zainstalowane są za torami – po jednym w każdym kierunku jazdy. Zgodnie z wymogami bezpieczeństwa, czujnik ruchu wyłącza projekcję w chwili wjazdu pociągu na stację. Projektory pracują nieprzerwanie po co najmniej 20 godzin dziennie, przez cały rok.

Osiem projektorów Epson EB-Z8050W pracuje na 4 stacjach warszawskiego metra wyświetlając treści informacyjno reklamowe w ramach zarządzanego i realizowanego przez Stroer projektu INFOSCREEN.

INFOSCREEN
INFOSCREEN to wielkoformatowe ekrany, na których jest emitowany program w jakości HD stanowiący połączenie atrakcyjnych treści o charakterze informacyjno-rozrywkowym z reklamą. Zawiera on wiadomości lokalne, z kraju i ze świata, biznes, giełda, sport, motoryzacja, prognoza pogody, interesujące filmy, kreskówki, informacje o wydarzeniach kulturalnych i wiele innych. Dostawcami treści są partnerzy m.in.: Animal planet, Discovery, TVN, Aktivist, Multikino, Radio Zet, Polska Presse, Sport.pl.

Projektory Epson 3LCD
Dzięki technologii wyświetlania obrazu Epson 3LCD, wysokiej rozdzielczości WXGA (1280x800) i jasności 7.000 lumenów, nawet na mocno oświetlonych stacjach metra pasażerowie widzą wyraźne, jasne obrazy o naturalnych, dobrze nasyconych barwach. Zależnie od lokalnych potrzeb na poszczególnych stacjach projektory wyposażone są w obiektywy o różnej ogniskowej i różnym zakresie zoom. Dzięki elektrycznemu napędowi, ostrość i przybliżenie (zoom) sterować można zdalnie, podobnie jak i kontrolować parametry pracy projektora m.in., tak ważną – dla żywotności lampy i bezpieczeństwa - temperaturę wewnątrz projektora.

Źródło: Epson

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.

Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w glo­­balną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.

Wizja środowiskowa 2050 - http://eco.epson.com

Epson Europe

Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 2400 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2009 osiągnął sprzedaż równą 1 875 milionom euro. www.epson-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Znaczenie” - Raport Roczny Ergo Hestii z instalacją artystyczną
ERGO Hestia opublikowała Raport Roczny za rok 2023, zatytułowany „Znaczenie”. Składa się on z dwóch części: publikacji oraz instalacji artystycznej - stworzonej przez artystkę Ewę Cieniak - którą podziwiać można w sopockiej centrali firmy.
Pepsi głównym partnerem SBM FFestival 2024
Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM FFestival. Mowa o ekipie DRE$$CODE oraz raperze Kinny Zimmer, którzy...
Streetcom realizuje kampanie dla 4 marek Bunge
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii influencerskich dla czterech brandów z portfolio BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach wygranego przetargu agencja realizuje kampanie Influencer marketingowe i seedingowe wg uzgodnionych harmonogramów do końca 2024 roku. Głównym celem realizowanych działań jest zwiększanie...
XXIV Kongres PR. Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie
Przeżywamy okres dynamicznego rozwoju technologii, w tym zwłaszcza sztucznej inteligencji. Generowanie grafik na podstawie opisów oraz boty prowadzące naturalne rozmowy zmieniają procesy komunikacyjne. Dla branży PR to początek nowej ery, pełnej szans, ale także potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysów wizerunkowych. Wszystkie te kwestie podejmą eksperci, którzy zgromadzą...
Aleph dla marki Perła - kampania na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) oraz Media Group przygotowały na Spotify kampanię pt. „Niesie do przyjaciół” dla marki Perła (Browary Lubelskie S.A.).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764