logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektory Panasonic 3-Chip DLP RQ22 na scenie spektaklu o życiu Hokusaia

  PR 09.10.2023, przeczytano 721 razy

Twórczość japońskiego artysty – Katsushika Hokusaia stała się niezwykłym widowiskiem dzięki projektorom Panasonic 4K 20 000 lm 3-Chip DLP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektory-panasonic-3-chip-dlp%C2%A0rq22-na-scenie-spektaklu-o-zyciu-hokusaia,401659,artykul.html

Projektory laserowe Panasonic odegrały kluczową rolę w stworzeniu spektakularnego i innowacyjnego widowiska w Arena Del Sole w Bolonii, gdzie widzowie mogli się zanurzyć w "Życiu HOKUSAIA". To spektakl poświęcony życiu i twórczości wybitnego japońskiego artysty Katsushikiego Hokusaia, który świetnie łączy sztukę, muzykę, taniec, poezję oraz technologię.

Produkcja jest wizją sławnego producenta Shina Sugimoto, który we współpracy z cenionym aktorem i reżyserem Katsumim Sakakurą stworzył koncepcję "projekcji na żywo". Polega ona na dynamicznych i żywych projekcjach dzieł artysty, które są tłem dla niezwykłego występu artystycznego. Osiągnięcie spektakularnego efektu i realizacja odważnych wizji Hokusaia były możliwe dzięki użyciu 3-chipowych projektorów Panasonic PT-RQ22 o jasności 20 tysięcy lm, które wyświetlają obrazy w jakości 4K.

Rozwój projekcji na żywo dzięki Panasonic

Hokusai jest jednym z najsławniejszych i najbardziej wpływowych artystów w Japonii. Jego dzieła były zbierane nie tylko przez kolekcjonerów sztuki, ale także przez europejskich malarzy, takich jak Degas, Gauguin i Klimt. Tematyka prac Hokusaia wpłynęła na ruch impresjonistyczny, co można dostrzec między innymi w twórczości Moneta i Renoira. Dzieła Japończyka charakteryzują się żywymi kolorami i kontrastującymi ciemnymi liniami. Do ożywienia tego typu sztuki na ekranie potrzebny był projektor, który zapewnia odpowiednią jakość oddającą kontrast kolorów, realizm i siłę oddziaływania kultowych obrazów.

Projektor Panasonic 3-Chip DLP RQ22 o mocy 20 000 lm jest jednym z najmniejszych i najlżejszych modeli w swojej klasie. Dzięki temu idealnie sprawdzi się w przedsięwzięciach artystycznych o charakterze immersyjnym. Oryginalna technologia podwajania pikseli Panasonic tworzy płynne obrazy 4K+ o niezwykłej głębi. Dodatkowo technologia Dynamic Contrast gwarantuje wysoki poziom kontrastu wynoszący 20 000:1 oraz analizuje przestrzeń, co umożliwia bardziej szczegółowe rozpoznanie obszarów jasnych i ciemnych, a także dokładne oddanie kontrastujących kolorów.

Niepowtarzalna atmosfera niezwykłego widowiska

Projektor odgrywa kluczową rolę w tworzeniu immersyjnego performance, dzięki któremu widownia wchodzi do świata Hokusaia. Wysokiej rozdzielczości projekcja, imponująca jasność i precyzyjne odwzorowanie czerni przyczyniły się do stworzenia niezwykłego widowiska, podkreśla Katsumi Sakakura reżyser Global Business Labo Inc.

"Życie HOKUSAIA" przekracza granice sztuki widowiskowej, łącząc klasyczne formy artystyczne z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, co daje spektakularny efekt. Nasze projektory zostały zaprojektowane tak, aby umożliwiać artystom i specjalistom IT działanie bez ograniczeń. Dzięki nowoczesnej technologii, która pozwala im realizować swoją wizję i tworzyć immersyjne doświadczenia przewyższające oczekiwania publiczności za każdym razem. Jesteśmy zaszczyceni możliwością uczestnictwa w tym spektakularnym i ambitnym projekcie, dodaje Kyohei Morita, Manager Director w Panasonic Connect Europe.

Wystawa "Życie HOKUSAIA" otrzymała prestiżową nagrodę "Cool Japan Matching Award", co pokazuje jej ogromne znaczenie kulturowe i międzynarodowe uznanie. Firma Panasonic została za to doceniona za ogromny wkład w rozwój przedsięwzięcia, co przyczyniło się do jego sukcesu.

Źródło: Panasonic Connect Europe GmbH

Galeria: Projektory Panasonic 3-Chip DLP RQ22 na scenie spektaklu o życiu Hokusaia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764