logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektory Panasonic kompatybilne z serwerem Pixera od Av Stumpfl

  PR 11.02.2019, przeczytano 463 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic i AV Stumpfl ogłosiły podczas ISE 2019 współpracę techniczną, dzięki której nowo wprowadzony media serwer PIXERA będzie mógł współpracować z linią projektorów wysokiej jasności Panasonic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektory-panasonic-kompatybilne-z-serwerem-pixera-od-av-stumpfl,381176,artykul.html

Inżynierowie Panasonic wraz z programistami AV Stumpfl zapewnili bezproblemową łączność między projektorami Panasonic i nową generacją serwerów. Połączenie rozwiązań obu firm ma usprawnić działanie funkcji Edge Blending i Black Level Adjustment, redukując tym samym czas konfiguracji urządzeń podczas projekcji na żywo.

Serwer PIXERA będzie współpracował z systemem do automatycznej konfiguracji projektorów Panasonic CUK10, co oznacza, że będzie mógł odczytać wstępnie skonfigurowane ustawienia projektorów nawet dla najbardziej złożonych instalacji. Planowane jest także wprowadzenie API, które pozwoli na opracowanie w pełni zautomatyzowanego systemu autokalibracji.

PIXERA jest wykorzystywany przez Panasonic podczas ISE w pokazie mappingu 3D na gigantycznej nadmuchiwanej powierzchni. Pokaz, w którym zastosowano projektory z obiektywami Fisheye Panasonic, pozwala przenieść odwiedzających w wizualną podróż po całym świecie.

- Zawsze staramy się zapewnić jak najprostszą obsługę naszych urządzeń, by zmniejszać nakłady pracy związane z przygotowaniem projekcji – mówi Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic. - Serwer PIXERA znacząco ułatwiła konfigurację urządzeń podczas naszego pokazu na ISE 2019. Sądzę, że będzie to bardzo ważny produkt wykorzystywany w projekcjach na dużą skalę, dlatego tak ważne jest, że nasze produkty są z nim kompatybilne - dodaje Hartmut Kulessa.

 - Dzięki PIXERA wejście w świat profesjonalnych projekcji nigdy nie było łatwiejsze. Jednak łatwość korzystania z tego rozwiązania nie oznacza, że oprogramowanie jest proste. Ogromna elastyczność, z jaką użytkownicy mogą manipulować treścią w prawdziwej przestrzeni 3D to tylko jeden z przykładów pokazujący, że PIXERA jest potężnym narzędziem, które zainspiruje wielu specjalistów AV na ISE - uważa Tobias Stumpfl, AV Stumpfl GmbH CEO.

Źródło: Panasonic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O handlu przyszłości na konferencji podczas Targów Retailshow
Tematyka Retail Congress skierowana jest do osób decyzyjnych średniego i wysokiego szczebla, odpowiadających za planowanie, strategię, a także optymalizację procesów i wdrażanie nowych technologii, zarówno w sklepach, jak i całym łańcuchu dostaw. Wystąpienia prelegentów będą atrakcyjne także dla tych, którzy zajmują się tworzeniem przestrzeni...
Sieć niezależnych agencji reklamowych Wecan publikuje coroczny raport Cannual Report 2019
weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych z Europy Środkowej i Wschodniej opublikowała właśnie swoją piątą coroczną publikację zatytułowaną CANnual Report. Grupa Walk, będąca członkiem wspomnianej sieci, przyczyniła się do publikacji, którą zaprezentowano po raz pierwszy na konferencji weCAN w Bukareszcie 7 listopada.
Newbridge Poland inwestuje w nowy wizerunek 3 centrów handlowych
Nowe nazwy, nowe loga i nowa linia kreatywna - tak Newbridge Poland odświeża wizerunek nabytych 2 lata temu centrów handlowych w Toruniu, Łodzi i Krakowie. Pierwsze efekty są już widoczne!
Ruszyła rejestracja zwiedzających na Remadays Warsaw 2020
Rozpoczęła się rejestracja zwiedzających na 16 edycję Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Bluerank – agencja marketingu internetowego przygotowuje się do rozwoju modelu współpracy z klientami. Pracę projektową od początku 2020 roku zastąpią teamy partnerskie. Aby przygotować się do tego wyzwania Bluerank zbadał kulturę organizacyjną firmy. Wyniki Qmatch wskazały kluczowe orientacje pracowników: skupienie na kliencie, wynikach i wiedzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764