logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektory Panasonic kompatybilne z serwerem Pixera od Av Stumpfl

  PR 11.02.2019, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic i AV Stumpfl ogłosiły podczas ISE 2019 współpracę techniczną, dzięki której nowo wprowadzony media serwer PIXERA będzie mógł współpracować z linią projektorów wysokiej jasności Panasonic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektory-panasonic-kompatybilne-z-serwerem-pixera-od-av-stumpfl,381176,artykul.html

Inżynierowie Panasonic wraz z programistami AV Stumpfl zapewnili bezproblemową łączność między projektorami Panasonic i nową generacją serwerów. Połączenie rozwiązań obu firm ma usprawnić działanie funkcji Edge Blending i Black Level Adjustment, redukując tym samym czas konfiguracji urządzeń podczas projekcji na żywo.

Serwer PIXERA będzie współpracował z systemem do automatycznej konfiguracji projektorów Panasonic CUK10, co oznacza, że będzie mógł odczytać wstępnie skonfigurowane ustawienia projektorów nawet dla najbardziej złożonych instalacji. Planowane jest także wprowadzenie API, które pozwoli na opracowanie w pełni zautomatyzowanego systemu autokalibracji.

PIXERA jest wykorzystywany przez Panasonic podczas ISE w pokazie mappingu 3D na gigantycznej nadmuchiwanej powierzchni. Pokaz, w którym zastosowano projektory z obiektywami Fisheye Panasonic, pozwala przenieść odwiedzających w wizualną podróż po całym świecie.

- Zawsze staramy się zapewnić jak najprostszą obsługę naszych urządzeń, by zmniejszać nakłady pracy związane z przygotowaniem projekcji – mówi Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic. - Serwer PIXERA znacząco ułatwiła konfigurację urządzeń podczas naszego pokazu na ISE 2019. Sądzę, że będzie to bardzo ważny produkt wykorzystywany w projekcjach na dużą skalę, dlatego tak ważne jest, że nasze produkty są z nim kompatybilne - dodaje Hartmut Kulessa.

 - Dzięki PIXERA wejście w świat profesjonalnych projekcji nigdy nie było łatwiejsze. Jednak łatwość korzystania z tego rozwiązania nie oznacza, że oprogramowanie jest proste. Ogromna elastyczność, z jaką użytkownicy mogą manipulować treścią w prawdziwej przestrzeni 3D to tylko jeden z przykładów pokazujący, że PIXERA jest potężnym narzędziem, które zainspiruje wielu specjalistów AV na ISE - uważa Tobias Stumpfl, AV Stumpfl GmbH CEO.

Źródło: Panasonic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo
Agencja marketingu internetowego Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez markę Vivus i Zaplo. Zwycięska agencja była zobligowana do trzy miesięcznej kampanii testowej, w której udowodni swoje kompetencje. Obecnie ten okres się zakończył i możemy powiedzieć, że Result Media będzie odpowiedzialne za prowadzenie wszystkich działań...
Lech Music - kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium
17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki! Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i wyjątkowy...
Pepsi rzuca Wyzwanie Smaku po raz siódmy
Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także...
W związku z dynamicznym rozwojem w ciągu ostatniego roku, dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO rozbudowuje zespół.
Change Serviceplan i Media Ready dla Akademii Jazdy BMW Driving Experience
“Sprawdź jak szybko mija dzień”, pod tym hasłem powstała lokalna produkcja filmowa zrealizowana dla BMW Polska przez Change Serviceplan i Media Ready, promująca BMW M Intensive Training – treningi jazdy sportowej. Agencje należące do jednej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiadają za koncept kreatywny oraz za produkcję i realizację kampanii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764