logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektory Panasonic na największych eventach świata

  PR 16.04.2014, przeczytano 873 razy
ilustracja

Panasonic rozpoczął współpracę z firmą PRG (ang. Production Recource Group), jednym z czołowych dostawców technologii i usług eventowych. Firma będzie korzystać z projektorów Panasonic, wyposażonych w technologię 3-chip DLP podczas największych imprez masowych na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektory-panasonic-na-najwiekszych-eventach-swiata,21403,artykul.html

PRG jest wiodącym na świecie dostawcą rozwiązań przeznaczonych do organizacji różnego rodzaju eventów. Firma dostarcza usługi oraz sprzęt, w tym urządzenia audio-video, oświetlenie, rusztowanie czy moduły sceniczne.

Dzięki współpracy z Panasonic, PRG wykorzysta projektory z serii PT-DZ21K i PT-DZ13K, aby ożywić koncerty, imprezy firmowe, targi czy też przedstawienia teatralne. Współpraca rozpocznie się w Europie i Ameryce Północnej.

- Zawsze dążymy do udoskonalenia produktu, który dostarczamy naszym klientom. Panasonic jest w czołówce firm oferujących projektory o wysokiej jasności i jestem przekonany, że nasi klienci to dostrzegą, kiedy zobaczą sprzęt Panasonic w użyciu – mówi Stephan Paridaen, Chief Executive Officer PRG (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

- Współpraca z PRG jest dla nas tym bardziej znacząca, że firma zajmuje wiodącą pozycję na rynku wynajmu sprzętu multimedialnego i organizacji eventów. Projektory Panasonic, wyświetlające obraz o jasności 12 000 i 20 000 lumenów, wysoko podnoszą poprzeczkę zaawansowanym urządzeniom projekcyjnym i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć wykorzystanie naszej technologii na najbardziej prestiżowych wydarzeniach na całym świecie – mówi Jan Markus Jahn, Dyrektor Panasonic Visual & Communications Systems. PRG dokonało znaczącej inwestycji w projektory Panasonic, a w planach jest jeszcze bliższa współpraca obu firm w przyszłości – podsumowuje Jan Markus Jahn.

Źródło: Panasonic

panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764