logo
WIADOMOŚCI

Projektowanie doświadczeń. Premiera książki Igora Gałązkiewicza

  PR 06.12.2017, przeczytano 623 razy
ilustracjastrzałka

"Projektowanie doświadczeń" to podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy w świecie, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco atrakcyjne, a rzeczy, by były pożądane (oprócz tego, że powinny być dobrze wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektowanie-doswiadczen.-premiera-ksiazki-igora-galazkiewicza,34735,artykul.html

Począwszy od charakteru przestrzeni handlowych, przez formę oferty, po wizerunek marki – wszystko wydaje się być podporządkowane właśnie doświadczaniu. Marki zmieniają swe oblicza, garderobę i scenografię, stają się artystami, intelektualistami, marszandami, wyrafinowanymi podróżnikami czy sportowcami. Obserwując ich poczynania, można pozwolić sobie na konstatację, że te najbardziej luksusowe kreują etos, a te szerzej dostępne – styl życia.

"Projektowanie doświadczeń" jest spojrzeniem na współczesność przez pryzmat niebanalnej komunikacji, sztuki, architektury, wzornictwa oraz globalnej ekonomii. Od Nike, Supreme, przez Louisa Vuittona, Hermèsa, Aēsopa, Ace Hotel, Colette i Dover Street Market, po M&M’s i Acne Studios. Kluczowe projekty i tendencje zaprezentowano przez portfolio najciekawszych koncepcji w szerokim kulturowym kontekście.

ilustracjastrzałka

Projektowanie doświadczeń w czasach wszystkiego nie należy do łatwości, szczególnie gdy luksus już dawno przestał być wysadzany złotem, nostalgia i kunszt łączą się z zaawansowaną technologią, a świat wirtualny i rzeczywisty grają w jednym zespole na zmysłach publiczności.

Igor Gałązkiewicz – autor książki Art Branding, kurator, ekspert i konsultant w obszarze projektowania doświadczeń oraz budowania tożsamości i wizerunku marek dzięki sztuce. W tej materii doradza firmom, agencjom reklamowym oraz instytucjom. Na stałe pisze do „Monitor Magazine” i „L’Officiel”. Przez wiele lat w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odpowiedzialny był za sponsoring, innowacje i budowanie komunikacji tej instytucji. Pomysłodawca i kurator projektu OperaLab. Autor wielu wystaw, między innymi: Rytm, Projektowanie tożsamości/Tożsamość projektowania czy Nicolas Grospierre 50/50 i Awangarda jutra? Prywatnie ma słabość do dobrego techno, szosowych rowerów, pizzy, Roleksów i północnych Włoch.

8 grudnia, godz. 18:30
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/136852046977499/

Źródło: STGU

www.stgu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej: Niezwykła książka pod patronatem Signs.pl
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej to książka niezwykła, napisana przez Milesa Younga, wieloletniego pracownika i dyrektora naczelnego agencji reklamowej Ogilvy & Mather. Autor wykorzystał tu swe doświadczenia w branży, by stworzyć niezastąpiony poradnik pokazujący najważniejsze zależności w cyfrowym ekosystemie, ich...
Do pobrania: In-Store Marketing Raport 2018
Z badań rynkowych wynika, że aż 88% Polaków najchętniej robi zakupy podczas promocji sezonowych. Tak wysoki współczynnik sprawia, że ekspozycja i promocja asortymentu w sieciach handlowych jest niezwykle ważna z punktu strategicznego i sprzedażowego. Zatem jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową, która zwiększy wyniki finansowe?
Raport Dostawców z katalogiem targowym już na rynku
Kolejny Raport, który ukazał się na rynku, to jednocześnie katalog targowy największej w drugiej połowie roku imprezy branżowej – FestiwalDruku.pl. Na kolejnych stronach magazynu znajduje się szerokie kompendium informacji i zestawienie dostawców mediów i maszyn sektora poligrafii reklamowej. A na żywo będzie ich można spotkać już 12-13 września w...
„Marka korporacyjna i jej komunikacja”- dostępna już na rynku
Na rynku wydawniczym pojawiła się nowa książka: „Marka korporacyjna i jej komunikacja”. To kompendium wiedzy dla specjalistów od public relations, zarządzania marką i szeroko pojętej komunikacji. Autorami monografii są Paweł Bylicki - prezes agencji Public Dialog oraz dr Jarosław Kończak, adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu...
Dr Marek Borowiński - „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”
Barwa jest pierwszą informacją rejestrowaną przez oko. Po niej pojawia się kształt, a następnie rozmiar. Przeciętny człowiek jest w stanie zobaczyć około miliona różnych kolorów - otaczają nas zewsząd. Ale czy zastanawialiście się kiedyś, w jaki sposób determinują one nasze zachowania, samopoczucie, a także określają usposobienie i charakter? Znany w świecie...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone