WIADOMOŚCI

Projektowanie doświadczeń. Premiera książki Igora Gałązkiewicza

redakcja  PR - bezpłatny materiał PR | 06.12.2017, przeczytano 199 razy
ilustracjastrzałka
Projektowanie doświadczeń. Premiera książki Igora Gałązkiewicza

"Projektowanie doświadczeń" to podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy w świecie, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco atrakcyjne, a rzeczy, by były pożądane (oprócz tego, że powinny być dobrze wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektowanie-doswiadczen.-premiera-ksiazki-igora-galazkiewicza,34735,artykul.html

Począwszy od charakteru przestrzeni handlowych, przez formę oferty, po wizerunek marki – wszystko wydaje się być podporządkowane właśnie doświadczaniu. Marki zmieniają swe oblicza, garderobę i scenografię, stają się artystami, intelektualistami, marszandami, wyrafinowanymi podróżnikami czy sportowcami. Obserwując ich poczynania, można pozwolić sobie na konstatację, że te najbardziej luksusowe kreują etos, a te szerzej dostępne – styl życia.

"Projektowanie doświadczeń" jest spojrzeniem na współczesność przez pryzmat niebanalnej komunikacji, sztuki, architektury, wzornictwa oraz globalnej ekonomii. Od Nike, Supreme, przez Louisa Vuittona, Hermèsa, Aēsopa, Ace Hotel, Colette i Dover Street Market, po M&M’s i Acne Studios. Kluczowe projekty i tendencje zaprezentowano przez portfolio najciekawszych koncepcji w szerokim kulturowym kontekście.

ilustracjastrzałka

Projektowanie doświadczeń w czasach wszystkiego nie należy do łatwości, szczególnie gdy luksus już dawno przestał być wysadzany złotem, nostalgia i kunszt łączą się z zaawansowaną technologią, a świat wirtualny i rzeczywisty grają w jednym zespole na zmysłach publiczności.

Igor Gałązkiewicz – autor książki Art Branding, kurator, ekspert i konsultant w obszarze projektowania doświadczeń oraz budowania tożsamości i wizerunku marek dzięki sztuce. W tej materii doradza firmom, agencjom reklamowym oraz instytucjom. Na stałe pisze do „Monitor Magazine” i „L’Officiel”. Przez wiele lat w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odpowiedzialny był za sponsoring, innowacje i budowanie komunikacji tej instytucji. Pomysłodawca i kurator projektu OperaLab. Autor wielu wystaw, między innymi: Rytm, Projektowanie tożsamości/Tożsamość projektowania czy Nicolas Grospierre 50/50 i Awangarda jutra? Prywatnie ma słabość do dobrego techno, szosowych rowerów, pizzy, Roleksów i północnych Włoch.

8 grudnia, godz. 18:30
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/136852046977499/

Źródło: STGU

www.stgu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
piątek 15.12.2017, 116 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone