logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektowanie identyfikacji wizualnej - Konferencja w Urzędzie Patentowym RP

   07.03.2019, przeczytano 1598 razy
ilustracja

Urząd Patentowy RP zaprasza do udziału w 12. edycji międzynarodowej konferencji z cyklu „Innowacyjność i kreatywność w gospodarce”, której tegorocznym tematem przewodnim jest projektowanie identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektowanie-identyfikacji-wizualnej---konferencja-w-urzedzie-patentowym-rp,381538,artykul.html

Konferencja odbędzie się w dniach 25-26 marca 2019 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych (ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa).

Główne zagadnienia konferencji:

  • KOMUNIKACJA WIZUALNA PRZEDSIĘBIORSTWA W SFERZE SPOŁECZNEJ, EKONOMICZNEJ I KULTUROWEJ
  • DOSTĘPNE PROGRAMY WSPARCIA WSPÓŁPRACY PRZEDSIĘBIORCÓW Z PROJEKTANTAMI
  • PROJEKTOWANIE WIZUALIZACJI DANYCH W BIZNESIE
  • WARTOŚĆ FORMY GRAFICZNEJ ZNAKU TOWAROWEGO
  • PRAWNA OCHRONA WIZERUNKU MARKI
  • KOMUNIKACJA TRADYCYJNA W INNOWACYJNYM BIZNESIE
  • JAK TWORZYĆ DOBRE PROJEKTY W ZGODZIE Z PRAWEM. OCHRONA PRAWNA KROJÓW PISMA, LAYOUTÓW, WINIET
  • ŚWIAT CYFROWY – WYZWANIA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW I PROJEKTANTÓW GRAFICZNYCH
     

Wydarzenia towarzyszące

  • Wystawa „Jak Śliwka w kompot. Polscy ilustratorzy Karolowi Śliwce". Głównym tematem wystawy jest twórczość projektanta, który stworzył niezliczoną liczbę znaków graficznych, w tym słynny znak banku PKO, oraz równie dużą ilość plakatów i opakowań. Inicjatorem wystawy jest Patryk Hardziej (prelegent konferencji). Do projektu zaprosił młodych, wybitnych ilustratorów, którzy podjęli się interpretacji twórczości graficznej Karola Śliwki.

  • Wystawa projektu: GIRL, GIRL, GIRL. Doroty Bojanowskiej, absolwentki Wydziału Design na Goldsmiths University w Londynie. Wystawa jest efektem pracy licencjackiej w ramach których historie kobiet z całego świata oraz ich odpowiedzi na pytanie o to, co je frustruje, zostały przedstawione w formie ręcznie nadrukowanego printu na kombinezonach robotniczych. W ten sposób autorka stworzyła platformę pozwalającą kobietom komunikować swoje doświadczenia, a także sprowokowała do publicznej dyskusji.
     

Do udziału w konferencji organizatorzy zachęcają w szczególności przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z projektantami oraz rozwojem działalności biznesowej w oparciu o zastosowanie narzędzi do projektowania identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.

Podczas konferencji zapewnione zostanie tłumaczenie symultaniczne w obrębie języka polskiego oraz angielskiego, a także transmisja on-line z wydarzenia.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: UPRP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764