logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektowanie identyfikacji wizualnej - Konferencja w Urzędzie Patentowym RP

   07.03.2019, przeczytano 546 razy
ilustracja

Urząd Patentowy RP zaprasza do udziału w 12. edycji międzynarodowej konferencji z cyklu „Innowacyjność i kreatywność w gospodarce”, której tegorocznym tematem przewodnim jest projektowanie identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektowanie-identyfikacji-wizualnej---konferencja-w-urzedzie-patentowym-rp,381538,artykul.html

Konferencja odbędzie się w dniach 25-26 marca 2019 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych (ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa).

Główne zagadnienia konferencji:

  • KOMUNIKACJA WIZUALNA PRZEDSIĘBIORSTWA W SFERZE SPOŁECZNEJ, EKONOMICZNEJ I KULTUROWEJ
  • DOSTĘPNE PROGRAMY WSPARCIA WSPÓŁPRACY PRZEDSIĘBIORCÓW Z PROJEKTANTAMI
  • PROJEKTOWANIE WIZUALIZACJI DANYCH W BIZNESIE
  • WARTOŚĆ FORMY GRAFICZNEJ ZNAKU TOWAROWEGO
  • PRAWNA OCHRONA WIZERUNKU MARKI
  • KOMUNIKACJA TRADYCYJNA W INNOWACYJNYM BIZNESIE
  • JAK TWORZYĆ DOBRE PROJEKTY W ZGODZIE Z PRAWEM. OCHRONA PRAWNA KROJÓW PISMA, LAYOUTÓW, WINIET
  • ŚWIAT CYFROWY – WYZWANIA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW I PROJEKTANTÓW GRAFICZNYCH
     

Wydarzenia towarzyszące

  • Wystawa „Jak Śliwka w kompot. Polscy ilustratorzy Karolowi Śliwce". Głównym tematem wystawy jest twórczość projektanta, który stworzył niezliczoną liczbę znaków graficznych, w tym słynny znak banku PKO, oraz równie dużą ilość plakatów i opakowań. Inicjatorem wystawy jest Patryk Hardziej (prelegent konferencji). Do projektu zaprosił młodych, wybitnych ilustratorów, którzy podjęli się interpretacji twórczości graficznej Karola Śliwki.

  • Wystawa projektu: GIRL, GIRL, GIRL. Doroty Bojanowskiej, absolwentki Wydziału Design na Goldsmiths University w Londynie. Wystawa jest efektem pracy licencjackiej w ramach których historie kobiet z całego świata oraz ich odpowiedzi na pytanie o to, co je frustruje, zostały przedstawione w formie ręcznie nadrukowanego printu na kombinezonach robotniczych. W ten sposób autorka stworzyła platformę pozwalającą kobietom komunikować swoje doświadczenia, a także sprowokowała do publicznej dyskusji.
     

Do udziału w konferencji organizatorzy zachęcają w szczególności przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z projektantami oraz rozwojem działalności biznesowej w oparciu o zastosowanie narzędzi do projektowania identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.

Podczas konferencji zapewnione zostanie tłumaczenie symultaniczne w obrębie języka polskiego oraz angielskiego, a także transmisja on-line z wydarzenia.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: UPRP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764