logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekty „Historia bez Polki” i „Bez LGBT+ nie ma Polski” z nominacjami do nagród branżowych

  PR 22.11.2021, przeczytano 759 razy

„Historia bez Polki” i „Bez LGBT+ nie ma Polski” to wyjątkowe projekty społeczne wspierające walkę o prawa kobiet oraz społeczności LGBT+, które w 2021 roku powstały dzięki mediom z Grupy Agora. Obie akcje zostały docenione przez jury prestiżowych konkursów branżowych – Innovation 2021, Kreatura 2021 oraz Mixx Awards 2021, zdobywając w sumie pięć nominacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekty-_historia-bez-polki_-i-_bez-lgbt%2B-nie-ma-polski_-z-nominacjami-do-nagrod-branzowych,393838,artykul.html

Historia bez Polki” to przygotowana przez zespół portalu Gazeta.pl publikacja będąca kompilacją treści o kobietach pochodzących z podręczników historii dla szkół podstawowych. Wydawnictwo powstało w wyniku przewertowania prawie dwóch tysięcy stron szkolnych podręczników. Materiał miał na celu pokazanie stanu faktycznego oraz zachęcenie decydentów do uwzględnienia w pracach nad kolejną podstawą programową społecznej sytuacji kobiet. Akcja miała ponad milionowy zasięg w mediach społecznościowych.

„Historia bez Polki” otrzymała nominację do nagrody Mixx Awards 2021 w kategorii Limited Budget.

Bez LGBT+ nie ma Polski” to kampania zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe – pomysłodawcę akcji. Idea kreatywna kampanii i główny przekaz opierały się na „wykluczeniu” liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet, w mediach społecznościowych oraz różnych treściach ważnych dla Polski i dla Polaków.

- Ogromnie cieszymy się z wyróżnień, ale równie mocno cieszy nas to, że mogliśmy zrealizować kampanię z mediami Agory - mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji Mullenlowe. - Udało nam się zbudować podczas tej akcji rodzaj wspólnoty w walce o ważną społecznie sprawę wykluczenia osób LGBT+. Mamy poczucie, że tylko taki wspólny głos ma szansę zabrzmieć donośniej, niż oficjalna propaganda i pokrzykiwania „prawdziwych Polaków”. To chyba także doceniły grona jurorskie branżowych nagród.

Projekt otrzymał nominację do Mixx Awards 2021 w kategorii Public service, non-profit campaign & CSR, dwie nominacje do nagrody Innovation 2021 – w kategoriach Innowacje w mediach oraz Innowacje w komunikacji, a także nominację do Kreatur 2021 w kategorii Kampania społeczna / CSR.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764