logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekty „Historia bez Polki” i „Bez LGBT+ nie ma Polski” z nominacjami do nagród branżowych

  PR 22.11.2021, przeczytano 767 razy

„Historia bez Polki” i „Bez LGBT+ nie ma Polski” to wyjątkowe projekty społeczne wspierające walkę o prawa kobiet oraz społeczności LGBT+, które w 2021 roku powstały dzięki mediom z Grupy Agora. Obie akcje zostały docenione przez jury prestiżowych konkursów branżowych – Innovation 2021, Kreatura 2021 oraz Mixx Awards 2021, zdobywając w sumie pięć nominacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekty-_historia-bez-polki_-i-_bez-lgbt%2B-nie-ma-polski_-z-nominacjami-do-nagrod-branzowych,393838,artykul.html

Historia bez Polki” to przygotowana przez zespół portalu Gazeta.pl publikacja będąca kompilacją treści o kobietach pochodzących z podręczników historii dla szkół podstawowych. Wydawnictwo powstało w wyniku przewertowania prawie dwóch tysięcy stron szkolnych podręczników. Materiał miał na celu pokazanie stanu faktycznego oraz zachęcenie decydentów do uwzględnienia w pracach nad kolejną podstawą programową społecznej sytuacji kobiet. Akcja miała ponad milionowy zasięg w mediach społecznościowych.

„Historia bez Polki” otrzymała nominację do nagrody Mixx Awards 2021 w kategorii Limited Budget.

Bez LGBT+ nie ma Polski” to kampania zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe – pomysłodawcę akcji. Idea kreatywna kampanii i główny przekaz opierały się na „wykluczeniu” liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet, w mediach społecznościowych oraz różnych treściach ważnych dla Polski i dla Polaków.

- Ogromnie cieszymy się z wyróżnień, ale równie mocno cieszy nas to, że mogliśmy zrealizować kampanię z mediami Agory - mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji Mullenlowe. - Udało nam się zbudować podczas tej akcji rodzaj wspólnoty w walce o ważną społecznie sprawę wykluczenia osób LGBT+. Mamy poczucie, że tylko taki wspólny głos ma szansę zabrzmieć donośniej, niż oficjalna propaganda i pokrzykiwania „prawdziwych Polaków”. To chyba także doceniły grona jurorskie branżowych nagród.

Projekt otrzymał nominację do Mixx Awards 2021 w kategorii Public service, non-profit campaign & CSR, dwie nominacje do nagrody Innovation 2021 – w kategoriach Innowacje w mediach oraz Innowacje w komunikacji, a także nominację do Kreatur 2021 w kategorii Kampania społeczna / CSR.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764