logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekty „Historia bez Polki” i „Bez LGBT+ nie ma Polski” z nominacjami do nagród branżowych

  PR 22.11.2021, przeczytano 178 razy

„Historia bez Polki” i „Bez LGBT+ nie ma Polski” to wyjątkowe projekty społeczne wspierające walkę o prawa kobiet oraz społeczności LGBT+, które w 2021 roku powstały dzięki mediom z Grupy Agora. Obie akcje zostały docenione przez jury prestiżowych konkursów branżowych – Innovation 2021, Kreatura 2021 oraz Mixx Awards 2021, zdobywając w sumie pięć nominacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekty-_historia-bez-polki_-i-_bez-lgbt%2B-nie-ma-polski_-z-nominacjami-do-nagrod-branzowych,393838,artykul.html

Historia bez Polki” to przygotowana przez zespół portalu Gazeta.pl publikacja będąca kompilacją treści o kobietach pochodzących z podręczników historii dla szkół podstawowych. Wydawnictwo powstało w wyniku przewertowania prawie dwóch tysięcy stron szkolnych podręczników. Materiał miał na celu pokazanie stanu faktycznego oraz zachęcenie decydentów do uwzględnienia w pracach nad kolejną podstawą programową społecznej sytuacji kobiet. Akcja miała ponad milionowy zasięg w mediach społecznościowych.

„Historia bez Polki” otrzymała nominację do nagrody Mixx Awards 2021 w kategorii Limited Budget.

Bez LGBT+ nie ma Polski” to kampania zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe – pomysłodawcę akcji. Idea kreatywna kampanii i główny przekaz opierały się na „wykluczeniu” liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet, w mediach społecznościowych oraz różnych treściach ważnych dla Polski i dla Polaków.

- Ogromnie cieszymy się z wyróżnień, ale równie mocno cieszy nas to, że mogliśmy zrealizować kampanię z mediami Agory - mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji Mullenlowe. - Udało nam się zbudować podczas tej akcji rodzaj wspólnoty w walce o ważną społecznie sprawę wykluczenia osób LGBT+. Mamy poczucie, że tylko taki wspólny głos ma szansę zabrzmieć donośniej, niż oficjalna propaganda i pokrzykiwania „prawdziwych Polaków”. To chyba także doceniły grona jurorskie branżowych nagród.

Projekt otrzymał nominację do Mixx Awards 2021 w kategorii Public service, non-profit campaign & CSR, dwie nominacje do nagrody Innovation 2021 – w kategoriach Innowacje w mediach oraz Innowacje w komunikacji, a także nominację do Kreatur 2021 w kategorii Kampania społeczna / CSR.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Co oglądaliśmy na Youtube w 2021 roku?
Jakie wideo i teledyski najczęściej oglądaliście na YouTube w tym roku? Jak co roku, publikujemy listy filmów, które najbardziej przypadły Wam do gustu i które oglądaliście najczęściej. Dodatkowo prezentujemy Wam 3 nowe zestawienia twórców i twórczyń, tych najpopularniejszych, tych najszybciej zyskujących na popularności oraz tych,...
Esport pozwala docierać do grup docelowych, będących wyzwaniem dla marketerów, potwierdzają przedstawiciele PGE i Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO. Finały Polskiej Ligi Esportowej już w dniach 2 - 4 grudnia, w Esport Spot na warszawskim Powiślu, w Polsat Games, a przede wszystkim - na twitch.tv.
Finał 4. edycji Konkursu fotograficznego im. K. Millera „Odwaga patrzenia” organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” – piątek, 3 grudnia br. online
W najbliższy piątek, 3 grudnia br. poznamy laureata 4. edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja”. Podczas finału organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” pokazane zostaną wyróżnione zdjęcia, a prezentacji towarzyszyć będą rozmowy z ich autorami. Wydarzenie...
Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764