logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekty „Historia bez Polki” i „Bez LGBT+ nie ma Polski” z nominacjami do nagród branżowych

  PR 22.11.2021, przeczytano 579 razy

„Historia bez Polki” i „Bez LGBT+ nie ma Polski” to wyjątkowe projekty społeczne wspierające walkę o prawa kobiet oraz społeczności LGBT+, które w 2021 roku powstały dzięki mediom z Grupy Agora. Obie akcje zostały docenione przez jury prestiżowych konkursów branżowych – Innovation 2021, Kreatura 2021 oraz Mixx Awards 2021, zdobywając w sumie pięć nominacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekty-_historia-bez-polki_-i-_bez-lgbt%2B-nie-ma-polski_-z-nominacjami-do-nagrod-branzowych,393838,artykul.html

Historia bez Polki” to przygotowana przez zespół portalu Gazeta.pl publikacja będąca kompilacją treści o kobietach pochodzących z podręczników historii dla szkół podstawowych. Wydawnictwo powstało w wyniku przewertowania prawie dwóch tysięcy stron szkolnych podręczników. Materiał miał na celu pokazanie stanu faktycznego oraz zachęcenie decydentów do uwzględnienia w pracach nad kolejną podstawą programową społecznej sytuacji kobiet. Akcja miała ponad milionowy zasięg w mediach społecznościowych.

„Historia bez Polki” otrzymała nominację do nagrody Mixx Awards 2021 w kategorii Limited Budget.

Bez LGBT+ nie ma Polski” to kampania zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe – pomysłodawcę akcji. Idea kreatywna kampanii i główny przekaz opierały się na „wykluczeniu” liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet, w mediach społecznościowych oraz różnych treściach ważnych dla Polski i dla Polaków.

- Ogromnie cieszymy się z wyróżnień, ale równie mocno cieszy nas to, że mogliśmy zrealizować kampanię z mediami Agory - mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji Mullenlowe. - Udało nam się zbudować podczas tej akcji rodzaj wspólnoty w walce o ważną społecznie sprawę wykluczenia osób LGBT+. Mamy poczucie, że tylko taki wspólny głos ma szansę zabrzmieć donośniej, niż oficjalna propaganda i pokrzykiwania „prawdziwych Polaków”. To chyba także doceniły grona jurorskie branżowych nagród.

Projekt otrzymał nominację do Mixx Awards 2021 w kategorii Public service, non-profit campaign & CSR, dwie nominacje do nagrody Innovation 2021 – w kategoriach Innowacje w mediach oraz Innowacje w komunikacji, a także nominację do Kreatur 2021 w kategorii Kampania społeczna / CSR.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje...
5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku”...
Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły...
Miesięcznik Architektura-murator wraz z m.st. Warszawą i ZODIAKIEM Warszawskiem Pawilonem Architektury zapraszają na Archikolaże - wystawę z okazji 40-lecia pracy Ewy P. Porębskiej w mediach architektonicznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764