logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekty Ergo Hestii nagrodzone w Konkursie Agape

  PR 19.10.2016, przeczytano 594 razy

Nieszablonowy raport roczny Grupy ERGO Hestia oraz projekt #mistrzowskaochrona, którego twarzą jest Małgorzata Białecka, wygrały w swoich kategoriach w Konkursie Biuletynów Firmowych AGAPE 2016.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekty-ergo-hestii-nagrodzone-w-konkursie-agape,30278,artykul.html

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia za rok 2015 zwyciężył w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany 2016.

Hestyjne Raporty roczne przez wielu traktowane są jak przepiękne albumy. Zawsze zaskakują odbiorców pomysłem, proponując refleksje nad starannie wybranym motywem przewodnim. W ostatnich latach były to np. rozwój na przestrzeni lat, zaufanie czy waga liczb, a wcześniej także – sacrum i profanum, wartości przekazywane przez pokolenia.

W kategorii Projekt Multimedialny 2016 – pierwsze miejsce zajął projekt promujący ubezpieczenia ERGO Podróż #mistrzowskaochrona, a zaraz za nim uplasował się cykl filmów o pasjach pracowników Grupy „ERGO Hestia z pasją”. Obydwa projekty zostały realizowane we współpracy z Polish Creative Group.

Projekt #mistrzowskaochrona jest promowany przez Małgorzatę Białecką, uczestniczkę Igrzysk Olimpijskich w Rio. Windsurferka Sopockiego Klubu Żeglarskiego ERGO Hestia Sopot jest twarzą ubezpieczenia podróżnego ERGO Podróż zapewniającego kompleksową ochronę podczas podróży na całym świecie.

- Cieszę się, że zwycięskie projekty są między innymi efektem naszego długofalowego zaangażowania we wspieranie wybranych inicjatyw – mówi Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji Grupy ERGO Hestia. To już drugi Raport Roczny przygotowany przez laureata konkursu Artystyczna Podróż Hestii. Konkursu, który w tym roku zorganizowany został po raz 15. W tym przypadku wyzwanie polega na odwzorowaniu stylu i formy, w jakiej zapewniamy na co dzień naszym klientom Najwyższy Standard Ochrony. Powierzenie tego zadania w ręce młodych artystów pokazuje, że oni intuicyjnie identyfikują najważniejsze punkty, w których pulsuje życie firmy, docierają do sedna naszego biznesu, prezentując niezależne spojrzenie na świat, który my widzimy najczęściej od wewnątrz. Raport Roczny Grupy ERGO Hestia za 2015 rok przedstawia firmę od tej ludzkiej strony. Pokazuje nas z różnych perspektyw, tak samo, jak my z różnych perspektyw na co dzień postrzegamy siebie wzajemnie. Również w przypadku projektu #mistrzowskaochrona możemy czerpać z szesnastoletniej historii współpracy z Sopockim Klubem Żeglarskim ERGO Hestia Sopot. Dziś współpracujemy z kolejną uczestniczką Igrzysk, która swoim przykładem w znakomity sposób promuje nasze ubezpieczenia – dodaje Mikołaj Kunica.

Publikacje Grupy ERGO Hestia dostępne są na stronie www.ergohestia.pl/o-hestii/publikacje

Źródło: ERGO Hestia

www.ergohestia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764