logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekty Eskadry w Plebiscycie 10-lecia Złotych Spinaczy

  PR 05.11.2012, przeczytano 1233 razy

Osiem lat od realizacji projekty Grupy Eskadra doczekały się nominacji w Plebiscycie na najlepszą kampanię PR nagrodzoną w ostatnich 9. edycjach konkursu ZFPR Złote Spinacze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekty-eskadry-w-plebiscycie-10-lecia-zlotych-spinaczy,17135,artykul.html

W Plebiscycie 10-lecia biorą udział dwa projekty Grupy Eskadra – „Kraków wolny od psich qp!” oraz „Przystanek IKEA”, które w 2005 roku zdobyły statuetkę Złotego Spinacza. O wynikach konkursu decydować będą głosy internautów, którzy wybiorą najlepszą kampanię PR ostatnich 9. edycji konkursu ZFPR Złote Spinacze.

- To ogromne wyróżnienie, że nagrodzone siedem lat temu nasze dwa projekty, znów stają w szranki i walczą o to, aby zostać najlepszą kampanią PR ostatnich 10 lat – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra – Cieszy również fakt, że Eskadra poprzez udział w plebiscycie promować najwyższe standardy, jakie wiążą się z realizacją kampanii komunikacyjnych – dodaje Gil.

Projekty Grupy Eskadra, biorące udział w Plebiscycie 10-lecia Złotych Spinaczy:

  • Kraków wolny od psich QP! – Złoty spinacz 2005: Niskobudżetowy event skierowany do właścicieli czworonogów mieszkających w Krakowie. Kampania informacyjna i wprowadzenie specjalnych koszy na psie odchody (po raz pierwszy w Krakowie, jedno z pionierskich działań tego typu w naszej części Europy).
  • Przystanek IKEA – Złoty Spinacz 2005: Event „Przystanek IKEA” zorganizowany został w siedmiu miastach, gdzie znajdowały się salony IKEA. W topowych lokalizacjach, w samym centrum miast postawione zostały specjalne wiaty przystankowe zamienione w przytulne, klasycznie „ikeowskie” wnętrze. Przystanki  z podłogą, tapetą, lampą wiszącą, sofą, fotelami, obrazami na ścianach, gdzie serwowana była kawa i herbata, katalogi IKEA i ankieta, której wypełnienie przez mieszkańców na temat własnego miasta uprawniało do wzięcia udziału w konkursie IKEA. Przystanek IKEA czynny był w każdym mieście przez tydzień.

Źródło: Grupa Eskadra

eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764