Osiem lat od realizacji projekty Grupy Eskadra doczekały się nominacji w Plebiscycie na najlepszą kampanię PR nagrodzoną w ostatnich 9. edycjach konkursu ZFPR Złote Spinacze.
W Plebiscycie 10-lecia biorą udział dwa projekty Grupy Eskadra – „Kraków wolny od psich qp!” oraz „Przystanek IKEA”, które w 2005 roku zdobyły statuetkę Złotego Spinacza. O wynikach konkursu decydować będą głosy internautów, którzy wybiorą najlepszą kampanię PR ostatnich 9. edycji konkursu ZFPR Złote Spinacze.
- To ogromne wyróżnienie, że nagrodzone siedem lat temu nasze dwa projekty, znów stają w szranki i walczą o to, aby zostać najlepszą kampanią PR ostatnich 10 lat – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra – Cieszy również fakt, że Eskadra poprzez udział w plebiscycie promować najwyższe standardy, jakie wiążą się z realizacją kampanii komunikacyjnych – dodaje Gil.
Projekty Grupy Eskadra, biorące udział w Plebiscycie 10-lecia Złotych Spinaczy:
- Kraków wolny od psich QP! – Złoty spinacz 2005: Niskobudżetowy event skierowany do właścicieli czworonogów mieszkających w Krakowie. Kampania informacyjna i wprowadzenie specjalnych koszy na psie odchody (po raz pierwszy w Krakowie, jedno z pionierskich działań tego typu w naszej części Europy).
- Przystanek IKEA – Złoty Spinacz 2005: Event „Przystanek IKEA” zorganizowany został w siedmiu miastach, gdzie znajdowały się salony IKEA. W topowych lokalizacjach, w samym centrum miast postawione zostały specjalne wiaty przystankowe zamienione w przytulne, klasycznie „ikeowskie” wnętrze. Przystanki z podłogą, tapetą, lampą wiszącą, sofą, fotelami, obrazami na ścianach, gdzie serwowana była kawa i herbata, katalogi IKEA i ankieta, której wypełnienie przez mieszkańców na temat własnego miasta uprawniało do wzięcia udziału w konkursie IKEA. Przystanek IKEA czynny był w każdym mieście przez tydzień.
Źródło: Grupa Eskadra