logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projekty Valkea wyróżnione przez Polską Radę Centrów Handlowych

  PR 15.10.2018, przeczytano 478 razy
ilustracjastrzałka

Aż dwa projekty realizowane przez agencję Valkea zostały wyróżnione podczas finałowej gali 9. edycji konkursu PRCH Retail Awards 2018. W kategorii Magazyn Centrum Handlowego Roku 2018 wygrał Magazyn Klif, jeden z najwyższej jakości magazynów, tworzonych na polskim rynku dla centrów handlowych. Jury przyznało również specjalne wyróżnienie dla edukacyjno-rozrywkowego projektu „Alejka Ciekawostek” realizowanego w Centrum Handlowym Promenada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projekty-valkea-wyroznione-przez-polska-rade-centrow-handlowych,379729,artykul.html

Magazyn Klif już od wielu sezonów jest w pełni opracowywany i wydawany przez Valkea. W rzeczywistości są to dwa magazyny – dla Domu Mody w Warszawie i Galerii Klif w Gdyni. Kluczową treścią obu magazynów Klif jest wysoka moda, którą możemy obserwować na wybiegach lub, wygodniej, w butikowych salonach Klifów. Uporządkowane układy prezentowanych na stronach zdjęć produktowych pozwalają zachować elegancki rytm magazynów, a efektowne kompozycje przedmiotowe prezentują produkty najemców. Uwagę zwracają też zrealizowane przez Valkea z rozmachem kompozycje scenograficzne, będące oryginalną formą prezentacji marek.

Projekt „Alejka Ciekawostek” otrzymał specjalne wyróżnienie jury PRCH Retail Awards, przyznawane poza głównymi kategoriami konkursu. W ramach koncepcji agencja Valkea stworzyła projekt wysłonięć w głównym pasażu centrum handlowego Promenada, w którym odbywa się renowacja wnętrz, wpisując się w aktualny trend na rynku centrów handlowych – retailtainment. Przygotowano tam interaktywną instalację tworzącą oryginalny „salon doświadczeń”. Nietypowa przestrzeń łączy zakupy ze sztuką, edukacją i zabawą. „Alejka Ciekawostek” otrzymała we wrześniu złotą nagrodę w międzynarodowym konkursie ICSC Solal Marketing Awards 2018 w Amsterdamie.

Konkurs PRCH Retail Awards, organizowany co roku przez Polską Radę Centrów Handlowych, ma na celu promocję najlepszych praktyk i innowacyjnych działań oraz nagradzanie przedstawicieli branży retail, w tym sieci handlowych, deweloperów, inwestorów i zarządców centrów handlowych. Uroczysta gala 9. edycji konkursu PRCH Retail Awards odbyła się 11 października 2018 r. w Auli Wydziału Politechniki Warszawskiej.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764